Niet te vergelijken nee, maar toch is het voor mijn gevoel qua natuurlijke leiders niet veel beter bij Feyenoord.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een jongen van de club en die heeft bijgetekend in moeilijke tijden zoals De Vrij.
Op papier wel, maar De Jong val vast wel 90% van de wedstrijd in de spits komen te staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
Wtf Eriksen spits inderdaad en de Jong middenveld
Slopen wegens horizonvervuiling.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
waarom zou je in godsnaam een prius stelen
zelfkastijdingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
waarom zou je in godsnaam een prius stelen
Bij Feyenoord zelf wel denk ik, gelukkig.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te vergelijken nee, maar toch is het voor mijn gevoel qua natuurlijke leiders niet veel beter bij Feyenoord.
Ergens snap ik het nog ook. Kompany en vooral Lescott zijn van die lompe boeren, die houden niet van beweeglijke spelers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Saind het volgende:
Wtf Eriksen spits inderdaad en de Jong middenveld
Kompany's linker borstspier houdt die ericksson zo tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ergens snap ik het nog ook. Kompany en vooral Lescott zijn van die lompe boeren, die houden niet van beweeglijke spelers.
Ik denk niet dat Eriksen de opdracht heeft gekregen om het duel aan te gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kompany's linker borstspier houdt die ericksson zo tegen.
Kompany speelt niet toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kompany's linker borstspier houdt die ericksson zo tegen.
Daarom zeggen ze nu ook dat ze van een Champions League begroting terugmoeten naar een Europa League begroting.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
De Vrij verdient respect niet door zijn uitstraling, maar door zijn spel en dat hij op handen gedragen wordt door het publiek. Die is écht wel de leider hoor bij Feyenoord.
Samen met De Jong verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Eriksen de opdracht heeft gekregen om het duel aan te gaan.
is niet goed nee. maar als twente geen el speelt draaien ze ook verlies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ging voornamelijk over die CL. Door die transfers draaide ze nu dikke winst, anders gewoon verlies. En dat is niet overal, Twente geeft gewoon 20 miljoen uit als het voor 20 miljoen verkoopt bijvoorbeeld.
Is geen goede zaak hoor.
Ik speel ook verstoppertje als het 0-4 staat .quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Samen met De Jong verstoppertje spelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
is niet goed nee. maar als twente geen el speelt draaien ze ook verlies.
ajax koopt nu voor minder dan ze inkopen.
zonder cl had ajax wss btw ongeveer even gedraaid.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
is niet goed nee. maar als twente geen el speelt draaien ze ook verlies.
ajax koopt nu voor minder dan ze inkopen.
zonder cl had ajax wss btw ongeveer even gedraaid.
Wordt muskietenvoetbal van Ajax: hinderlijk in de weg lopen en soms prikjes uitdelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Eriksen de opdracht heeft gekregen om het duel aan te gaan.
Eriksen zal zich vaak laten uitzakken waardoor Babel en Sana het gat in moeten duiken. Dat zal de theorie wel zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Samen met De Jong verstoppertje spelen.
Ze zullen wel moeten want fysiek wordt je weggeblazen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wordt muskietenvoetbal van Ajax: hinderlijk in de weg lopen en soms prikjes uitdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |