Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De kijkcijfers van de wedstrijd zullen wel te lijden hebben door de ziekte van opa.
Ik denk dat het een makkie wordt. Als je tegen Heracles uit gelijk speelt moet Manchester thuis een formaliteitje zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal als vanouds zelf weer moeten gaan schelden.
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Ja we gaan bijna beginnen, of Frank tegen de muur heeft geramd
Nee natuurlijk niet Tom hij slaat gewoon de kantine af en toe in puin
Tom is stomquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Tom stelde vrij idiote vragen, zelfs voor zijn doen
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
Wat een komedie over een doodgewone verkoudheid. Beetje hoesten en snotteren.
Daar zijn toch ook pillen voor of tegen.
Uit potje, zakje blik of pot.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verwacht dat-ie tegen de Kerst wel weer vast voedsel kan verdragen.
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel een voorbeeldfunctie.
Ik hoor ook vaak kinderen zeggen dat als het te koud is om buiten te spelen ze net zo willen worden als Opa.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Alle vroegoude mensen kunnen nog veel van hem leren.
En als je nooit aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef mootie het volgende:
Dat willen we natuurlijk niet. We zijn zo gewend aan zijn gesophisticeerde kant.
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je niet aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.![]()
[ afbeelding ]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.
Mooi bordje heeft Opaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
En als je nooit aan tafel zit, waarom zou je dan tafelmanieren moeten kennen.![]()
[ afbeelding ]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OPquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.
Het verval is schokkendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OP
Als ik zie wat er op dat bord ligt weet ik dat laatste nog zonet nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen had-ie nog een witte stoel en een levende papegaai.
Zou opa "ziek" zijn omdat hij net met z'n kop op de streams wil als z'n club klop krijgt?quote:
Een haviksblik zeg maar gerust!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En vergelijk die levendige blik eens met die caps uit de OP
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou opa "ziek" zijn omdat hij net met z'n kop op de streams wil als z'n club klop krijgt?
Dan denk ik dat-ie beter tot maandag "ziek" kan zijn.
Hij heeft er zoveel op ondertussen dat het bijna een bedreigde diersoort is geworden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Een haviksblik zeg maar gerust!![]()
Predator eating frikadels.
Het vervelende is dat het voor dat soort lui niet uitmaakt wie er wint.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Opa heeft de griep denk ik, en zal vanuit zijn bed wel liggen kijken...........ONZ AJAX is begonnen en ik zeg 3-1voor AJAX, al hoop ik aan de andere kant dat Manchester City wint, want de stad staat al op stelten.
Die gasten maken het hele voetbal gebeuren stuk, ook de AJAX fans begrijp me niet verkeerd, wat heeft het voor zin om herrie te gaan schoppen voor een voetbalwedstrijd
je hebt gelijk,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het vervelende is dat het voor dat soort lui niet uitmaakt wie er wint.![]()
Dus dan maar gewoon Ajax
Tegenwoordig krijgt hij z'n vitamines uit het overgebleven vogelvoer dat oma hem als muesli 's middags als ontbijt voorzet. Toen de vogel nog leefde moest hij z'n vitamines nog uit de afhaalmaaltijd bijeen zien te sprokkelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik zie wat er op dat bord ligt weet ik dat laatste nog zonet niet
De witte periodequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Aawww, een klassieker nog uit zijn goede periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |