quote:Op maandag 31 december 2012 20:04 schreef SuperAnon het volgende:
Hebben jullie er ook zo'n kuthekel aan schieten met kouden handen? iedere keer als m'n brein een opdracht geeft lijkt het alsof me handen een halve seconde achterlopen
Dat is een groot voordeel aan de PC vindt ik. Daar gebruik je je armspieren en schouden om de muis te bewegen, die veel beter doorbloed zijn.
Hetzelfde ervaar ik na een dag of twee niet spelen of een game burnout, dan voel ik me echt weer een gigantische noob. Heeft me doen besluiten dat je niet definitef goed kan zijn in shooters.
Zoek eens op "mic" en misschien dat je wat servers te zien krijgt die mensen verzoeken om mic only te spelen, daar zijn die wel te vinden. De meeste mensen met een mic die je tegenkomt in random zijn vaak idioten die toch muziek aan hebben ofzo of andere irritante geluiden maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:07 schreef rareziekte het volgende:
Ligt het aan mij of praat er helemaal niemand meer via een headset? En battlefield is nog wel een teamgame.
Welke console speel je het op dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog mensen die ik mag toevoegen?
Xbox natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Welke console speel je het op dan?
Hmm, goed idee. Ik ga het proberen, thxquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek eens op "mic" en misschien dat je wat servers te zien krijgt die mensen verzoeken om mic only te spelen, daar zijn die wel te vinden. De meeste mensen met een mic die je tegenkomt in random zijn vaak idioten die toch muziek aan hebben ofzo of andere irritante geluiden maken.
Waarschijnlijk kost het nog steeds dat bedrag ja. Maar de eerste maps worden nog wel gespeeld. Met kerst hebben veel mensen dit spel als cadeau gekregen, dat is op de Xbox wel te merken aan het hoge aantal lage ranks en die zijn ook lang niet allemaal premium members dus die moeten wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:25 schreef FiliusDeorum het volgende:
Is dat pakket voor alle uitbreidingen in ps store nog steeds 50 euro? Want ik heb best weer zin in dit spel maar ik ben bang dat niemand meer de eerste maps speelt, en 50 euro vind ik weer iets te veel van het goede voor die uitbreidingen
Prima, kan ik weer een beetje meekomenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Quantic het volgende:
Ligt het aan mij of is het niveau op de servers alleen maar lager en lager aan het worden?
Check al zijn stats en kijk of hij bijvoorbeeld niet een hele hoge nemisis streak heeft ofzo waar je hem op kan pakken en ze hem misschien resetten. Verder niet meer tijd aan verdoen en op naar de volgende, ik moet zeggen dat ik er weinig last van heb, vaak ook dat er geen admin is dan gok ik, zie ik er wel 1 dan join ik zijn team wel als het kan om sowieso geen gezeik te krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut admin die je steeds vanuit het menu dood maakt en spwanraped!!
Jammer dat ik niet met een groepje was
Ik net ook, zat een hele tijd in de heli, werd ik gekicktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:48 schreef Catkiller het volgende:
InfernoBlast54 op de PS3 ja? Enlisted 2012-12-30W/L 0.44
K/D 0.43
SPM 171
Skill 136.24
Als ik BF3 win hier op FOK! kom ik speciaal op de PS3 kijken bij je om je aan het huilen te maken.
[..]
Check al zijn stats en kijk of hij bijvoorbeeld niet een hele hoge nemisis streak heeft ofzo waar je hem op kan pakken en ze hem misschien resetten. Verder niet meer tijd aan verdoen en op naar de volgende, ik moet zeggen dat ik er weinig last van heb, vaak ook dat er geen admin is dan gok ik, zie ik er wel 1 dan join ik zijn team wel als het kan om sowieso geen gezeik te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |