Wat nou als het de vrouw is waar je altijd op hebt gewacht. So cute!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan hier vast niet van slapen. Ik heb een fan
Ik hou er niet zo van om op vrouwen te wachten. Ze zorgen maar dat ze op tijd komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat nou als het de vrouw is waar je altijd op hebt gewacht. So cute!
Blijkbaar was ze er ooit al, maar je hebt haar niet opgemerkt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van om op vrouwen te wachten. Ze zorgen maar dat ze op tijd komen
Ik zeg slechts één woord, nou vooruit twee;quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan hier vast niet van slapen. Ik heb een fan
That sounds like mequote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar was ze er ooit al, maar je hebt haar niet opgemerkt.
Een FA?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg slechts één woord, nou vooruit twee;
Fatal Attraction ...
Denk je dat ze winnen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Opa voldoende is opgeknapt om vanavond commentaar te leveren bij ons cluppie..........
AJAX -Manchester City
Opaatje zal me deze voorspelling niet in dank afnemen, maar ik denk dat 020 deze week 2x onderuit gaatquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk je dat ze winnen?
Mag nu toch offtopic
Dat denken ze 'hier' ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef djprovox het volgende:
[..]
Opaatje zal me deze voorspelling niet in dank afnemen, maar ik denk dat 020 deze week 2x onderuit gaat
Niet gek doen???? Dat zou dan voor het eerst zijn in dit topicquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef Toverheks het volgende:
we gaan niet gek doen hoor, natuurlijk wint AJAX
Zal voor jullie duimenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef Toverheks het volgende:
we gaan niet gek doen hoor, natuurlijk wint AJAX
Ik had er inderdaad nog niet in gepost.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:26 schreef djprovox het volgende:
[..]
Niet gek doen???? Dat zou dan voor het eerst zijn in dit topic
Ben halverwege. Clayquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:13 schreef Jian het volgende:
Clay![]()
Ik zag bloed op het eind .... oh, shit
ik zeg niks, och, och die arme Unserquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben halverwege. Clay![]()
En toch niet Unser?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:26 schreef djprovox het volgende:
[..]
Niet gek doen???? Dat zou dan voor het eerst zijn in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |