Faalpo!quote:
Ze heeft op nailsupplies besteld volgens mij.quote:
? Vind je het stomme schoenenquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil wel graag even IJsdraakje complimenteren met haar mooie UI
oh te laatquote:
Inloggen dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:30 schreef Loqi het volgende:
mooie schoens priem
[..]
nailsupplies idd en dan inloggen, dan staat ie gewoon bij polishes
Nee was @TT vooralquote:
hehehehehehe, nog een weekje ok?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Maar goed; ik ben - volgens mij - ook de enige die zich er dood aan kan ergeren
![]()
TIS TE LANG IK MOET NU AL EXTRA KRASSEN JONGEUHquote:
vooruut dan maarquote:
Ik kan 'm niet veranderen momenteel, zelfs als ik zou willen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Maar goed; ik ben - volgens mij - ook de enige die zich er dood aan kan ergeren
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Inloggen dustnx ik was ze vandaag helemaal kwijt
krassenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TIS TE LANG IK MOET NU AL EXTRA KRASSEN JONGEUH
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaa.... MOOI VERHAAL JONGUH!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet veranderen momenteel, zelfs als ik zou willen.
Dan korstjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
krassenbloed
vellen van uw arm scheuren
Serieus! Als ik 'm nu verander, gooien ze me uit het maffiaspel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaa.... MOOI VERHAAL JONGUH!!!!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan korstjesDan pulken
Weer bloed
Meer krassen
Zie de perfect vicieuze cirkel
abcessen met pus en kraters en botvliesinfectiesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan korstjesDan pulken
Weer bloed
Meer krassen
Zie de perfect vicieuze cirkel
Oh ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieus! Als ik 'm nu verander, gooien ze me uit het maffiaspel.
?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Weer die klote dove kwartel op tv, lame ass serie
oh op die manier, hehehehequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serieus! Als ik 'm nu verander, gooien ze me uit het maffiaspel.
"Switched at birth", over twee meisjes die verwisseld zijn in het ziekenhuis bij geboorte, en eentje ervan is doof en die praat als een dove mongool...Echt, ik vind het ZOOOOOO irritantquote:
Aaah, zo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Switched at birth", over twee meisjes die verwisseld zijn in het ziekenhuis bij geboorte, en eentje ervan is doof en die praat als een dove mongool...Echt, ik vind het ZOOOOOO irritant![]()
Maar mijn vent kijkt het
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Switched at birth", over twee meisjes die verwisseld zijn in het ziekenhuis bij geboorte, en eentje ervan is doof en die praat als een dove mongool...Echt, ik vind het ZOOOOOO irritant![]()
Maar mijn vent kijkt het
serieus? Of is het het uitzetten van de leidingen tegen de afstandhouders (klemmen die aan de muur vast zitten)? Dat kan ook behoorlijke klappen geven, zeker in oudere gebouwenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensen in huis die op de verwarming aan het tikken zijn.
Nee, dit was echt tikken. Maar volgens mij zijn ze alweer gestopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus? Of is het het uitzetten van de leidingen tegen de afstandhouders (klemmen die aan de muur vast zitten)? Dat kan ook behoorlijke klappen geven, zeker in oudere gebouwen
wees blijquote:
of keiharde sex hebben tegen de verwarming aanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, dit was echt tikken. Maar volgens mij zijn ze alweer gestopt.
Dat klinkt dus echt heel erg door hier.
Erg liefquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Loqi het volgende:
[..]tis ook wel echt achterlijk gedoe zo
![]()
maar lief he? vanvoor sint
Daphne volgensmij. E geen y.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wees blij![]()
Ik zit te onpas "HENNO, AAI EM DEFFFFF" te roepen![]()
En dat wijf heet ook nog DEFNIE (Daphny)![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of keiharde sex hebben tegen de verwarming aan
hai! wilde je PM-en, maar kan zo ook.quote:
maakt niet uit, een hoer blijft het!quote:
Je verpest mijn serie, nu zeg ik het zelf ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wees blij![]()
Ik zit te onpas "HENNO, AAI EM DEFFFFF" te roepen![]()
En dat wijf heet ook nog DEFNIE (Daphny)![]()
![]()
FTFYquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Mijn afspraak van vrijdag zit ook al wat toespelingen te maken. Dus ga hem vrijdag eerst maar eens vertellen dat ik niet direct sex wil![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je verpest mijn serie, nu zeg ik het zelf ook
whehehehehhee, sorry hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je verpest mijn serie, nu zeg ik het zelf ook
Het is een combi. Maar het is sowieso iets wat zo'n essentieel onderdeel van mij is, dat het wel slim is als hij dat snel weet, vind ik. Ik ga ook niet zeggen 'ik wil geen sex want ik ben christelijk' maar gewoon 'ik ben christelijk'. Daar trekt hij vast z'n eigen conclusies wel bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FTFY
Heeft toch niet perse iets met je geloof te maken? Kan me voorstellen dat een gozer dat als een wat lame ass excuus kan ervaren
Nee nog niet, is misschien wel een idee idd. Nu ga ik nog even werken en slapies doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hai! wilde je PM-en, maar kan zo ook.
Als jouw vent nog zoveel problemen heeft van zijn ziek zijn en operaties, is hij al bij een revalidatie-arts geweest om te kijken of die iets voor hem kan betekenen?
Daar zou ik niet direct vanuit gaan. Ei'k.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is een combi. Maar het is sowieso iets wat zo'n essentieel onderdeel van mij is, dat het wel slim is als hij dat snel weet, vind ik. Ik ga ook niet zeggen 'ik wil geen sex want ik ben christelijk' maar gewoon 'ik ben christelijk'. Daar trekt hij vast z'n eigen conclusies wel bij.
Kan ook helpen bij het gedoe met werk. Uitleg aan de bedrijfsarts en dergelijke.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee nog niet, is misschien wel een idee idd. Nu ga ik nog even werken en slapies doen
Ik zeg niks over welke conclusie hij trekt he. Maar mensen trekken altijd conclusies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zou ik niet direct vanuit gaan. Ei'k.
ja dat! Je overschat jongens Bambi. Amoebeniveau qua communiceren werkt het bestequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zou ik niet direct vanuit gaan. Ei'k.
of hij komt met zijn 4 jarige broertje aan zetten die jij dan mag betastenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zeg niks over welke conclusie hij trekt he. Maar mensen trekken altijd conclusies.
Hopelijk vraagt hij dingen dan wel na, zonder er feilloos van uit te gaan omdat ik christelijk ben.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of hij komt met zijn 4 jarige broertje aan zetten die jij dan mag betasten![]()
![]()
![]()
Ok fout grapje, maar moet kunnen toch![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik???quote:
Had ik al eens gezegd dat ik van jou hou?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog niet vaak genoegquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat ik van jou hou?![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Met yoga lig je toch alleen maar op een matje man.
Heb je gepranayamaad?quote:
BAAS JONGUH!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Met yoga lig je toch alleen maar op een matje man.
Lijkt me oncomfortabel.quote:
whehehehehehhequote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht, HOEZO HOU JE VAN JEZELF. Maar jij bent ijs. Fucking Ui's
Neinzz dat is pas morgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je gepranayamaad?
Ik vind yoga wel tof, maar daarbij ben ik afgehaakt, mij te vaag
[ afbeelding ]
wel heetquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb iets gefaald! Voor mezelf! En het is niet eens een gebruiksvoorwerp a la het meetlint van laatst
DILDO DILDO DILDOquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb iets gefaald! Voor mezelf! En het is niet eens een gebruiksvoorwerp a la het meetlint van laatst
bereid je er op voor, het is fucking vaagquote:
Goed zo!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
NEINZ, DAS IST SLECKT FÜR DAS FRUCHT!quote:
Ik zou dan expres een super lange dildo kopenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ, DAS IST SLECKT FÜR DAS FRUCHT!
Zo van "tikkie, jij bent 'm"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou dan expres een super lange dildo kopen
</kindhater>
Pilates is toch juist zwaarder?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yoga is een beetje te heavy nu voormij. Ik wil misschien Pilates gaan doen, schijnt wel aardig te werken
Ik moest lachen.quote:
Aaww, nee hohquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goed zo!Dat verdien je wel.
Zal ik als kraamcadeau maar gewoon geld voor de Wii U geven?
Niet waar! Orgasmus voelen als een omhelzing voor den beeb. Superfijn dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
NEINZ, DAS IST SLECKT FÜR DAS FRUCHT!
da's ook heavy hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Yoga is een beetje te heavy nu voormij. Ik wil misschien Pilates gaan doen, schijnt wel aardig te werken
Ik krijg er wel harde buiken van jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet waar! Orgasmus voelen als een omhelzing voor den beeb. Superfijn dus
Ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pilates is toch juist zwaarder?
sex aaaaaaaaaall (day and) night looooooong, alll night! All night loooooong, all night!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet waar! Orgasmus voelen als een omhelzing voor den beeb. Superfijn dus
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel beestjes te kunnen haken
Wat zijn leuken beestjes voor kints?quote:
en lichaamsbewustzijn, lichaamshouding, lichaamsgevoel etcquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Taart je hebt verschillende soorten yoga he, ook dingen die meer gericht zijn op rust en ademhaling ipv moeilijke poses.
dinosquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat zijn leuken beestjes voor kints?
Ik vond van wel, daar kreeg ik echt trilspieren van niet normaal!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja?ik hoorde van niet? Keertje een oefenles doen dan maar
Als het maar zacht en fluffeh is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ben ik ff verkeerd voorgelicht danquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's ook heavy hoor
En niet handig in combi met hypermobiele gewrichten (je gaat stiekem enorm je banden oprekken en jij kunt veel verder dan de rest daarmee, wat je niet voelt, maar wel doet en da's niet goed voor je)
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu van een olifant en een varkentje die makkelijk blijken te zijn. Maar er zijn 51315652 patronen van beestenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat voor patronen heb je? Ik vind de meeste beestjes wel leuk denk ik
Voordeel van kinders is dat ze toch pas later een eigen mening mogen
Vale gierenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel hoor, laag niveau yoga, zwemmen, fietsenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ben ik ff verkeerd voorgelicht daner blijft ook echt geen enkele sport over die wel mogelijk is zo
De algemene term is uitgerekend.quote:
Alssss ik alles wat ik nu in mn kop heb zitten heb gemaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees wanneer ga je een mika en milo maken?
ik heb een patroon voor Jillquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees wanneer ga je een mika en milo maken?
ERMAGERD I CAN HAZ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb een patroon voor Jilldie kan ze wel voor je maken
De expert spreektquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De algemene term is uitgerekend.
Tellen/rekenen, close enough. Maar ik koppel meestal een iets andere betekenis aan uitgeteld.
Toch maar kijken naar yoga dan. Fietsen heb ik geprobeerd. Na 1,5 minuten met zeer lage weerstand moest ik al opgevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel hoor, laag niveau yoga, zwemmen, fietsen
WANNEER WANNEER WANNEER IK KOM OOKquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
JA EEN JILL
Jill komt drie weken bij mij wonen
In ieder geval geen iyengar yoga doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Toch maar kijken naar yoga dan. Fietsen heb ik geprobeerd. Na 1,5 minuten met zeer lage weerstand moest ik al opgeventyfusheupen
zo da's niet best, zulke losse gewrichten of weinig spierkracht in heupregio?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Toch maar kijken naar yoga dan. Fietsen heb ik geprobeerd. Na 1,5 minuten met zeer lage weerstand moest ik al opgeventyfusheupen
Jah, dat nam ik ook wel aanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu van een olifant en een varkentje die makkelijk blijken te zijn. Maar er zijn 51315652 patronen van beesten
En van dat furry garen want jill is ruwharigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
dees, wel andere kleuren pakken dan
DIEWILLIK!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
ERMAGERD HAMBURGERquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, dat nam ik ook wel aanik ben zelf een kattenmens, dus ik heb Stef daar ook lekker mee geīndoctrineerd. Maar een hamburger is ook leuk
![]()
JAquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En van dat furry garen want jill is ruwharig
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:07 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
OOK BIJ MIJ!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Spees, alles van Mario is goed bij Trix.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaa ik had een vet leuke link gezien.
Ik ga zelda en peach voor je maken om je te pesten
0 spierkracht, rammelende botten en wat zenuwschadequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zo da's niet best, zulke losse gewrichten of weinig spierkracht in heupregio?
Lijkt me stiekem erg grappig als dé knuffel iets heel vaags wordt, zoals een hamburger of een broccoli of zoiets debielsquote:
BazenStef.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem erg grappig als dé knuffel iets heel vaags wordt, zoals een hamburger of een broccoli of zoiets debielsStef leek in het begin een voorkeur te hebben voor een wezelknuffel, dat vonden allemaal mensen ook maar een eng beest.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Broccoliquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lijkt me stiekem erg grappig als dé knuffel iets heel vaags wordt, zoals een hamburger of een broccoli of zoiets debielsStef leek in het begin een voorkeur te hebben voor een wezelknuffel, dat vonden allemaal mensen ook maar een eng beest.
peach met syfilis en genitale wratten, omdat het zo'n pijphoer isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaa ik had een vet leuke link gezien.
Ik ga zelda en peach voor je maken om je te pesten
OMFG WANTZ!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aha... da's wel crap...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
0 spierkracht, rammelende botten en wat zenuwschade
Ja echt he, schijtjongquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En toen koos hij toch een LE pokkedure knuffel.![]()
Stiekem ook wel een bazenactie.
Ik ga eens kijken naar yoga. Ik heb echt hardgrondige haat aan zwemmenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
aha... da's wel crap...
Zwemmen en laag niveau yoga is wel iets waarmee je binnen je mogelijkheden mee kunt oefenen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt he, schijtjong
Wel een gebreide knuffel overigens. Wel cutealleen jammer dat dat ding volgens mij meer voor de sier is, ik loop dat beest constant op te lappen
anders eens bij een van de bewegingsagogen bij de reva vragen? Die weten wel adressenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken naar yoga. Ik heb echt hardgrondige haat aan zwemmen
Yeshquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Handgemaakt, duur, maar nog steeds baggerkwaliteit!
Paardrijden comes to mindquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders eens bij een van de bewegingsagogen bij de reva vragen? Die weten wel adressen
En ook aanvullend sportadvies kun je daar vragen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Paardrijden comes to mind
(maar daar moet je vast een natuurtalent voor zijn)
Ja sorry, is een garpje, maar die snapt alleen Kipquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Paardrijden is best zwaar voor de heupen.
Trix had het denk ik over de gehandicaptenmanege met aangepaste zadels en zulksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Paardrijden is best zwaar voor de heupen.
Ja jonge, da's toch heul geen sport dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Trix had het denk ik over de gehandicaptenmanege met aangepaste zadels en zulks
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Trix had het denk ik over de gehandicaptenmanege met aangepaste zadels en zulks
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja jonge, da's toch heul geen sport dan.![]()
ik had NIET anders verwachtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat sowieso
(ze blijkt trouwens ook een natuurtalent op de zitski te zijn, had je die nog meegekregen?trķts jonguh!
)
sommige mensen vinden van welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja jonge, da's toch heul geen sport dan.![]()
Hebben ze dan zo'n kwijlbak naast het paart?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier aan de overkant is het debielenopvangterrein, mét manege. Zal ik daar eens gaan vragen?
Er kwam laatst zo'n heel verhaal over uit, en ik keek schuin naar mijn lief, en echt, hij keek serieus zo:quote:
dat kan zoberzo geen kwaad!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier aan de overkant is het debielenopvangterrein, mét manege. Zal ik daar eens gaan vragen?
bwhehehehehehe, nice!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er kwam laatst zo'n heel verhaal over uit, en ik keek schuin naar mijn lief, en echt, hij keek serieus zo:![]()
En hij kent fok niet eens
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er kwam laatst zo'n heel verhaal over uit, en ik keek schuin naar mijn lief, en echt, hij keek serieus zo:![]()
En hij kent fok niet eens
Een erop, een ernaastquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Hebben ze dan zo'n kwijlbak naast het paart?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sommige mensen vinden van wel![]()
Het kan wel, als activiteit, beetje bewegen. Echt sport ist nie nee.
is iets tussen Trix en mijquote:
HENNO AAI EM DEFFFFFquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een erop, een ernaast
Vanmiddag ging ik in mn scootmobiel een boodschap doen in de winkel op het terrein. Kwamen er meteen twee medewerkers naar me toe om te vragen of ik een lijstje bij me had. Echt, zie ik er uit als Adje ofzo?
omgquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een erop, een ernaast
Vanmiddag ging ik in mn scootmobiel een boodschap doen in de winkel op het terrein. Kwamen er meteen twee medewerkers naar me toe om te vragen of ik een lijstje bij me had. Echt, zie ik er uit als Adje ofzo?
Dat moet je doen in de sexshop. Lachen jongeuhquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Een erop, een ernaast
jaaaaaa, als mormonen!!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol, trutik verslik me in mijn koekje
![]()
Marry me
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol, trutik verslik me in mijn koekje
![]()
Marry me
Brum in tha house!quote:
je moest eens weten wat "intellectueel beperkte mensen" zoal gaan shoppen, THEY HAVE NO SHAMEquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat moet je doen in de sexshop. Lachen jongeuh. Zo'n shitload aan dildo's enzo
.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, op aandringen van mevrouw.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo, op aandringen van mevrouw.
Nou, schoonmaken moet ik toch al alleen doen, dus het klopt wel inderdaadquote:
Heeeeeeehehehehehe. Dat is bijna net zo erg als oudjes die met een vibo naar de winkel gaan om te vragen welke batterijen er in moetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je moest eens weten wat "intellectueel beperkte mensen" zoal gaan shoppen, THEY HAVE NO SHAME![]()
![]()
Mijn door hersentumor enigszins ontregelde tante zat zondag in een kamer vol mensen te vertellen dat ze de dag ervoor een wind wilde laten in bed en toen haar hele bed vol had gescheten![]()
![]()
![]()
Wij echt "NEEEEE, STOOOOP!!! STOP MET DAT VERHAAL!"
En dán pas heeft ze door dat het niet echt een geschikt gespreksonderwerp is![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef princess-a het volgende:
Ik moest lachen
[ afbeelding ]
@Bambi, leuk dat je weer date
in roze setje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, schoonmaken moet ik toch al alleen doen, dus het klopt wel inderdaad
ja precies... "massagestaaf"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Heeeeeeehehehehehe. Dat is bijna net zo erg als oudjes die met een vibo naar de winkel gaan om te vragen welke batterijen er in moeten. Want het is zo'n goede massagestaaf
.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:29 schreef Loqi het volgende:
even tussendoor, voor space![]()
[ afbeelding ]
moet je wel oppassen voor je pen0r, straks hangt 'ie in het hete sopwaterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, gewoon naakt. Als een baas.
Misschien vind ik dat wel lekker.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
moet je wel oppassen voor je pen0r, straks hangt 'ie in het hete sopwater
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
Kut, ik wilde echt enorm gaan slapen nu, maar with special thanks to Taart en Kip heb ik de baby wakkergelachen
sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
Kut, ik wilde echt enorm gaan slapen nu, maar with special thanks to Taart en Kip heb ik de baby wakkergelachen
Ik denk dat je dan even op gesprek bij kip magquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat wel lekker.
ZO BEN IK!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZULKS EEN GOEDEN WOORDGARPER
Ja, en dan gaat de dader lekker snurken! En ik lig hier maar te wachten tot dat duivelsgebroed klaar is met het in elkaar schoppen van de matras en de katquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
sorry![]()
![]()
Maar goed idee, ik ga lekker naar bedje toe
Ik moet nog een paar boeken opzoeken voor morgen, maar denk dat ik dat lekker uit stel tot morgenochtend vroeg
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik knorde een beetje van het lachen.
of hij gloept zo in de zuigmond van de stofzuiger, of je raakt 'm zo als je met je stoomeend bezig bentquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien vind ik dat wel lekker.
Daar weet jij heul niks van.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zitten nu toch al blaren op zijn dop dus dat hete water kan er ook nog wel bij.
whehehehehe, voor een stageplaats ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan even op gesprek bij kip mag
Al die dode dolfijnen in het fietsenhok zeggen genoeg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar weet jij heul niks van.
Nee voor zo;n pomp piemelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehe, voor een stageplaats ofzo
Ik heb al een stageplek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehe, voor een stageplaats ofzo
decubitus (<-- google maar voor plaatjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zitten nu toch al blaren op zijn dop dus dat hete water kan er ook nog wel bij.
Letterlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat een kankerzooitje is dat zeg.
fleshlight?quote:
WAAROM GING IK GOOGLENquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
decubitus (<-- google maar voor plaatjes) op je pen0r
oh wacht, dat ding!quote:
het kan ook op je pen0r, been there, seen thatquote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
decubitus (<-- google maar voor plaatjes) op je pen0r
doe maar niet neequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, iedereen weer een trauma, mijn taak zit erop, nu dan echt tijd voor mij om te slapen. Dag daaaag
Ja dit dus.quote:
Kopenhagenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weltrusten
[..]
Ja dit dus.
VERGEET DE NOMS NIETquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon vanuit de States! Ik heb the man with the golden gun voor 30 dollar gescoord WHOOHOO! En nog veel meer leuksLove the States
![]()
Morgen weer naar huis![]()
Maar is misschien wel beter voor mijn rekening![]()
Ik twijfel steeds of ik 'm moet kopen of niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallon vanuit de States! Ik heb the man with the golden gun voor 30 dollar gescoord WHOOHOO! En nog veel meer leuksLove the States
![]()
The Woodlands, Houston area. Houston is echt geen klap aan, downtown waren we binnen 2u doorheen. En de main attraction in the woodlands is een winkelcentrum, dus ja, dan gaan we daar maar heen hčquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
VERGEET DE NOMS NIET
Waar zit je?
Zulks zwaar levenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
The Woodlands, Houston area. Houston is echt geen klap aan, downtown waren we binnen 2u doorheen. En de main attraction in the woodlands is een winkelcentrum, dus ja, dan gaan we daar maar heen hč
Ik vond 40 euro zoveel geld. Hier is ie 30 dollar en toen in hem zo zag staan moest ik hem ineens hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel steeds of ik 'm moet kopen of niet.
Meer werken volgende weekquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn rekening heeft het zwaar ja![]()
OMFG JALOERS!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
![]()
Hier hadden ze bij de Sephora helemaal geen OPI, ik heb hem van een of andere kapperssalon waar ze ook OPI verkochten. Meisje zei daar dat ze hem nog niet veel gezien had.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG JALOERS!
Ik zag hem vandaag voor 39 euro bij de Mooi, ik ga 7 nov naar sephora, hoo pdat hij daar dan nog te koop is
Da's wat me inderdaad tegenhoudt. Al zag ik 'm online voor 36.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond 40 euro zoveel geld. Hier is ie 30 dollar en toen in hem zo zag staan moest ik hem ineens hebben
WAARquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wat me inderdaad tegenhoudt. Al zag ik 'm online voor 36.
oh my!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Hiero http://www.beautybay.com/(...)thegoldenguntopcoat/
Ik twijfel nog leuk even door.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh my!
nog steeds is 36 duur maar denk wel dat k hem ga kopen
MAAR WAT WEEGT ZWAARDERquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |