abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124888327
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hij smaakt naar snickers!
Ze hadden 'm weer op voorraad bij de Jumbo, dus ik ga 'm straks proberen! :9~
pi_124888707
^Het ijs was lekker maar die chocolade-pindakaas cups die er in zitten (en het zijn er best veel) vond ik tegenvallen. Heel zoet en het smaakte helemaal niet naar pindakaas. Best raar omdat ik in het ijs wel pindakaas proef.
pi_124888769
Ik heb er gisteren eentje meegenomen uit de C1000 - die tot voor kort nooit B&Js of hooguit 1 smaak in de schappen had liggen :P

Vorige week wel de Core-versie gehad, daar was ik niet helemaal weg van. De smaak van pindakaas kwam erg slecht naar boven in het ijs, maar die frambozen-kern was vooral veel te zoet. De cups waren imho verreweg het lekkerste :Y
pi_124913133
Heeft iemand de Core Brownie Blondie al ergens gespot?
Zag die op facebook, maar kan m nergens vinden :(
pi_124923469
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
^Het ijs was lekker maar die chocolade-pindakaas cups die er in zitten (en het zijn er best veel) vond ik tegenvallen. Heel zoet en het smaakte helemaal niet naar pindakaas. Best raar omdat ik in het ijs wel pindakaas proef.
Dit. Die cups deden het ijs naar (zoals genoemd) Snickers smaken. Ik ben lichtelijk teleurgesteld. Dan liever de Peanut Butter Me Up variant. Als Peanut Butter Cup de choco-pinda cups zou lozen en er voor in de plaats een frambozenjam swirl (a la de core van Peanut Butter Me Up) doorheen zou doen, zou het aanzienlijk beter zijn.
pi_124923816
Die vrijwel dezelfde namen helpen trouwens niet erg :') Snickers vind ik wel erg lekker, dus als het daar naar smaakt vind ik dat vast niet erg :@

Die Core Brownie-Blondie heb ik trouwens ook nog niet gespot. Caramel Chew Chew kom ik nooit tegen overigens. Ik let er altijd wel erg op, maar zo vaak koop ik B&Js ook weer niet hoor :+

Oei, en Free Cone Day dinsdag - http://www.benjerry.nl/ons-verhaal/freeconeday - eindelijk eentje bij mij in de buurt :o
pi_124972494
Hmm jammer! Hij lijkt me wel lekker :)
Ik zag vandaag Phish Food.. iemand die geproefd?
pi_124984254
Oeh, de Vermonster. O+
pi_124988388
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 23:37 schreef Bakkerd het volgende:
Hmm jammer! Hij lijkt me wel lekker :)
Ik zag vandaag Phish Food.. iemand die geproefd?
Phish Food is er al een aardig tijdje, ik vind dat zelf één van de lekkerste smaken ^O^
pi_124998748
Fossil Fuel blijft de goeiste!
pi_124999278
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:24 schreef bluejean het volgende:
Oeh, de Vermonster. O+
Die is lekker heb 'm twee weken terug op :9

Maar de chocolade fudge is imho lekkerder ;) :9~
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_125123333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:42 schreef Bakkerd het volgende:
Heeft iemand de Core Brownie Blondie al ergens gespot?
Zag die op facebook, maar kan m nergens vinden :(
Hij ligt hier (zuid-Drenthe) bij de Jumbo in de schappen zag ik ^O^
pi_125123580
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Dingest het volgende:

[..]

Hij ligt hier (zuid-Drenthe) bij de Jumbo in de schappen zag ik ^O^
Yeah, dan zal ie wel snel op meer plekken verschijnen! Ik heb vandaag ook 'cookie clever' gezien in een ahXL, die zag er heel lekker uit. Was helaas te ver van huis om m mee te nemen..
pi_125124290
Meestal zijn wij hier aan de late kant met dat soort dingen :')
Cookie Clever heb ik nooit van gehoord :o Doet mij denken aan een Witch, die ook aan het assortiment lijken te zijn verdwenen.
pi_125135041
Die Cookie Clever (die eigenlijk Clever Cookies blijkt te heten :P) had ik ook nog nooit van gehoord nee!
Omschrijving: "Vanilla ice cream with a chocolate cookie swirl, double chocolate cookies and chocolate chip cookies"

Klinkt wel goed...
pi_125138772
Oh my! Applie pie :r
pi_125141287
Lekker! :9

Heeft iemand al eens Baked Alaska op en zo ja: is het wat? Ik ben geen fan van de vanille B&J's, maar hier zitten dan nog marshmallow swirls en witte choco-ijsberen in.
pi_125141710
Die marshmallow-swirls en de ijsbeertjes maken imho veel goed, al is het een vrij zoet geheel. Beetje als Cookie Dough, dat merk je ook wel snel als je daar teveel van neemt :P

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Bakkerd het volgende:
Die Cookie Clever (die eigenlijk Clever Cookies blijkt te heten :P) had ik ook nog nooit van gehoord nee!
Omschrijving: "Vanilla ice cream with a chocolate cookie swirl, double chocolate cookies and chocolate chip cookies"

Klinkt wel goed...
Dichtstbijzijnde AH XL is voor mij 40 km, dus dan verwacht ik voorlopig niet dat ik die tegenkom :')
pi_125143394
Clever Cookies geprobeerd, maar vond 'm erg tegenvallen, die komt hier niet meer in huis :N Weinig koekjes die voornamelijk hard en vrij smakeloos waren, en door de swirl leek het ijs wel grijs op sommige plekken. Vond 't meer saai vanilleijs met her en der 'n hard stukje ofzo :P Was eigenlijk op zoek naar Blondie Brownie, die lijkt me wel erg lekker!
pi_125143537
ik Had voor t eerst peanutbutter cup? prima te eten dat pindakaasijs, ik vind alleen de core niet zo lekker. laatst had ik double o whammy, idem..core vind ik niet zo te doen
pi_125149078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:08 schreef Holyme het volgende:
Clever Cookies geprobeerd, maar vond 'm erg tegenvallen, die komt hier niet meer in huis :N Weinig koekjes die voornamelijk hard en vrij smakeloos waren, en door de swirl leek het ijs wel grijs op sommige plekken. Vond 't meer saai vanilleijs met her en der 'n hard stukje ofzo :P Was eigenlijk op zoek naar Blondie Brownie, die lijkt me wel erg lekker!
ahhh jammer! Dan ga ik even wachten tot ik die Blondie Brownie tegenkom want die lijkt me wel superlekker..
pi_125163838
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 08:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ik Had voor t eerst peanutbutter cup? prima te eten dat pindakaasijs, ik vind alleen de core niet zo lekker. laatst had ik double o whammy, idem..core vind ik niet zo te doen
Peanut Butter Me Up. ;) Cup heeft geen core.
pi_125167118
ah, die dus! :P
pi_125226316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Lekker! :9

Heeft iemand al eens Baked Alaska op en zo ja: is het wat? Ik ben geen fan van de vanille B&J's, maar hier zitten dan nog marshmallow swirls en witte choco-ijsberen in.
Lekker, maar niet erg bijzonder
pi_125380170
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef Bakkerd het volgende:

[..]

ahhh jammer! Dan ga ik even wachten tot ik die Blondie Brownie tegenkom want die lijkt me wel superlekker..
Joepie ze hebben m bij de videotheek *O* Dit weekend proberen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')