abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118571684
Ik vind die Core dingen sowieso niet te vreten. Alleen Berry White was nog wel te doen.
pi_118689315
Phish food en Baked Alaska, vielen tegen Vermonster en Chocolate Fudge Brownie waren wel lekker. :Y
Ура для россии
pi_118690312
Ik vond Half Baked wat tegenvallen :@
pi_118690557
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind die Core dingen sowieso niet te vreten. Alleen Berry White was nog wel te doen.
Die kern daarvan vind ik niet echt lekker, jammer, want het ijs is wel lekker
pi_118691853
Overrated hipstertroep
pi_118697159
Hoe is B&J's precies hipster?
pi_118703521
Ik heb gisteren een bakje namaap b&j van de lidl geprobeerd en ik moet zeggen dat die strawberry cheesecake er aardig bij in de buurt komt.
pi_118704493
Hoe heet dat spul van de lidl, ga ik vandaag eens langs.
pi_118706021
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe heet dat spul van de lidl, ga ik vandaag eens langs.
http://plazilla.com/namaak-ben-amp-jerry-ijs
pi_118719147
Ik heb de Strawberry Cheesecake van de Lidl gehaald van het merk Mcennedy. Best okee ijs, het smaakt iig naar strawberry cheesecake. Maar.... Er staat op de verpakking dat er stukjes koek in zouden zitten. Ik heb er in ieder geval geen koek in kunnen ontdekken en de geconfijte stukjes aardbei zijn ook op één hand te tellen.

Wat dat betreft ben je beter af met de Strawberry Cheesecake van de Appie Heijn (als je een goedkopere vervanger zoekt), die bekers zitten tjokvol met stukjes koek. Als het geld je op de rug groeit dan raad ik aan om de Häagen-Dazs variant in huis te halen, want dat is de enige ijsproducent die weet hoe je goeie Strawberry Cheesecake maakt.

Volgende keer eens kijken hoe die Banalicious van de Lidl zich laat vergelijken met B & J's Chunky Monkey.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mint_Clansell op 01-11-2012 20:38:31 ]
pi_119219784
In de USA Cinnamon Buns gehad..heerlijk.
pi_123210608
Er komen nieuwe Core smaken:
Blondie Brownie en Peanut Butter Me Up

Ik ben vooral benieuwd naar die laatste. Eindelijk eens wat anders dan overal caramel en chocolade in.
pi_123211633
Ik zag het gisteravond ook, zien er goed uit :Y Heb wel het idee, op basis van buitenlandse sites, dat ze dan Berry White en Dough-ble Whammy gaan vervangen.
pi_123212075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef Dingest het volgende:
Ik zag het gisteravond ook, zien er goed uit :Y Heb wel het idee, op basis van buitenlandse sites, dat ze dan Berry White en Dough-ble Whammy gaan vervangen.
Berry White werd in ieder geval hier door AH uitverkocht met 50% korting.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_123214127
Niet de Berry White weg. :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123236085
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Niet de Berry White weg. :'(
Ja vind ik ook echt balen :{
pi_123236387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 12:16 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja vind ik ook echt balen :{
Zo zonde, de enige lichte fruitige smaak van B&J weg. Chocolade is heerlijk, maar een beetje afwisseling kan nooit kwaad.
Maar met dank aan de tip van bartjebart heb ik vanmorgen mijn lokale AH leeggekocht. 3 potten Berry White à 2,60 euro! :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123522124
De nieuwe smaken lagen bij de AH in Haarlem al in de schappen - maar dat is 200 km van mijn huis en het leek mij geen goed idee om ze vanaf daar mee te nemen dan :P

Overigens heeft Magnum ook hun assortiment overhoop gegooid met wat meuk eruit en nieuwe exotische 'Five Kisses' smaken, en nu ook met twee pints. Voor de liefhebbers ;)
pi_123524749
Die nieuwe core caramel sutra is echt om te smullen
pi_123527862
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 00:30 schreef Eben12 het volgende:
Die nieuwe core caramel sutra is echt om te smullen
Ja, heerlijk is die
Abracadabra, tapate guarra!
pi_123528419
jep hier lagen die nieuwe b&j en magnum-pints ook in de schappen! Ben ook wel heel erg benieuwd naar die laatste eigenlijk..
pi_123564421
Dus ik dacht dat de Peanut Butter Me Up echt heel lekker zou zijn. Want pindakaas is alleen maar win natuurlijk. Wat een wazig ijs, moest zelfs mijn best doen om überhaupt wat te proeven. Wat een stom ijs. Nu is Berry White weg want die lag niet meer in de schappen. -O-
Go hard or go home
  zondag 3 maart 2013 @ 13:02:32 #48
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_123568605
Ik heb ook regelmatig dit ijs gekocht en laatst weer gewonnen bij de PL, maar het valt me eigenlijk iedere keer weer tegen.
Het is echt mega hard (zal ook aan mijn vriezer liggen -18), de chocolade stukjes die er in zitten zijn daardoor ook hard dat er weinig smelten meer aan is.
En nee, ik ga mijn ijs niet een uur van te voren uit de vriezer halen.

Ik vind het alleen lekker bij zo'n kraampje waar ze het voor je scheppen, dan is het wel eetbaar en smeuig.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_123571639
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb ook regelmatig dit ijs gekocht en laatst weer gewonnen bij de PL, maar het valt me eigenlijk iedere keer weer tegen.
Het is echt mega hard (zal ook aan mijn vriezer liggen -18), de chocolade stukjes die er in zitten zijn daardoor ook hard dat er weinig smelten meer aan is.
En nee, ik ga mijn ijs niet een uur van te voren uit de vriezer halen.

Ik vind het alleen lekker bij zo'n kraampje waar ze het voor je scheppen, dan is het wel eetbaar en smeuig.
Ik vind het over het algemeen ook wel tegenvallen eigenlijk :)
pi_123572017
quote:
9s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:59 schreef Noek het volgende:
Dus ik dacht dat de Peanut Butter Me Up echt heel lekker zou zijn. Want pindakaas is alleen maar win natuurlijk. Wat een wazig ijs, moest zelfs mijn best doen om überhaupt wat te proeven. Wat een stom ijs. Nu is Berry White weg want die lag niet meer in de schappen. -O-
Oh jammer! Wilde em vandaag halen maar toch maar niet dan.

Vind caramel lekker maar karamelijs niet zo dus die Sutra hoef ik ook niet te proberen. Ik hou t dan nog maar even bij mn AH sorbetijs :9.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')