SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Leffier is op meerdere plekken bezig vandaag hé...
Dan ben ık weer terug, ja. Heb m'n tıcket tot 24 november geboekt, maar denk dat ık de week na m'n verjaardag terug kom. Heb het wel gehad hıer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wordt sowieso moeilijk vanuit Turkije (aan je puntloze i te zien), i.v.m. terugreistijd. Of ben je in december weer in Nederland?
Zat ik met pide te eten, komt m'n moeder met bruinbroodquote:
Ik woon niet bij Lefier, ik wist toevallig dat ze de studentenflats zouden doen.quote:
Hoe kun je zoiets toevallig wetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik woon niet bij Lefier, ik wist toevallig dat ze de studentenflats zouden doen.
Ook zo dik als ik? Toen ik gisteren een baklava in mijn mond deed, kreeg ik die uber-killing-blik van paps. Zo van, Kizim yeme, zo kom je nooit aan de man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:08 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zat ik met pide te eten, komt m'n moeder met bruinbrood![]()
"pide yeme sen"
Ik ken niemand hierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan ben ık weer terug, ja. Heb m'n tıcket tot 24 november geboekt, maar denk dat ık de week na m'n verjaardag terug kom. Heb het wel gehad hıer.
Mensen kennen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets toevallig weten
Volgens mij is hij de glazenwasser....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets toevallig weten
Dit is dan ook de tweede keer dat ik xmin bespied.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de glazenwasser....
Hoeveel glazenwassers ken jij met een IQ van ver boven de 270 ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de glazenwasser....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ook zo dik als ik? Toen ik gisteren een baklava in mijn mond deed, kreeg ik die uber-killing-blik van paps. Zo van, Kizim yeme, zo kom je nooit aan de man.
[..]
Ik ken niemand hierGewoon komen
Daarom bleef je zo lang bij mijn raamquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is dan ook de tweede keer dat ik xmin bespied.![]()
Ik ga niet met woonplaatsen strooien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke verdieping wonen die mensen? Zijn het allochtonen?
Deze man, ik heb hem nooit zien liegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoeveel glazenwassers ken jij met een IQ van ver boven de 270 ?
Echte wuzzy, straks woon jij gewoon 1 straat verder van mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga niet met woonplaatsen strooien.
Ik woon toch niet bij Lefier, ik dm je wel even.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Echte wuzzy, straks woon jij gewoon 1 straat verder van mij
IQ van 270 bestaat niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoeveel glazenwassers ken jij met een IQ van ver boven de 270 ?
Dat willen de hoge heren in Den Haag je laten geloven !111e_ Open uw ogen mensen!!1quote:
Ga sporten. Kun je eten wat je wiltquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Ik had een paar dagen geleden gezegd dat ik geen brood meer zou eten, maar daar komt niets van terecht
Jullie zitten op dezelfde uni en niet even contact gelegd?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik woon toch niet bij Lefier, ik dm je wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |