Aanraders?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.
Als je op zoek bent naar sterke smaken, kun je eigenlijk niet mis met Oh My Apple Pie of Fairly Nuts, fijn als je even genoeg hebt van chocolade ijs en iets anders wilt proberen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:54 schreef Serieliefhebber het volgende:
[..]
Aanraders?
Ik heb nog niet veel gehad (coukie dough, cunky monkey, chocolate fugde brownie en vermonster).
Het is ook vanilleroomijs, geen witte chocolade-ijsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.
Huh hoe kom je daaraan?quote:
Lokale Lidl.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Huh hoe kom je daaraan?
Deze week zijn ze trouwens bij Bas, Dirk en Digros in de aanbieding voor slechts ¤ 2,99.
https://www.lekkerdoen.nl(...)en---jerry-s-ijs.htm
Hm, ook maar eens proberen dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Lokale Lidl.
De Mcennedy's 'Chunky Monkey' en 'Strawberry Cheesecake' variant vind ik persoonlijk beter smaken dan de B&J's. Minder chemisch smaakje en ook minder zoet.
Ik heb deze vandaag gekocht (clever cookies is t trouwensquote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
Yeah, dan zal ie wel snel op meer plekken verschijnen! Ik heb vandaag ook 'cookie clever' gezien in een ahXL, die zag er heel lekker uit. Was helaas te ver van huis om m mee te nemen..
Daarom moet je ook Peanut Butter cup kopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb vandaag de 'Peanut Butter Me Up' gekocht. Had niet verwacht dat ik dit zou zeggen maar: gatverrrr!De smaak van die frambozengelei vind ik veel te aanwezig en dat ijs vind ik ook middelmatig.
Tegenvaller!
In 1 keer of dat niet?quote:
ach maak je niet druk.. is niet dat je dat elke dag/week doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Asskicker14 het volgende:
1500 kcal in een keer?
Oppassen dat je niet Dikkie Dik wordt.
AH heeft ze hier standaard in het assortiment.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:24 schreef Ori het volgende:
Welke supermarkt heeft Cookie Dough standaard in het assortiment?
Was laatst bij de AH en verwachtte het daar wel aan te treffen, maar helaas.
Toen maar Clever Cookies meegenomen, die smaakte ook wel goed trouwens.
Die is er nu weer met caramel in het midden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:01 schreef Dingest het volgende:
Ik vond Blondie Brownie heel goed te doen, maar nu ik kan ik het nergens meer vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |