Ja ook goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik eet rolo en kijk tv, dus gaat goed denk ik
Met jou?
Ik ga zaterdag misschien naar Almere om te gaan shoppen
Dat is eigenlijk best wel geniaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zeg dat ze lekker is en dsn zeg je grapje xd
Nu kan ik niet even naar je zwaaien als ik wel gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ook goed
Oh dan ben ik in Groningen.
Vraag eerst haar naaktfotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel geniaal.
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu kan ik niet even naar je zwaaien als ik wel ga
Ik verwacht dat haar tieten ongelijk zijn, vet over haar vagina hangt en dat ze een grote holle navel heeft waar je bijna in kan kijken/kruipen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]doe doe doe, en post het.
Wat nou iewl
Mannen met hun verwachtingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik verwacht dat haar tieten ongelijk zijn, vet over haar vagina hangt en dat ze een grote holle navel heeft waar je bijna in kan kijken/kruipen.
Vrouwen die in verwachting zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen met hun verwachtingen__!
Vrouwen zonder verwachtigingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen met hun verwachtingen__!
gijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vrouwen zonder verwachtigingen.
Wat verwacht gij eigenlijk van mij?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
Mannan die verwachten dat vrouwen in verwachting zijn wanneer ze het verwachten
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vrouwen zonder verwachtigingen.
Wat verwacht gij eigenlijk van mij?
Ik ga nog best wel vaak naar Almere, dus misschien zijn we elkaar al eens tegengekomen zonder het te wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als we toch dichtbij elkaar wonen
Nou je kan een vuilniszak, airmax en zo'n petje verwachten:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie
Ik verwacht niks van jou, zo kan ik niet teleurgesteld worden ja toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |