Even douchen en dan ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik net een ei met ui,kaas en mayonaise![]()
Over klein uurtje ff MW?
Schuilen achter een klikoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:05 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
Niels is druk bezig met nieuwe raketten testen
was volgens mij met rellen in mexico/spanje/griekenland of iets dergelijks, beetje lawine pijlen naar de politie schietenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schuilen achter een kliko![]()
Als dát je beschermt voor een explosie dan schiet hij echt een babypijltje af
"Pang pang pang! Je bent dood!"quote:
zat van de week nog te denken, mag dat nog wel verkocht worden?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Pang pang pang! Je bent dood!"
"Nietus!"
"Echt wel! Ik raakte je!"
"Is niet waa-haa-haaar!"
"We-hè-hè-hèl!"
"Nietus!!!"
"Nou-hou! valsspeler! Ik ga het tegen mama zeggen hoor!"
Ooooh, die drama's van toen
quote:
Dit is wel echt briljant ja als hij "Fresku" is kan die man ook echt briljant rappenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die andere ook gezien? Over politie en zwangerschap etc
Dat zijn geen vlinders dat is sperma.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die andere ook gezien? Over politie en zwangerschap etc
Dat is in die spellen van tegenwoordig niet veel beter.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Pang pang pang! Je bent dood!"
"Nietus!"
"Echt wel! Ik raakte je!"
"Is niet waa-haa-haaar!"
"We-hè-hè-hèl!"
"Nietus!!!"
"Nou-hou! valsspeler! Ik ga het tegen mama zeggen hoor!"
Ooooh, die drama's van toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Speelt iemand van jullie BF3 nog?
draaitafel, trein, speeltuin.. all fun.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat dan? Of zit jij tegenwoordig de hele dag te fappen op je draaitafel?
Marginaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:TIME PLAYED
1000H 21M
Eigenlijk al best lang niet meer aangeraaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |