De JiaYu G3? Dan hopen we over een week op een (hele uitgebreide) review!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef aukemuis het volgende:
Kreeg net mail van ali express dat mijn foon via dhl verstuurd is! Ben benieuwd wanneer ik die eens echt ga vasthebben!
Hoeveel heb je betaald dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:33 schreef aukemuis het volgende:
Heb wel de g3 besteld dus hoop ook echt dat ze die versturen!
Hij is nog niet aangekomen hé.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:07 schreef Melkunie het volgende:
Aukemuis gaat de geschiedenisboeken in als de eerste Nederlander met een echte Jiayu G3
We houden de moed er in....quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:29 schreef RobertNL het volgende:
Goed nieuws voor Jiayu (en andere MTK6577 fabrikanten):
http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1673.html
Prijsdaling van de chip is ingezet! (wegens opkomende Quadcore en het niet behalen van de afzet die was verwacht).
Geeft iets meer lucht bij Jiayu en hopelijk ook iets meer/snellere productie!
.. en de prijs. Zag op een andere site de g3 staan voor 210 dollar dus al 20dollar meer. Vraag is nou eenmaal zo hoog dus prijs zal ook wel omhoog gaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wij de moed, zij hopelijk de spoed..!
lees jij wel mee in dit topic eigenlijk?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef Haque het volgende:
[..]
.. en de prijs. Zag op een andere site de g3 staan voor 210 dollar dus al 20dollar meer. Vraag is nou eenmaal zo hoog dus prijs zal ook wel omhoog gaan.
Yep dat snap ik, maar ik verwacht niet dat de g3 nog voor de prijs waarvoor de meesten hem gepreorderd hadden te koop komt te staan. Hetzelfde geld voor de quadcore telefoon die zojuist gepost werd, zal wel teveel animo voor komen waardoor die prijs van 169dollar ofzoiets vanzelf omhoog gaat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
lees jij wel mee in dit topic eigenlijk?
er heeft zelfs een fokker nu 240 voor de G3 betaald.. staat een aantal post boven je..
CC via Paypal inderdaad. Afschrift van de bankquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:34 schreef shiznuts het volgende:
Lightake? CC via Paypal? Papieren afschrift?
Lijkt me niet echt ergens een indicatie van?Of bedoelde je het meer als een 'hint van het universum'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |