quote:Nou, dat gebuikaai, daar wordt ik idd ook helemaal geschoffeld van
Op zondag 25 augustus 2002 00:58 schreef Angelic1 het volgende:Ik word trouwens ook gek van al die mensen die zo nodig aan mijn buik willen zitten/voelen...
Kan nu trouwens niet slapen. Mijn maag zit in de knel en ik heb het zuur. Bleh! Pieker me ook suf over een meisjesnaam, is ook niet slaapbevoordelijk...
Moeilijk he namen! Ik ben zo blij dat het bij ons uiteindelijk toch nog gelukt is een naam te vinden die we allebei mooi vinden.
Enne, hart onder de riem
, wel goed uitrusten he!
quote:Spannend, er worden weer heel wat babietjes hier geboren de komende tijd.
Op woensdag 21 augustus 2002 15:46 schreef Leah het volgende:
as. papa's en mama's:23 augustus 2002: Balou (papa)
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
Nausicaa wat leuk de Efteling!! Ik kan me zo voorstellen dat Jorden aardig heeft genoten, heb je ook foto's gemaakt??
Mous wat een mooi idee die hangers en tattoos. Vooral dat voetafdrukje lijkt me echt geweldig mooi!
quote:De jongensnaam weet ik al dik 6 jaar en blijft elke keer gewoon favoriet, maar meisjesnamen zijn nog steeds een probleem. Misschien dat de echo van a.s. woensdag verder zoeken overbodig maakt
Op zondag 25 augustus 2002 08:43 schreef Sweej het volgende:[..]
Moeilijk he namen! Ik ben zo blij dat het bij ons uiteindelijk toch nog gelukt is een naam te vinden die we allebei mooi vinden.
Jij trouwens sterkte de komende week (hopelijk geen weken!)
Wie gaan er allemaal mee?
Hoe laat verzamelen we waar?
Wat te doen bij slecht weer?
Is er behoefte aan het uitwisselen van mobiele nrs? ( ik wil best mijn mobiel doorgeven maar dan wel per mail)
mobiele nummer is verkrijgbaar per mail voor hen die er behoefte aan hebben
Zeg, misschien kunnen we even een mobiele uitwisseling houden via de mail. Als iedereen mij nou even een mailtje stuurt, dan maak ik een verzamelmail. Dan kunnen we via Allen Beantwoorden/Reply All iedereen tegelijk bereiken.
renee@christan-maurits.net

Een wereldaankoop, zo te zien
Hij moest zo hard lachen dat hij er de hik van kreeg.
Ik ben trouwens blij als deze dag voorbij is. Ik voel me nutteloos en lamlendig ... en verveel me stierlijk.
Normaal kruip ik dan ff achter de pc om ff te gaan simmen, maar nu heb ik dus eeeeecht geen zin om met een gezellig gezinnetje te gaan zitten spelen. (Voor de mensjes die de Sims niet kennen, tis net een virtueel poppenhuis)
quote:Tell me somthing. .. en zeerrrrrrr verslavend.
Op zondag 25 augustus 2002 17:18 schreef moussy het volgende:
(Voor de mensjes die de Sims niet kennen, tis net een virtueel poppenhuis)
Ga je je verjaardag nog vieren?
Zie:
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 15:10 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan natuurlijk mee![]()
Zeg, misschien kunnen we even een mobiele uitwisseling houden via de mail. Als iedereen mij nou even een mailtje stuurt, dan maak ik een verzamelmail. Dan kunnen we via Allen Beantwoorden/Reply All iedereen tegelijk bereiken.
renee@christan-maurits.net
quote:Nah, kleine ukkepukkies om me heen begint net te wennen, maar ze moeten nog niet te dicht bij komen....Stukje bij beetje, dan komt alles wel goed.
Op zondag 25 augustus 2002 17:22 schreef Rewimo het volgende:
Moussy, dan kom je je toch lekker bij ons vervelenHet lijkt me best moeilijk om weer een beetje een ritme te vinden na alles wat er gebeurd is rond Mink. Hoe is het trouwens met René, gaat dat een beetje? Is ze nog veel met Mink bezig?
Ennuh, ik moet collecte houden onder de visite op mn verjaardag he ![]()
Nee hoor, das onzin. ik weet nog niet of ik mijn verjaardag vier. En als ik het al vier dan komt er toch amper wat. Mijn oma, mijn ouders en 1 stel vrienden. De rest van de familie/kennissenkring was in de uitverkoop he ![]()
-edit- er stond nog wat ![]()
Toosie heeft het wel nog veel over Mink, hij is bijvoorbeeld de sterkste als Peter zegt dat hij de sterkste is. Hij is dr grote vriend en zo zijn er nog meer van die uitspraken. Van de week vroeg ze aan me wanneer ze nou weer een nieuwe baby kreeg ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 25-08-2002 22:07]
quote:Hartstikke begrijpelijk natuurlijk.
Op zondag 25 augustus 2002 22:04 schreef moussy het volgende:[..]
Maar mocht je je bedenken, dan ben je natuurlijk altijd van harte welkom he, dat weet je!
Tja, je zit niet te wachten op die fijne familie op je verjaardag kan ik me zo voorstellen. Dan maar liever wat minder in het collectezakje
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Moussy, ik doelde niet specifiek op de 31e hoor, maar gewoon dat je ons vandaag in dit topic kon gaan vervelen![]()
quote:tja, wij zitten al in de pokemon , biker mice , digimon en weet ik veel wat voor serie's allemaal meer.
Op zondag 25 augustus 2002 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Nee, maar ik kijk alleen maar Bob de Bouwer (voor de 100e keer) en Sesamstraat![]()
Waaaaaaaaaar is de tijd van de freggels en de troetelbeertjes en vrouwtje theelepel gebleven??
een lepel is een dingggggggg daar kun je pap mee roeren, hij helpt je ook om de baby mee te voeoeoeoeoeren. Gewoon heel handig maar je kunt je ook vergissuhhhhhhhhhhh dat er ook rare theeeeeeeelepeeeeeeeels zijhijnnnnnnn
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 25-08-2002 22:16]
Groen is gras groen is gras onder mijne voete heb verlore me beste vriend....
Advoocaatje ging op reis....
En zo zijn er nog veeeeel meer ook zo gek vind ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |