Ik zou het zelf niet kiezen, misschien dat ik de kastjes zou laten overspuiten, maar als het er al inzit, is het prima.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Niet dat die uit ellende uit elkaar valt maar mooi zou ik hem ook weer niet noemen.
Ik zou hem er ook niet de eerste week uit laten rukken. Maar mooi vond ik wat overdrevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet kiezen, misschien dat ik de kastjes zou laten overspuiten, maar als het er al inzit, is het prima.
Mijn keuken moet tof zijn omdat hij in mijn huis zit.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Mijn keuken moet er wel tof uitzien, is deel van de woonkamer.
Die van mij ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Mijn keuken moet er wel tof uitzien, is deel van de woonkamer.
vegetarische stoofpot met aardappel pureequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond eigen gemaakte tapas avond met vrienden (waarbij de vrouwen voor het eten zorgen)
wat maakt die van jou eigenlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond eigen gemaakte tapas avond met vrienden (waarbij de vrouwen voor het eten zorgen)
Valt idd wel mee hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit nu trouwens naar nieuwe keukens te kijken, en die dingen zijn nog lang niet zo duur als ik dacht
Kijk even of alles erbij zit wat je nodig hebt, wat het kost om je oude keuken te verwijderen en wat het kost om hem te plaatsen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit nu trouwens naar nieuwe keukens te kijken, en die dingen zijn nog lang niet zo duur als ik dacht
Ja, alles is inbouw, dus dat is prettig, verwijderen en plaatsen staat er dan weer niet bij. Geen idee wat dat gemiddeld kost.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk even of alles erbij zit wat je nodig hebt, wat het kost om je oude keuken te verwijderen en wat het kost om hem te plaatsen.
ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef L-E het volgende:
Als ik later groot ben wil ik een ENORM kookeiland, zo tof vind ik dat
Iets van stokbroodjes met 3 verschillende dingen erop uit de oven. Soort van wraps met verschillende smaken en vegetarische bladerdeeg driehoekjes (en als ze nog tijd had ook nog iets van kaasbolletjes en meloen met witte chocolade). Oh, en als toetje churo's.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat maakt die van jou eigenlijk?
Wij hebben een Ikea keuken, zonder verdere inbouw voor duzend euro. Zelf geplaatst. Katsmooi en praktischquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
Beide kun je prima zelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk even of alles erbij zit wat je nodig hebt, wat het kost om je oude keuken te verwijderen en wat het kost om hem te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |