Mag ik ook doordenken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag mijn pink vasthouden, past jouw handje er nog net omheen
hopelijk ziet hs dit als een reden om weer te gaan FOK!kenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
23 toch?
Dan maar wachten op de volgende die ouder is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Tong80 op jonge jongetjes valt.
50 toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Flippiee het volgende:
Als steven even langs komt, is hij de oudste
Nee, dan zou het mijn pink moeten zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe kan je doordenken bij mijn pink
Would not hit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heb je nou tegen aziaten? fucking lekker jwz zoek je ruzzie ofzo? vieze nigga.
[ afbeelding ]
ik ben het met geo eens. ik voel mij ook totaal niet aangetrokken tot aziaten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heb je nou tegen aziaten? fucking lekker jwz zoek je ruzzie ofzo? vieze nigga.
[ afbeelding ]
heb je iets tegen negers ofzo dat je negers zegt ik ben zelf ook een neger en wil je nu seg maar stoer komen praten respect voor risico j'p en kapoecity G niet fucken met hun ja met je kker negers je bent zeker een nederlander ik ben zelf half nederlands maar eerlijk gezegt heb ik niks met nederlanders ben half en toch voel ik me puur neger en wat wil je nu doen ik bedei je grote koulo bekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Negers zijn verboden in Limburg jwz.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb je iets tegen negers ofzo dat je negers zegt ik ben zelf ook een neger en wil je nu seg maar stoer komen praten respect voor risico j'p en kapoecity G niet fucken met hun ja met je kker negers je bent zeker een nederlander ik ben zelf half nederlands maar eerlijk gezegt heb ik niks met nederlanders ben half en toch voel ik me puur neger en wat wil je nu doen ik bedei je grote koulo bek
Nep tieten, past echt niet bij een asianquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |