wat voor cijfer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
Over precies 2 maanden zie ik mijn zus eindelijk weer
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk voor jou om samen buiten te gaan spelen ja.
Ik heb toch al Leilaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga weg veelste oud voor jou en ze is getrouwd
Wtf manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Speciaal voor jou geo:
[ afbeelding ]
Ik blijf nog 2 minuutjes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter rot je gewoon op irritant kut kind dat je bent.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind er geen meer...
[ afbeelding ]
Ben jij bi!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn zumba lerares is
Volgens mij half zuid-Amerikaans.
ik zou mij niet kunnen voorstelllen om zolang zonder mijn zusje te moeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
Over precies 2 maanden zie ik mijn zus eindelijk weer
nu hier nog evenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jaja dat heb je al duidelijk gemaakt via WA
negatief, hij zou sterven indien hij niet vroeg sliepquote:
Ze is geen onvoldoende,maar ze is niet perfect.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon perfect? Lang zwart golvend haar, licht getint, mooi gezicht, alles mooi...
Hoop dat je niet wakker word morgenochtendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
DAAROM GA IK OOK SLAPEN! DOEI MENSEN ZONDER LEVEN!
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoop dat je niet wakker word morgenochtend
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze is geen onvoldoende,maar ze is niet perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voor mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GayGay hommo
Mooi manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef AppelCake het volgende:
EVEN MIJN MIJN ZELFGEMAAKTE SMILEY AFSLUITEN! [ afbeelding ]
mijn mijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:01 schreef AppelCake het volgende:
EVEN MIJN MIJN ZELFGEMAAKTE SMILEY AFSLUITEN! [ afbeelding ]
wel mooi niet lekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik mag toch wel een ander vrouw gewoon mooi en lekker vinden?
quote:LOS ANGELES - Justin Bieber is aangeklaagd omdat hij een creditcard zou hebben gestolen. Daarmee zou de zanger vervolgens een penisvergroting hebben afgerekend.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je bent nu niet meer zo heel erg irritant,dat moet ik toegeven.
Dit is geen haat stomme debielquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hatenw8 maar als ik jou op een meet tegenkom
Volgens mij is het positief bedoeld hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En alsof dit nog niet genoeg is, zou Bieber ook niet eerlijk zijn geweest tegen zijn vriendin Selena Gomez.quote:
Ze breekt je pener.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |