Nee inderdaad, we lopen er zondag wel overheen dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Maraten het volgende:
Zal je zien dat Zaterdag ze nergens zijn tegen Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
Zolang de rest Twente en Heerenveen nog niet eens tegen de zeikerigste Scandinavische team weten te winnen schiet het allemala niet op natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef Stiggie het volgende:
Toch mooi. PSV wint van napoli en Ajax van Man City. Mooie dingen voor het NL voetbal!
Zo, die kan nog steeds goed nederlands dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"Ik ga naar Feyenoord tegen '020'. Ik wil zien dat #020 twee wedstrijden verliest deze week, die tegen #MCFC en #Feyenoord', zo twitterde City-spits John Guidetti.
Ach, het niveau is even hoog als het kengetal daarquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef Maraten het volgende:
Zal je zien dat Zaterdag ze nergens zijn tegen Feyenoord
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Stiggie het volgende:
Uitslag Dortmund - RealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |