Fluiter wel. Chanel niet. Althans die kom ik nooit tegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik keek gister nog even na wie er nog meer in SV COS-sen posten. Tuinfluiter en Chanel5 waren daarbij. Ziet iemand die twee nog wel eens op het forum? Zo ja, dan kunnen we die ook uitsluiten.
Ik heb alleen maar gelezen tijdens SVquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Fluiter wel. Chanel niet. Althans die kom ik nooit tegen.
En Chanel is wel een optie.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:11 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gelezen tijdens SV
Wat rigoureusquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij wie kunnen we een klooncheck aanvragen? Kunnen Pietje en Gert dat of moeten we daar Yvonne voor hebben?
We hebben iemand nodig om deze prangende kwestie op te lossen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat betekent? dat we allemaal naar bed moeten Akela?
Dat is Emiel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben iemand nodig om deze prangende kwestie op te lossen.![]()
Wie is Ratelband!!!!
Who caresquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben iemand nodig om deze prangende kwestie op te lossen.![]()
Wie is Ratelband!!!!
Daar noem je ook iemand zeg!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Terror Jaap deed ook aan NLP maar die vond mij niet erg aardig en had daarbij ook nog een F-cup.
Hoe kom je nou weer bij NLP?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Terror Jaap deed ook aan NLP maar die vond mij niet erg aardig en had daarbij ook nog een F-cup.
Ik was best blij dat hij een hekel aan me had.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Daar noem je ook iemand zeg!
Welterusten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:28 schreef Ratelbandolero het volgende:
Maar ik ga slapen want morgen werk enzulks.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:30 schreef Jian het volgende:
[..]
HuhO je Gilles de la Tourette speelt zeker weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |