Was echt niet te vretenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sharp? Tevens Sne(ac)ktrekweg?
Ja!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Speelt iemand van jullie BF3 nog?
Wie is deze?quote:
dont worry dushiquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Kan nou al niet wachten wanneer er: GTA.5.XBOX360.FULL.GAME.
komt te staan.
Meh, al tijdje niet lekkerquote:
Ik dacht het niet! Wat dacht je van karbiet schieten met uitgeholde friezen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wie is deze?
Wedstrijdje fierljeppen doen?
quote:Apple verhoogt prijzen apps met 12,5 procent
AMSTERDAM - Apple heeft de prijzen van apps in de App Store met 12,5 procent verhoogd. Een app van 79 cent kost nu 89 cent en voor een app van 1,59 moet nu 1,79 euro betaald worden.
Nog harder genaaid worden door Apple, tenzij je een redneck bent natuurlijkquote:Wisselkoers
De verhoging is stilletjes doorgevoerd en heeft volgens iPhoneclub te maken met de wisselkoersen. De prijzen in de Amerikaanse App Store zijn namelijk nog hetzelfde terwijl in veel Europese landen apps wel duurder zijn geworden.
Poeple? Zeg dan Crapple.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Halo 4 chaos alles
Edit: zag poeple logo niet.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naar poststijl zet ik in op Rensjebree
Ik snap ook niet wat mensen zien in die apple rommel!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Nog harder genaaid worden door Apple, tenzij je een redneck bent natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |