Weekje niet tankenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:56 schreef Fes1-2 het volgende:
Dat ze je dag moeten door betalen is bullshit. Jij was er immers niet.
Jij hebt tevens een fout gemaakt met het formulier. Nu moet je die reiskosten de maand later alsnog declareren op de goede manier en krijg je je geld heus wel terug. Als dat dan weer niet zo is dan pas mag de spreekwoordelijke pleuris uitbreken.
Wel kut dat je nu geen geld hebt. Ik zou voorlopig wat creatiefs bedenken om nu je reiskosten even te betalen. Familie, vrienden?
maar hoe kom ik dan in de kroeg om me klem te zuipen en zwaar bezopen achter het stuur te kruipen en terug te rijden ????quote:
ja ze maken er zelf een troll topic van troll ik ff meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:53 schreef Leandra het volgende:
Joh, doe dat nou niet, zulke debiele opmerkingen maken... dat helpt niet bepaald, ook niet bij de mensen die nog wel enigszins begrip hadden voor je probleem.
Je bedoelt met "de kroeg" het witte tuinstel waar je kratten Schultenbrau tankt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:51 schreef Pietje_Puk1973 het volgende:
[..]
maar hoe kom ik dan in de kroeg om me klem te zuipen en zwaar bezopen achter het stuur te kruipen en terug te rijden ????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |