SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister en/of kijk vanavond naar Gewoon Gehaktdag tussen 19 en 21 uur.
Ik presenteer dit samen Kees, Machil en Mark LIVE vanuit Utreg m'n stadsie!
Met daarin:
- het bespreken van het nieuws van afgelopen week
- De Mach 3 van Machil (3 platen die iets met elkaar te maken hebben)
- De top 3 uit een bep. jaar
- "Dat kan toch niet waar zijn?", we vertellen elkaar een verhaal en de ander moet raden of het waar is. En jullie kunnen natuurlijk mee raden.
- De vertaalplaat: DJ Kees heeft een liedje vertaald naar het Nederlands en de rest en jullie moeten raden welke plaat het is!
- Paul gaat live hakken op de webcam op de "Heb je nog gehaktplaat" van die week
- Jouw plaataanvragen. Let wel... het moet uit de jaren 70,80 of 90 zijn!
- Jouw meningLaat weten wat je van de show vind! En praat mee hier, of op twitter of op de website zelf van de radioshow!!!
Even alles op een rijtje:
Tijd: 19-21 uur
Dag: Elke woensdag
Twitter: https://twitter.com/GewoonGehaktdag
Website om mee te kijken/luisteren: www.starsoundradio.nl
Heb je geluisterd naar Starsound Experience?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
Eindelijk, duurde lang.Paul weet tenminste wel hoe hij een reeks moet maken door op het juiste knopje te drukken.
Leuke show, ben nog even blijven hangen achteraf.
Ja een stukje, half uur ofzo, was nog best tofquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Heb je geluisterd naar Starsound Experience?
Wat is het juiste knopje dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef LompeHork het volgende:
Eindelijk, duurde lang.Paul weet tenminste wel hoe hij een reeks moet maken door op het juiste knopje te drukken.
Leuke show, ben nog even blijven hangen achteraf.
Ik hoop dat er nog meer fokkers gaan luisteren, dan maken we er een ouderwetse FOK! radio vanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja een stukje, half uur ofzo, was nog best tof
Jammer dat kavels zo duur zijn, anders hadden jullie zo de lucht in gekund
[Radio 49] #2968 Samzz is de kluts kwijt *KUCH*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog meer fokkers gaan luisteren, dan maken we er een ouderwetse FOK! radio van
Edit; en wie weet komt er wel ooit een telefoonlijn hehe
Nee, dat lijken mods altijd te denken, maar dat is helemaal niet zo. Dan krijg je namelijk de melding dat je niet zelf een reeks kan maken, als gewone user zijnde.quote:
We hebben heel veel stoelen, maar in het begin had ik zin om te staan, en Kees wil altijd staanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, dat lijken mods altijd te denken, maar dat is helemaal niet zo. Dan krijg je namelijk de melding dat je niet zelf een reeks kan maken, als gewone user zijnde.
Alleen deze was al reeks gemaakt dus kon wel, maar dat mods altijd users de schuld geven dat iets geen reeks is moeten jullie eens mee ophouden, want dat kunnen wij gewoon helemaal niet.
Sorry Paul voor deze interruptie, was een toffe show
Ik vraag me alleen nogsteeds af waarom jullie maar 1 stoel hebben.
Nou zeg!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, dat lijken mods altijd te denken, maar dat is helemaal niet zo. Dan krijg je namelijk de melding dat je niet zelf een reeks kan maken, als gewone user zijnde.
Alleen deze was al reeks gemaakt dus kon wel, maar dat mods altijd users de schuld geven dat iets geen reeks is moeten jullie eens mee ophouden, want dat kunnen wij gewoon helemaal niet.
Sorry Paul voor deze interruptie, was een toffe show
Ik vraag me alleen nogsteeds af waarom jullie maar 1 stoel hebben.
Volgende keer gewoon duct tapen op die stoel die jongenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
We hebben heel veel stoelen, maar in het begin had ik zin om te staan, en Kees wil altijd staan
Andere mods doen dat wel altijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou zeg!maar ik zie het ja, deze was al gereekst in het eerste deel, dus dat klopt. En ik geef heul nooit iemand de schuld, anders reeks ik het zelf wel, is een eitje
Ik doe dat ook nimmer. Wat is deze.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Andere mods doen dat wel altijd
Maar wij kunnen dat helemaal niet![]()
Ok dan kom ik te vaak buiten onzquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik doe dat ook nimmer. Wat is deze.
Geen idee, een paarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef Oerbeer het volgende:
Hoeveel luisteraars had je vandaag Paul?
ONZ FOK! is best FOK!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok dan kom ik te vaak buiten onzIk zal hier blijven voortaan
Ben wel benieuwd eigenlijk. Check het even.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je kan het vast ergens zien, maar ik zou niet weten waar en hoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |