Moi is de BOB!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En met de laatste bus van half 11 weer terug?
Ik maak ook wel eens een typootjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]Ouwe Sherlock.
Ik had al mijn vermoedens door de aanduiding 70CC voor een bh.
We? Ik heb heul niks gewonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een typootjeLeuk wel dat WE gewonnen hebben.
Maar ik wil ook winnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:34 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik doelde op het voetballen hoor.
mooi nummer mooie tekstquote:
Peter!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik maak ook wel eens een typootjeLeuk wel dat WE gewonnen hebben.
Ik ben niet zo bekend met de apostrophequote:
Ik ook, terwijl ik nog zo hoopte dat het wel een vrouwelijke groupie was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:43 schreef mootie het volgende:
Bart is het ook niet.
Ik blijf gewoon bij Peter.
Dan had-ie wel een grotere cupmaat gehad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef mootie het volgende:
Misschien is Peter wel vreselijk aangekomen, waardoor hij mooie vrouwelijke rondingen heeft.
Ik ben niet zo close met Peter N. dus kan ik het niet weten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:56 schreef mootie het volgende:
Peter, geef ons even uitsluitsel over je cupmaat?
Ruud.nl?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:59 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Ik ben niet zo close met Peter N. dus kan ik het niet weten.
Ja, daarom!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Nee Ruudemans is een toppertje !
BQ zegt dat.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:02 schreef mootie het volgende:
Wie zou er nou Ruudemans zeggen..... /denkmodus
Dat was ook de enige die ik kon bedenken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BQ zegt dat.
En nu ga ik naar bed.
Truste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |