Dat lijkt mij ook. Poepen met een oliftant is dan ook net even wat moelijker te synchroniseren dan een scheet.quote:Op maandag 10 december 2012 13:25 schreef mane het volgende:
Synchroon poepen in het verloren paradijs. Dat lijkt me een mooie definitie van succes.
Je moet jezelf blijven uitdagen natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Poepen met een oliftant is dan ook net even wat moelijker te synchroniseren dan een scheet.
Jij bent niet zo slim hequote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben geen stylist of zo. Ik tracht enkel een -naar mijn idee- interessante beleving te delen, waar, wie weet, een leuk gesprek uit kan ontstaan. Toegeven moet ik wel, dat ik de bedoeling van dit topic totaal niet vat. Gaat het hier om de vorm of om de inhoud ? Want ik vind het synchroon ruften met een olifant, in alle eerlijkheid, een stuk interessanter dan een oud fototoestel en een recept. Ik bedoel. Jullie zijn toch niet van die types die een foto van zelfgemaakt vreten delen op Facebook ?
Correct.quote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef LelijKnap het volgende:
Gaat het hier om de vorm of om de inhoud ?
Waarde JAM,quote:Op maandag 10 december 2012 21:57 schreef JAM het volgende:
Houd toch verdomme allemaal je waffel.dicht. Wat een pretentieus geouwekuthoer zeg..
Compulsiviteit is de dood van vrijheid. Tragischer dan de dood van een kind ooit zal kunnen zijn: het is dood leven. Het is determinisme op micro-niveau.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:35 schreef JAM het volgende:
Ik hoor nog liever de doodsreutels van een stervend kind dan dat ik deze onzin allemaal moet verduren.
Ik vroeg ons pap ooit wat dat (Seinfeld) op tv wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is ook goed nieuws! https://twitter.com/SeinfeldToday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |