Die kern daarvan vind ik niet echt lekker, jammer, want het ijs is wel lekkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind die Core dingen sowieso niet te vreten. Alleen Berry White was nog wel te doen.
http://plazilla.com/namaak-ben-amp-jerry-ijsquote:Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe heet dat spul van de lidl, ga ik vandaag eens langs.
Berry White werd in ieder geval hier door AH uitverkocht met 50% korting.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef Dingest het volgende:
Ik zag het gisteravond ook, zien er goed uitHeb wel het idee, op basis van buitenlandse sites, dat ze dan Berry White en Dough-ble Whammy gaan vervangen.
Zo zonde, de enige lichte fruitige smaak van B&J weg. Chocolade is heerlijk, maar een beetje afwisseling kan nooit kwaad.quote:
Ja, heerlijk is diequote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:30 schreef Eben12 het volgende:
Die nieuwe core caramel sutra is echt om te smullen
Ik vind het over het algemeen ook wel tegenvallen eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb ook regelmatig dit ijs gekocht en laatst weer gewonnen bij de PL, maar het valt me eigenlijk iedere keer weer tegen.
Het is echt mega hard (zal ook aan mijn vriezer liggen -18), de chocolade stukjes die er in zitten zijn daardoor ook hard dat er weinig smelten meer aan is.
En nee, ik ga mijn ijs niet een uur van te voren uit de vriezer halen.
Ik vind het alleen lekker bij zo'n kraampje waar ze het voor je scheppen, dan is het wel eetbaar en smeuig.
Oh jammer! Wilde em vandaag halen maar toch maar niet dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:59 schreef Noek het volgende:
Dus ik dacht dat de Peanut Butter Me Up echt heel lekker zou zijn. Want pindakaas is alleen maar win natuurlijk. Wat een wazig ijs, moest zelfs mijn best doen om überhaupt wat te proeven. Wat een stom ijs. Nu is Berry White weg want die lag niet meer in de schappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |