Jupquote:Op donderdag 25 oktober 2012 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, tijd om het trouwtopic maar weer te ontvolgen. Enge mensen
Ik ben vier dagen geleden ten huwelijk gevraagd, nu wordt het toch wel tijd om vanalles te gaan regelen en decoraties te kopenquote:
Ja dat vooral. Ik heb er geen problemen mee dat ze meteen rondkijken als ze gevraagd zijn; maar dan verwacht ik dat ze binnen het half jaar al gaan trouwen en daarom dus snel dingen aan het regelen zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en ik trouw over 15 maanden maar iedereen zegt dat je met je jurk wel op tijd moet zijn dus ik ga nu al kijken![]()
Je hebt in de gewone bruidszaak vaak nog wel een levertijd erop zitten toch? Maar daarna nog een keer vermaken en dan is het wel klaar denk ik?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
7 maanden red ik al niet eens meer
Ik ben er zo weinig mee bezig dat ik bijna aan mezelf ga twijfelen
ja maar waarom moet dat zoveel maanden zijn, ik snap dat echt nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt in de gewone bruidszaak vaak nog wel een levertijd erop zitten toch? Maar daarna nog een keer vermaken en dan is het wel klaar denk ik?
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal, gaan ze 'm dan pas maken als 'ie besteld wordt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar waarom moet dat zoveel maanden zijn, ik snap dat echt niet
Jup. En vooral de levertijd omdat dat een 5-tal maand nog kan duren (bij mij dan... Want toen ik hem uit had gekozen zei de verkoopster meteen: Oeh je had niet later moeten komen; want bij dat merk zit een lange levertijd...).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je hebt in de gewone bruidszaak vaak nog wel een levertijd erop zitten toch? Maar daarna nog een keer vermaken en dan is het wel klaar denk ik?
ja dat wel, maar als ik vandaag een jurk bestel en ze sturen die opdracht naar hun naaiatelier in Polen, dan moet dat toch binnen een maand ook wel af kunnen zijn?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet helemaal, gaan ze 'm dan pas maken als 'ie besteld wordt?
ja en als je dan een pruillip opzet dan kan het toch ineens snellerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. En vooral de levertijd omdat dat een 5-tal maand nog kan duren (bij mij dan... Want toen ik hem uit had gekozen zei de verkoopster meteen: Oeh je had niet later moeten komen; want bij dat merk zit een lange levertijd...).
Wellicht welquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
misschien gaat het dan allemaal ook wat meer leven voor me ofzo
jaaaa die worden wel handgemaaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wellicht welIk vond het wel speciaal om een jurk aan te trekken en het voor me te zien
Priem, ooww, verschilt ook per merk? Ik weet ook helemaal niet of die dingen handgemaakt worden of wat, ik neem eigenlijk altijd aan van wel, door de prijzen
Zo werkt dat in mijn hoofd ook jaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat wel, maar als ik vandaag een jurk bestel en ze sturen die opdracht naar hun naaiatelier in Polen, dan moet dat toch binnen een maand ook wel af kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |