Dit dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:22 schreef zarGon het volgende:
Je bent niet geslaagd totdat je alles (dus ook je presentatie) met een voldoende afrondt. Je moet je scriptie wel kunnen verdedigen.
Als je nu al geslaagd bent hoef je ook niet op te dagen om te presenteren..
Wat is dat nou weer een rare gang van zaken... Heb jij al je studiepunten inmiddels binnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef hearmeout het volgende:
Het vreemde is dat het praktijkbureau me vandaag belde met de melding 'gefeliciteerd, je bent geslaagd'
Maar idd, dan zou het ook niet eens nodig zijn om naar de presentatie te komen dus zou mooi zal het niet zijn. Wel denk ik dat je het wel erg moet verneuken daar wil je nog zakken... Maar goed, het is nooit zeker tot het zo ver is ...
Nee. Er staan iets van 15 ECTS voor de scriptie, en 10 ECTS voor het mondelinge eindexamen (verdediging). Volgens mij is het wel een soort 'sociale regel' dat je niet meer zakt op je mondeling tenzij je heel slecht bent, maar we gaan het zien dan...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer een rare gang van zaken... Heb jij al je studiepunten inmiddels binnen?
Denk dat de boodschap wel duidelijk is: je bent geslaagd tenzij je het echt com-pleet vernaggeld en je best niet doet. Dus als je antwoord op een random vraag is: 'Weet ik veel' of 'Stel niet van die kutvragen' dan heb je nog een kans om te zakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef hearmeout het volgende:
[..]
Nee. Er staan iets van 15 ECTS voor de scriptie, en 10 ECTS voor het mondelinge eindexamen (verdediging). Volgens mij is het wel een soort 'sociale regel' dat je niet meer zakt op je mondeling tenzij je heel slecht bent, maar we gaan het zien dan...
Ja dat zal bij ons ook wel zo zijn. De scriptie is voldoende, dus mag je door naar het eindexamen (de verdediging). In een eerder geval mocht ik niet door naar de verdediging, dus het kloptquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:37 schreef mafkees10 het volgende:
Bij de UU (en bij veel instellingen) geldt vaak de regel: als het zin heeft om te presenteren (maw: het is voldoende) dan mag je presenteren. Is het zo slecht, dan mag je ook niet presenteren. Het heeft immers geen zin om te gaan presenteren en verdedigen als het werk toch als onvoldoende beschouwt wordt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |