abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:52:02 #176
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_119817365
Ik vind dit wel wat voor Mp:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_119868473
Ik was vandaag bij de verjaardag van een nichtje dat zeventien is geworden. Ik dacht gelijk aan een bekende die ook in 1995 geboren is, en meer dan vijftien mannen heeft geneukt. Ook mijn nichtje heeft een vriendje, en toen hij mij een hand gaf stelde ik me voor hoe zijn warme piemel tussen haar schaamlippen doorglijdt. Van mijn tante kreeg ik een plak arretjescake, wat bestaat uit boter en suiker, niet lekker is maar wel heel vet. Het merendeel van het gezelschap was de vijftig jaar en de honderd kilo gepasseerd; ze smulden van de cake maar namen wel een glaasje water.

Eentje die er normaal ook bij zit heeft ongeneeslijke kanker in zijn beenmerg en ik vermoed dat over een aantal jaar nog wel een paar het gezelschap hebben verlaten. Misschien dat de discussies dan niet meer over pvv-kwesties zullen gaan, waarbij ze kwaad worden als ik zeg: "Joa joa, tis wat," en vragen wat ik eigenlijk tot nu toe heb gepresteerd in mijn leven. Het mooiste moment was toen ik iets zei over mannen die loeren en mijn nichtje antwoordde: "Van kijken word je niet zwanger."
Graag op anoniem
pi_119868539

"Ik kan je gewoon niet vertrouwen in gezelschap"
Graag op anoniem
pi_119945111
5 december; Sinterklaas is jarig. M. zit in het holst van de nacht met zijn jas aan het moment uit te stellen om naar bed te gaan. 'Een beetje verliefd' van André Hazes staat op repeat. Door te googlen op 'gevoelige twintigers' stuit hij op een van de duizend websites van eenmaal uitgegeven schrijvers en treft het volgende aan:

"De gevoelige twintiger bevindt zich in de meest kwetsbare periode van zijn leven, geconfronteerd als hij wordt met alle verwachtingen en verantwoordelijkheden van zijn nieuwe volwassen leven. Juist dan heeft hij behoefte zich te verschuilen achter apathie, ironie, sarcasme, nihilisme; wat de modus de jour ook mag zijn. Dat de gevoelige twintiger de realiteit van een zekere afstand bekijkt, is geen teken van de tijd, noch is het de schuld van Facebook. Het is onderdeel van volwassen worden."

Duidelijk geschreven door iemand die nog nooit zelfmoord heeft overwogen, denkt M. Even later leest hij Arnon Grunbergs dagboek uit 2007 en wordt zijn aandacht getrokken door de waslijst aan reacties onder het blogje. Daar reageert Arnon Grunberg op ene Ilanit.

Arnon Grunberg: "Struggling is depressing darling. Do you remember in 91 or 92 when I was a struggling writer and I was trying to sell you my book, and all you were interested in was my body? Yes, that was pretty depressing to me. I was trying to pitch my work and you were trying to chew on my nipples. Excuse me darling, for once and for all, that was depressing. And I don’t care if this happened in 91 or 92. You decided to come back in my life, by commenting on this site as if there’s no tomorrow. You took the risk that you would open some wounds – so don’t call it pathetic when someone feels the moral obligation to talk back to you. I assume that our dear Noa met somebody like you at the film festival. Thank you."

Dat is toch fascinerend, denkt M., heeft iemand Arnon Grunberg ooit eerder opgewonden zien doen? Met deze gedachte steekt hij een sigaret op, lacht nog een keer om het oeuvre van Hermans en zet André Hazes af. Ten slotte herleest M. het verhaal dat Mainport vorig jaar geschreven heeft ter ere van Sinterklaas.

Graag op anoniem
pi_119955760
జ్ఞ‌ా
  donderdag 6 december 2012 @ 11:25:20 #181
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_119989529
"Die ziek zijn geworden en overleden" kan volgens mij taalkundig niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:41:20 #182
11923 I.R.Baboon
pi_120045756
Ik zie nu dat een meisje met wie ik ooit gedate heb een topic heeft op mokkels.nl. Wel met slechts één post.

Misschien zit er een romannetje in voor de één of andere TTK'er.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:48:40 #183
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_120046008
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
"Die ziek zijn geworden en overleden" kan volgens mij taalkundig niet.
Wat is daar mis mee? 'Die klaar zijn gekomen en gestraft.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:50:49 #184
37950 JAM
pi_120046080
Ah, ik had de hele zin nog niet gelezen. Nee, dat is inderdaad behoorlijk krom. Of het echt incorrect is, dat weet ik niet, of het acceptabel is, dat is weer een andere vraag. Mag ik voorstellen: '[...] die ziek zijn geworden en zijn komen te overlijden.' Of nog beter: '[...] die doodkankerden'?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:53:36 #185
37950 JAM
pi_120046194
Wat schrijft die Mainport toch verschrikkelijk saai zeg. Het zijn nog allemaal leugens ook.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:54:41 #186
37950 JAM
pi_120046235
Godverdomme, het slaat helemaal nergens op. Ik wilde suggereren: 'Hoewel het haar ouders (?) helemaal niet zijn noemt zij ze ook opa en oma.'; maar dat slaat natuurlijk ook als KUT op DIRK.
pi_120046451
Volledig, maar archaïsch, zou zijn: "Ik ben overleden geworden," en "Ik ben bekeurd geworden," net zoals de Vlamingen het zeggen. Ik was gisteren in Leuven, maar daarover schrijf ik waarschijnlijk niks.
Graag op anoniem
pi_120047090
Je laat je door JAM toch niet tegenhouden?
pi_120049420
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie nu dat een meisje met wie ik ooit gedate heb een topic heeft op mokkels.nl. Wel met slechts één post.

Misschien zit er een romannetje in voor de één of andere TTK'er.
Link.
Aldus.
pi_120049442
En wat deed je überhaupt op mokkels?
Aldus.
pi_120049500
Een vriend van mij scharrelde ooit met Tanja Niemeyer.
Aldus.
pi_120049529
En Oscar N is dood. Net geen 105 geworden.
Aldus.
pi_120050919
Ik las het ja. Mooie dingen gemaakt. Zelfs nog met Le Corbusier gewerkt. :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 03:50:01 #194
11923 I.R.Baboon
pi_120066874
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:23 schreef Z het volgende:

[..]

Link.
Behoorlijk.
quote:
En wat deed je überhaupt op mokkels?
Nou, ik googlede haar, omdat ik wist dat ze iets in de media deed maar niet wat.
pi_120066934
Wat is dit voor een vaag topic ? Een bundeling van seksuele en literaire frustraties ? En schuilen er meerdere entiteiten achter die mainport ? De laatste die ik gezien heb die zo gedreven tegen zichzelf aan het ouwedeuren was, sprong van twee hoog en brak enkel zijn enkel... o.O

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2012 04:31:07 ]
pi_120066936
oh btw: altruisme is verzonnen als een laffe reactie op de realisatie dat genen geen moer geven..
pi_120066941
En nog iets, exen worden altijd geneukt... vaker, langer en beter dan toen tijdens haar tijd met jou. De kunst is dat te onarmen: onarm haar seksualiteit: haar diepste hoerige zelf: fantaseer en accepteer... vorm die grote zwarte lul met een wat meer paarskleurige eikel in je gedachten en zie dat ding aanschouwt worden door die typische gewillige oogjes van je ex, vlak voordat ze haaf lippen tuit en haar tong naar die stomende pik toebeweegt. Kom klaar :)
pi_120067126
Onarmen.
Rijk, omarmd, ontwapend?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_120068161
ontarmen :)
pi_120068975
Ontarmen. Dat heeft weer met dat altruïsme te maken, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')