Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De kijkcijfers van de wedstrijd zullen wel te lijden hebben door de ziekte van opa.
Ik denk dat het een makkie wordt. Als je tegen Heracles uit gelijk speelt moet Manchester thuis een formaliteitje zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Ja we gaan bijna beginnen, of Frank tegen de muur heeft geramd
Nee natuurlijk niet Tom hij slaat gewoon de kantine af en toe in puin
Tom is stomquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doen
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een komedie over een doodgewone verkoudheid. Beetje hoesten en snotteren.
Daar zijn toch ook pillen voor of tegen.
Uit potje, zakje blik of pot.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel een voorbeeldfunctie.
Ik hoor ook vaak kinderen zeggen dat als het te koud is om buiten te spelen ze net zo willen worden als Opa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.
En als je nooit aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
Dat willen we natuurlijk niet. We zijn zo gewend aan zijn gesophisticeerde kant.
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je niet aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.![]()
[ afbeelding ]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.
Mooi bordje heeft Opaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je nooit aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.![]()
[ afbeelding ]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |