Hebben ze. Maar ja, in Nederland denken ze dat we alleen van chocola, banaan en aardbei houden.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ze moeten eigenlijk een pistachesmaak gaan maken
Blondie Brownie lijkt mij heerlijk, maar die core hoeft van mij niet. Doe dan gewoon regular Blondie Brownie.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:08 schreef ABundy het volgende:
Die Core dingen zijn echte om te huilen. Mensen die dat spul kopen trappen in de marketing truc, want siroop is nog steeds goedkoper dan roomijs. Vind trouwens dat er teveel siroop in zit zodat alles mierzoet wordt
quote:Op maandag 6 mei 2013 01:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Hebben ze. Maar ja, in Nederland denken ze dat we alleen van chocola, banaan en aardbei houden.
[ afbeelding ]
Watquote:Op maandag 6 mei 2013 02:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Blondie Brownie lijkt mij heerlijk, maar die core hoeft van mij niet. Doe dan gewoon regular Blondie Brownie.
Dit zijn een perfecte product line-up in Nederland zijn:
- Cookie Dough
- Half Baked
- Phish Food
- Chocolate Macadamia
- Chocolate Fudge Brownie
- Blondie Brownie (regular)
- Cow Power/Fossil Fuel
- Pistachio Pistachio
- Oh My Apple Pie
- Doughble Whammy
- Peanut Butter Cup
- Fairly Nuts
- Strawberry Cheesecake
- Cherry Garcia
- Caramel Chew Chew
- Cake Batter
Eruit:
- Baked Alaska
- The Vermonster
- New York Super Fudge Chunk
- Chunky Monkey
- Karamel Sutra
De enige cores die enigszins te pruimen zijn, zijn de Peanut Butter Me Up en Berry White pints. Maar Berry White is er geloof ik alweer uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 02:08 schreef ABundy het volgende:
Die Core dingen zijn echte om te huilen. Mensen die dat spul kopen trappen in de marketing truc, want siroop is nog steeds goedkoper dan roomijs. Vind trouwens dat er teveel siroop in zit zodat alles mierzoet wordt
Die peanut butter is zo lekker, alleen die verrekte core maakt alles mierzoet. Ik zeg boycotten die core dingen! Wij willen ijs, geen siroop!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
De enige cores die enigszins te pruimen zijn, zijn de Peanut Butter Me Up en Berry White pints. Maar Berry White is er geloof ik alweer uit.
Wij?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:35 schreef ABundy het volgende:
[..]
Die peanut butter is zo lekker, alleen die verrekte core maakt alles mierzoet. Ik zeg boycotten die core dingen! Wij willen ijs, geen siroop!
De Lidl variant (Mcennedy's) van de Chunky Monkey (Bananalicious) lijkt als twee druppels water op die van B&J's.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:53 schreef Loll het volgende:
Wat is eigenlijk de perfecte ben&jerry kloon?
Aldi haar pints?
Vanilla Caramel Fudgequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Doodloper het volgende:
Bij de AH zijn ze ook in de bonus deze week (tot morgen of zondag dus?), 1 euro korting.
[ afbeelding ]
nice
Totaal smaakloos, het hoort naar witte chocolade te smaken, maar witte chocolade in ijsvorm is net als vanille-ijs, alleen dan zonder vanille smaak of welke smaak dan ook. Ik zeg skippen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:50 schreef Serieliefhebber het volgende:
Is die Alaska baked eigenlijk te eten? Ik wil die wel proeven maar vind geen mini cup.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |