Gefrustreerd dat Andersen vaker de Eredivisie heeft gewonnen met Ajax dan jouw cluppie in jouw hele leven?quote:
Jezus wat ben jij toch bezig met de geaardheid van die jongenquote:
Ik vind hem een geweldige voetballer. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij niet gaat slagen bij Ajax. Laat hem de rest van het seizoen maar lekker op het middenveld staan, komt helemaal goedquote:Op woensdag 19 november 2014 08:59 schreef Fargo het volgende:
Ik weet het niet, tegen Cambuur was het ook niet best. Die jongen mist 'het' gewoon om het te maken in de top. Vraag me zelfs af of hij bij Ajax gaat slagen. Ik ben nog geen fan in elk geval. Te vaak slordig balverlies, te vaak betrokken bij misverstanden en te vaak te simpel van de bal gelopen.
wauwquote:Op woensdag 19 november 2014 08:59 schreef Fargo het volgende:
Ik weet het niet, tegen Cambuur was het ook niet best. Die jongen mist 'het' gewoon om het te maken in de top. Vraag me zelfs af of hij bij Ajax gaat slagen. Ik ben nog geen fan in elk geval. Te vaak slordig balverlies, te vaak betrokken bij misverstanden en te vaak te simpel van de bal gelopen.
Nog meer wauwquote:Op woensdag 19 november 2014 10:57 schreef Fargo het volgende:
Ik hoop dat ik het helemaal mis heb met deze jongen, maar ik kan me nauwelijks briljante momenten herinneren van hem. Volgens mij echt te licht voor de top.
quote:Ajax begroet Andersen met twee losse tanden en een beugel
Het debuut van Lucas Andersen voor Denemarken duurde dinsdag 27 minuten. De jonge Ajacied kreeg tijdens het oefenduel met Roemenië een elleboog in het gezicht en moest zich laten vervangen met twee losse tanden.
Waar het er aanvankelijk op leek dat er zelfs een paar tanden helemaal uit zijn mond geslagen waren, lijkt dat mee te vallen. 'Hij kreeg een flinke knal tegen zijn tanden, dus besloten we hem te vervangen', aldus de Deense bondsarts Søren Kaalund. 'Als het nog een keer zou gebeuren, loop je het risico dat de tanden er helemaal uit geslagen worden.'
De twintigjarige Andersen werd na het incident direct naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd vervolgens een speciale beugel aangemeten. Vanuit Boekarest vloog Andersen direct door naar Amsterdam, waar hij verder onderzocht zal worden. Kaalund liet kort na de wedstrijd al weten dat de Ajacied terug in het hotel was en dat het goed met hem ging.
Schöne
De pech voor Andersen betekende ook voor Ajax een tweede Deense tegenvaller. Eerder keerde Lasse Schöne al eerder dan verwacht terug van de nationale ploeg. Hij liep tijdens de competitiewedstrijd tegen SC Cambuur een ogenschijnlijk lichte knieblessure op, maar moest de twee interlands (EK-kwalificatieduel met Servie en het oefenduel in Roemenië) laten schieten. Of beide Denen zaterdag in actie kunnen komen tegen SC Heerenveen moet nog blijken.
Hij heeft 'het' net wel. Hij is de enige nu in de Eredivisie met echt snelle en goede voetbewegingen. Klaassen en Depay zijn in rendement verder, maar missen de absolute finesse die ik wel bij Andersen zie. Dat hij nog niet constant is, heeft met zijn leeftijd te maken. Het talent spat er wel van af. Hij moet nu fysiek en mentaal de stap maken.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:59 schreef Fargo het volgende:
Klopt. Hij heeft wat weg van zowel Messi als Ronaldo.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:57 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Hij heeft 'het' net wel. Hij is de enige nu in de Eredivisie met echt snelle en goede voetbewegingen. Klaassen en Depay zijn in rendement verder, maar missen de absolute finesse die ik wel bij Andersen zie. Dat hij nog niet constant is, heeft met zijn leeftijd te maken. Het talent spat er wel van af.
Ronaldo komt ook wat verwijfd over soms inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2014 17:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Hij heeft wat weg van zowel Messi als Ronaldo.
Nu wel ja, waarschijnlijk zal dat ook wel een tijdje blijven omdat hun mentaliteit en fysiek ook gewoon goed zijn. Maar Andersen heeft een stijl van lopen en balbehandeling die je niet bij veel spelers ziet. Echt een geweldig talentquote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef Sunri5e het volgende:
Tering kom op man. Klaassen en vooral Depay zijn echt 10 klasse beter.
Ja, waarschijnlijk de opvolger van Messi.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:05 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Nu wel ja, waarschijnlijk zal dat ook wel een tijdje blijven omdat hun mentaliteit en fysiek ook gewoon goed zijn. Maar Andersen heeft een stijl van lopen en balbehandeling die je niet bij veel spelers ziet. Echt een geweldig talent
Niet de potentie van Andersen zienquote:Op woensdag 19 november 2014 17:06 schreef Sunri5e het volgende:
Tering kom op man. Klaassen en vooral Depay zijn echt 10 klasse beter.
Ik zie het niet nee.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet de potentie van Andersen zien
Is het echt een homo dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Tyron het volgende:
Jezus wat ben jij toch bezig met de geaardheid van die jongen
Tegenwoordig weet je het maar nooit, maar hij heeft een vriendin. Dan is biseksualiteit ook nog een optie natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |