jaja foutjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
En bedoel je niet: dief doet voor als heler?
ja en?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef 123hoedje het volgende:
[..]
jaja foutje
echter hij kan ook verzonnen hebben dat hij het van iemand heeft gekocht en het feit dat hij degene is die m heeft ingeleverd en dat hij niet kan bewijzen dat hij m heeft gekocht ( voor 20 eu weliswaar)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef Life2.0 het volgende:
laat hem gewoon zitten voor heling en haal je telefoon bij die winkel op
preciesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef 123hoedje het volgende:
Dus het beste wat ik kan doen is akkoord gaan met die 140 eu? de " (echte) dief " zal nooit gevonden lijkt me
ik ga er vanuit dat er tegenwoordig wel een systeem is waar ze het emei? ofzo, kunnen checken, je moet dat niet voor niets opgeven bij aangiftequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Wat dus niet zo gemakkelijk gaat als de winkel het toestel ter goeder trouw heeft gekocht.
hmm de telefoon is inmiddels weer verkocht en degene in bezit van die telefoon heeft er voor betaald in die telecomwinkel dus die zie ik nooit meer terug.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef Life2.0 het volgende:
laat hem gewoon zitten voor heling en haal je telefoon bij die winkel op
Lees dit topic even door.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat er tegenwoordig wel een systeem is waar ze het emei? ofzo, kunnen checken, je moet dat niet voor niets opgeven bij aangifte
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lees dit topic even door.
Telefoon gestolen, gevonden op mp doorverkocht.
zegt het al, turkentelecom zekerquote:personeel was behulpzaam en heeft mijn imei nr
wat belet je om van die heler een schadevergoeding te eisen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef 123hoedje het volgende:
[..]
hmm de telefoon is inmiddels weer verkocht en degene in bezit van die telefoon heeft er voor betaald in die telecomwinkel dus die zie ik nooit meer terug.
Maar echt kan ik niks meer doen een beetje triest vind ik dit worden zo
Omdat hoogswaarschijnlijk, weet ik bijna zeker heeft deze persoon m ook gestolen en nu zegt dat hij m heeft gekocht om niet als dief over te komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat belet je om van die heler een schadevergoeding te eisen?
En dus? Hij gaat lekker gestolen goederen verkopen zonder consequenties??quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef 123hoedje het volgende:
[..]
Omdat hoogswaarschijnlijk, weet ik bijna zeker heeft deze persoon m ook gestolen en nu zegt dat hij m heeft gekocht om niet als dief over te komen
het feit dat elke rechter zegt: welk bewijs heb je? Niks? NEXT!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat belet je om van die heler een schadevergoeding te eisen?
nee hij is toch opgepakt voor heling? En krijgt de daarbij horende strafquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dus? Hij gaat lekker gestolen goederen verkopen zonder consequenties??
het feit dat degene mijn telefoon/een gestolen goed doorverkoopt aan een telecomwinkel is mijn bewijs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het feit dat elke rechter zegt: welk bewijs heb je? Niks? NEXT!!
veroordeling voor heling, ts heeft schade door heling, klaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het feit dat elke rechter zegt: welk bewijs heb je? Niks? NEXT!!
ts?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
veroordeling voor heling, ts heeft schade door heling, klaar
je kunt de schade niet verhalen op de heler alleen op de diefquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
veroordeling voor heling, ts heeft schade door heling, klaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |