was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de INGquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:44 schreef PierreTT het volgende:
Sta ik te roken op mijn balkon in mijn badjas,word ik door een stel droeftoeters aan de overkant op het dakterras van de ING uitgelachenIk vriendelijk zwaaien,geen reactie
Nee, het waren mensen in pak, dat zie ik Michhas niet doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de ING
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, het waren mensen in pak, dat zie ik Michhas niet doen
Beetje vergrote iPad nuquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holy fuck, die nieuwe imac's zijn wel erg dun.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
was het michhas die doet dat ook altijd vanaf het dakteras van de ING
Deze manquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef PierreTT het volgende:
Net oefententamen gemaakt en van de 24 vragen 21 goed. Moet lukken straks
Statistisch wonder godverdomme, kan altijd nog bij het CBS gaan werkenquote:
Is wel de ideale combinatie tussen sociologie en statistiek ja. Ben blij dat ik het niet meer heb, alhoewel econometrie nog wel iets erger is. Succes straks!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Statistisch wonder godverdomme, kan altijd nog bij het CBS gaan werken
Van mijn leven niet dat ik de rest van mijn leven met statistiek wil werken. Prima, maar vervelend, voor de studie, en wellicht ooit in de toekomst handig, maar voor de restquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is wel de ideale combinatie tussen sociologie en statistiek ja. Ben blij dat ik het niet meer heb, alhoewel econometrie nog wel iets erger is. Succes straks!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:56 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Awesome foto is awesome
Goede samenvatting van hoe ik er ook over denkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, maar vervelend, voor de studie, en wellicht ooit in de toekomst handig, maar voor de rest![]()
Alhoewel het op de sociale faculteit nog wel anders is. Het kan zeker van pas komen dat je weet hoe je (goed) statistisch onderzoek moet doen. Je moet alleen hopen dat je het nooit tegenkomt in je baanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Goede samenvatting van hoe ik er ook over denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |