Dit weet ik. Dit heb ik dus al eerder meegemaakt. Ook zocht de ex van mijn broer zoveel bevestiging bij hem dat hij er helemaal gek van werd. Ook dit is stuk gelopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
Zit er niet zo boven op!
Relaties sterven zonder lucht
je zoekt nu elke dag contact en als ie eens wat druk is en dus wat anders reageerd bel je meteen
dat vinden mannen niet cool
tuurlijk kun je in de toekomst wel om duidelijkheid vragen
maar zorg eerst maar eens dat je het niet verknalt voor er uberhaubt een toekomst is
En dit is precies wat ik vanaf nu ga doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef VaLkyRie het volgende:
Je moet het maar gewoon overgeven en genieten van de tijd die jullie gegund is. Of dat nou een week is, of 10 jaar. Je vraagt duidelijkheid, maar eigenlijk zoek je garantie lijkt het wel. Hij heeft uitgesproken dat ie je leuk vindt, hij wil met je afspreken en heeft zelfs geen behoefte aan contact met anderen. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Hou het gewoon simpel en leuk, garanties zijn er niet. De meeste duidelijkheid/garantie in de liefde is trouwen en we weten allemaal hoe relatief dat is. Dus...
Dit weet ik. Ik probeer het ook te veranderen. Vroeger was ik onzeker over alles, maar dan ook echt alles. Het was zo erg dat ik mezelf gewoon niet kon uitstaan. Dit alles is veranderd en nu ben ik eigenlijk vooral nog onzeker op relatie gebied. Ik weet zelf ook niet zo goed waar dit nou precies aan zou kunnen liggen, maar ik wil dit ook serieus gaan aanpakken, want ik vind dit zelf ook tien keer niks. Soms is de onzekerheid ook echt vreselijk erg, dus ik wilmoet er echt van af.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Pobeer je ook goed te beseffen dat die onzekerheid bij jiu zit. tussen jouw oren
belast hem daar dus niet mee want hij kan het toch niet oplossen (hooguit tijdelijk)
En je snijdt jezelf er alleen mee in de vingers
ga het dus of zelf aan of zoek afleiding
Terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 05:26 schreef roerbakei het volgende:
Okay en nu weet ik het niet meer. Ik heb hem gewoon een lief, leuk berichtje gestuurd dat ik het weer leuk vond met hem en dat ik stiekem niet kan wachten tot ik hem weer zie.. Wat ik daarop krijg is 'haha superlief', dat hij uit is geweest en een droge 'daagg'.
Fijn!
Heb ik nu dan echt een plaat voor m'n kop? Dat hij mij leuk vind merk ik als hij bij mij is sowieso en andere mensen merken dit ook, maar zijn gedrag over de app is echt ontzettend veranderd overnacht. Hij kan me doodleuk vertellen dat er niks is en ik mij niet druk moet maken, maar daar blijft het ook bij. Hij doet er verder niks mee. Nu wil ik gewoon eens even zeggen hoe ik mij hieronder voel, maar dan echt goed. Voor de laatste keer, maar wel dat het helemaal duidelijk is. Niet lief vragen of er iets is, maar duidelijk maken hoe en wat en dat ik geen zin heb ik zulke droge shit, want ik word daar doodzenuwachtig van. En ja, het is mijn eigen onzekerheid, maar hij kan er wel iets mee doen. Ik wil niet dat ik alleen hier kan voelen dat hij mij leuk vind, dat wil ik ook merken op afstand, want nu krijg ik het idee dat hij alleen maar wat wil aankloten en het wel goed vind om iemand te hebben die hij af en toe ziet, al gebeurt er verder vrij weinig. Ik wil niet dat hij vind dat ik een zeikerd ben en ik wil niks verpesten, maar ik kan ook niet langer doen alsof ik het allemaal wel best vind zo.
Terecht of onterecht?
Vind je?quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:00 schreef Breathtaking het volgende:
jezus, je overanalyseert letterlijk alles. De meeste jongens/mannen zijn nu eenmaal niet zo van 'oh kusje kusje knuffel kroel kroel love you 4evahhh' over de Whatsapp..
Ik als vrouw anders ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:00 schreef Breathtaking het volgende:
jezus, je overanalyseert letterlijk alles. De meeste jongens/mannen zijn nu eenmaal niet zo van 'oh kusje kusje knuffel kroel kroel love you 4evahhh' over de Whatsapp..
Goeie tip wel ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:47 schreef Seven. het volgende:
Waarom moet je duidelijkheid vragen? Als je het zat bent, dan zeg je dat je er genoeg van hebt en dat jij geen zin hebt om zijn fuckbuddy te zijn. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren: hij komt met hangende pootjes terug en jullie leven nog lang en gelukkig. Of hij wil geen relatie en dan scheiden jullie wegen zich daar.
Lijkt me sterk dat ik zijn fuckbuddy ben aangezien we op dat gebied nou niet heel erg actief zijn geweest, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:47 schreef Seven. het volgende:
Waarom moet je duidelijkheid vragen? Als je het zat bent, dan zeg je dat je er genoeg van hebt en dat jij geen zin hebt om zijn fuckbuddy te zijn. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren: hij komt met hangende pootjes terug en jullie leven nog lang en gelukkig. Of hij wil geen relatie en dan scheiden jullie wegen zich daar.
Hier heb ik ook aan gedacht, maar is dat dan wel niet heel erg snel om te hebben van 'zo, die is in the pocket. elkaar twee dagen niet spreken interesseert dan niet'? Ik bedoel, ik voel nu ook niet meer de behoefte om hem constant te vertellen hoe leuk ik hem wel niet vind en ik hoef ook echt niet telkens die bevestiging, maar ik vind het wel leuk om af en toe eens gewoon een beetje leuk te kloten over de app. Ook omdat het voor ons vrij moeilijk is om elkaar te kunnen zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:01 schreef eefje801 het volgende:
Is het niet gewoon zo dat sinds het "aan" is hij die noodzaak niet meer zo voelt om je te overstelpen met berichtjes? Het is nu toch goed, de jacht is in principe voorbij. Ik merk dit wel vaker, in mijn eigen contacten. Ik zou me daar dan ook niet te druk over maken. Je kunt hoogstens een beetje peilen waar je staat maar ik vind dat wel vroeg om te doen, na een paar weken. Beter kijk je in hoeverre het écht belangrijk is voor je en als hij jou zo op de vrouw af zou vragen waar jullie staan, wat zou jij dan zeggen?
Daarbij, als hij je een berichtje stuurt dat hij het superlief vindt wat je zegt dan is dat toch positief? Je wilt denk ik teveel van hem.
Ik wil hem er ook niet meer mee lastig vallen. Absoluut niet. Maar aan de andere kant heb ik van 'ik heb het je verteld, doe er wat mee'.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef Gamesua het volgende:
Een grote dikke nee. En alsjeblieft ook niet meet vragen wat er aan de hand is en of het nog allemaal goed is en watniet. Is echt reteirritant en helpt je echt niet.
Het lijkt mij dat jullie de facto eigenlijk al een relatie hebben en dat dit gevoel wederzijds is. Hij is alleen bang om die stempel erop te zetten omdat, wanneer je die stap zet, dat dingen zo verandert dat hij misschien bang is in dezelfde problemen te stappen als in zijn vorige relatie.
Als je hem echt leuk vind moet je het gewoon zo laten en over een aantal weken kunnen jullie er automatisch niet meer omheen.
Dit denk ik ook inderdaad. Lijkt erop alsof die vent er gewoon in het prille stadium van de relatie wat van de luchtigere instelling is, terwijl zij onzeker is en veel bevestiging nodig heeft. Als dat gevoelsmatig uit elkaar ligt kan ik me wel voorstellen dat het bijzonder irritant is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:24 schreef zarGon het volgende:
Blijkbaar zijn jullie in dat opzicht niet compatible. Jij wil duidelijkheid en zekerheid, hij is meer van de 'we zien wel waar het schip strandt'. Jij wil het merken en voelen (ook op afstand), hij doet daar niet aan.
Tja, aan jou of je zijn manier van aanpak accepteert. Zo te zien niet, dus ik denk dat het tijd is voor een gesprek. En mocht je hem daarmee wegduwen/afschrikken, zijn jullie 'te verschillend' en is het 'jammer, maar helaas'.
Dan had hij het in het begin ook zo lekker luchtig moeten houden in plaats van daar opeens mee te beginnen en mij te laten zitten in onzekerheid. Zoals ik al zei stroomde mijn telefoon eerst over van de berichtjes. Op een gegeven moment vond ik het ook een beetje teveel. En zo ineens, lijkt het dood te zijn. Dit is waar het mij omgaat. Het veranderen van gedrag. Dat maakt mij zo benauwd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit denk ik ook inderdaad. Lijkt erop alsof die vent er gewoon in het prille stadium van de relatie wat van de luchtigere instelling is, terwijl zij onzeker is en veel bevestiging nodig heeft. Als dat gevoelsmatig uit elkaar ligt kan ik me wel voorstellen dat het bijzonder irritant is.
Overigens moet ik toegeven dat ik nooit via WhatsApp zeg dat ik de ander zo leuk vind. Het hoogste wat eruit komt is 'kus' aan het einde van mijn bericht; de rest vind ik zo platvloers. Dat leuk vinden laat ik tussendoor wel merken (door met onnozele cadeaus thuis te komen, speels voor d'r reet te meppen en meer van dat soort ongein).
Wraakquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef dr.Qwak het volgende:
Nog geen slotje dus.
Eerst duidelijkheid en/of WRAAK
Wat als hij het simpelweg niet door heeft? Mannen denken vaak wat simpeler dan je denkt; grote kans dat er weinig opzet achter zit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:17 schreef roerbakei het volgende:
[..]
Dan had hij het in het begin ook zo lekker luchtig moeten houden in plaats van daar opeens mee te beginnen en mij te laten zitten in onzekerheid. Zoals ik al zei stroomde mijn telefoon eerst over van de berichtjes. Op een gegeven moment vond ik het ook een beetje teveel. En zo ineens, lijkt het dood te zijn. Dit is waar het mij omgaat. Het veranderen van gedrag. Dat maakt mij zo benauwd.
De kans op jouw scenario is zoveel malen groter dan dat doemscenario van TS.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Wat als hij het simpelweg niet door heeft? Mannen denken vaak wat simpeler dan je denkt; grote kans dat er weinig opzet achter zit.
Ook hier heb ik aan gedacht en volgens mij zit hier ook wel een stukje waarheid in, maar.. hoe dan? Zoiets moet je toch wel doorhebben? Wat veranderd er dan als iemand opeens dagelijks, urenlang tegen je aanpraat en daar zo ineens mee ophoudt? Daar moet toch haast wel iets achter zitten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat als hij het simpelweg niet door heeft? Mannen denken vaak wat simpeler dan je denkt; grote kans dat er weinig opzet achter zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |