SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
was een grapje.
Ik brn uiterst intelligent nu dat geld
Ik heb dat geld met mijn paint skills bewerkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik heb je moeder bezwangerd, daardoor ben jij zo mislukt.
sorry
Is dat je avondeten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Noodles, paturain, doritos die zwarte zak, breaker aardbei.ze hadden geen lekkere b&j's
gister nog gekocht, niet zo lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Noodles, paturain, doritos die zwarte zak, breaker aardbei.ze hadden geen lekkere b&j's
Op toastquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gister nog gekocht, niet zo lekker
Toch jammer van de B&J.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaik wilde eerst tosti's maar brood was op en meh.
Noodles.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
Baked Alaskaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wilde alaska baked of cookie dough.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets is lekkerder
Geen idee, ik had hem toen altijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Baked Alaska![]()
Die is vrij zeldzaam toch? Laatst eindelijk een keer gehad na een jaar erover gedroomd te hebben.
Wat staat er op de verpakking?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee ik raakte in paniek want ik kon niks vinden dus ik zag 'kip' en dacht omg noodles
Straks kijken en vertellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt in de keuken en geen zin om te pakken
Dan zal hij wel van Unox zijn. Daar heb ik er gister ook twee van gegeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Hij is trouwens blauw en in een zakje!
Hoeveel kost die?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:39 schreef Ro-ald het volgende:
Die goedkoopste noodles van de Albert Heijn
Bij mijn AH hebben ze die nooit gehad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee, ik had hem toen altijd. Die ijsbeertjes
dikkerdquote:
Mijn moeder koopt wel eens Kwark en dan haalt ze biologische magere kwark. En dan wordt ze boos als ik dat niet eet maar wel mijn zelf gekochte kwark.quote:
Wat een onwetendequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn moeder koopt wel eens Kwark en dan haalt ze biologische magere kwark. En dan wordt ze boos als ik dat niet eet maar wel mijn zelf gekochte kwark.
knuffelmedve van mequote:
Ik naar kip.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik ruik nu uit mijn mond naar aardbei, knoflook en zodadelijk noodles met kip.
deed je alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik schrik elke aanrander/verkrachter nu af.
Doggie style ruik je daar niets van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik schrik elke aanrander/verkrachter nu af.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doggie style ruik je daar niets van.
Wel eens gedaan ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar haal je zelf ook je plaatjes vandaan alleen haal je 9gag weg!
puszi terugquote:
Superthomasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef Dimens het volgende:
Ik heb ook dit plaatje gemaakt.
[ afbeelding ]
wat nou pussy?quote:
puszí tochquote:
The Stooges wel ja. Iggy Pop is niet tof.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Klinkt wel tof, het album Night and Day.
Iggy Pop?The Stooges?
gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
puszí toch
[..]
The Stooges wel ja. Iggy Pop is niet tof.
Welke heb je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
3 minuutjes wachten.Het is trouwens van Good Noodles.
now im gonna be your dooooog now im gonna be your dooooogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
puszí toch
[..]
The Stooges wel ja. Iggy Pop is niet tof.
the stoogesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef Amoeba het volgende:
Hypo, wat is het beste album van The Stooges?
Je hebt de verkeerde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:58 schreef Snowbells het volgende:
3 minuutjes wachten.Het is trouwens van Good Noodles.
Geen idee. Dan zou ik ze allemaal weer moeten gaan luisteren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef Amoeba het volgende:
Hypo, wat is het beste album van The Stooges?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
now im gonna be your dooooog now im gonna be your dooooog
Download 64kbps youtube rip en zet het op vinyl. Kwaliteit wordt er dan wel beter op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik wil The Smiths en meer R.E.M. op vinyl
Automatic for the People op vinyl
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Download 64kbps youtube rip en zet het op vinyl. Kwaliteit wordt er dan wel beter op.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Snowbells het volgende:
Zijne Hipsterheid doet daar niet aan.
Ga luisterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee.
Alleen die avant-garde shit is saai.
verder wel (kloppende)lobi voor jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Normale gesprekken uit het leven van snow en pz
Ik wil jouw kloppende lobi nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
verder wel (kloppende)lobi voor je
nopequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
4 uur gaat de wekker weer. Nog steeds ''?
nederlandersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef Nestalgie het volgende:
wel eenvoor het verantwoorden aan een onbekende zolderkamerautist
er is niet opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef AppelCake het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMG IK WIL TV KIJKEN MAAR ER IS NIET OP!
niks, ik ben zelf een nederlanderquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]En wat heb jij tegen Nederlanders?
Ik bedoel het onbekende Amerikaanse volk.quote:
Wel waar...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Zag dit net op Facebook![]()
![]()
![]()
ja goed tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik bedoel het onbekende Amerikaanse volk.
Mijn nichtjes wonen daar en een van hun moest naar een psychiater omdat ze een te enge film had gekeken met haar vriendinnen en dat ze bang was dat ze iedereen zou vermoorden.
Bizar, jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat is dat nou voor een domme opmerking? Dus moeten we maar iedereen die een misdaad heeft begaan martelen? Het is toch geen nazi-Duitsland hier.quote:
bij iemand die een moord heeft gepleegd mag dat van mij wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een domme opmerking? Dus moeten we maar iedereen die een misdaad heeft begaan martelen? Het is toch geen nazi-Duitsland hier.
Dus? Stel we gaan pedofielen gebruiken voor proeven, hoe klein wordt dan de stap naar moordenaars en dan naar mensen die stelen om vervolgens iedereen die eens vals beschuldigd is te gaan gebruiken voor testen.quote:
Maakt niet uit wat jouw standaarden zijn, mens is mens en misdaad is misdaad. Zullen we dan ook maar experimentele drugs op kruimeldieven gaan uittesten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
bij iemand die een moord heeft gepleegd mag dat van mij wel.
Alleen bij moord zeg ik toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat jouw standaarden zijn, mens is mens en misdaad is misdaad. Zullen we dan ook maar experimentele drugs op kruimeldieven gaan uittesten?
En doodslag? En mensen die iemand hebben gemarteld? Je snapt toch wel dat het heel moeilijk is om daarin een lijn te trekken?quote:
Gewoon alleen bij moord met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En doodslag? En mensen die iemand hebben gemarteld? Je snapt toch wel dat het heel moeilijk is om daarin een lijn te trekken?
dus als iemand een verkrachter vermoord? dan nog? of een terrorist? dan nog?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon alleen bij moord met voorbedachte rade.
Niet als het zelfverdediging was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dus als iemand een verkrachter vermoord? dan nog? of een terrorist? dan nog?
Stel je voor dat ze dat hadden gedaan bij die twee mensen die werden veroordeeld voor de Puttense Moordzaak maar daarna onschuldig bleken. Wat wil je dan tegen de familie gaan zeggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gewoon alleen bij moord met voorbedachte rade.
Alleen als het echt 100% zeker is dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze dat hadden gedaan bij die twee mensen die werden veroordeeld voor de Puttense Moordzaak maar daarna onschuldig bleken. Wat wil je dan tegen de familie gaan zeggen?
Denk je dat ze iemand levenslang opsluiten als ze niet 100% zeker weten dat diegene het heeft gedaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Alleen als het echt 100% zeker is dan.
Ja, als er bijvoorbeeld nog veel andere theorieën zijn over de moord.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denk je dat ze iemand levenslang opsluiten als ze niet 100% zeker weten dat diegene het heeft gedaan?
Kom op zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, als er bijvoorbeeld nog veel andere theorieën zijn over de moord.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kom op zeg.Deze discussie is klaar.
Nee.quote:
Ik klaag jou morgen aan wegens moord.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef Nestalgie het volgende:
ik ben het eens met appel, gewoon doen joh en als bij onschuldig blijkt heeft ie pech
Heppiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Apple fans ipv moordenaars, die zijn vervelender
Flipsjebipsjequote:
alsjeblieft doen, heb ik wat te lachenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik klaag jou morgen aan wegens moord.
Dat velours van de HD650 wordt snel vies ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
Sennheiser oorkussentjes binnen gekregen, nu eindelijk weer genieten van de muziek![]()
Ik heb de PX 100-IIquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat velours van de HD650 wordt snel vies ja.
Oh, meh, ik houd niet zo van on-ears, maar ik ben dan ook een verwend kutkind.quote:
Meh ik vind die groot gewicht dingen zeer irritantquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, meh, ik houd niet zo van on-ears, maar ik ben dan ook een verwend kutkind.
Stax is niet zwaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meh ik vind die groot gewicht dingen zeer irritant
#yoloquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe kokhalzen voelt...
En dat wilde ik weten.
Je wilt het niet wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe kokhalzen voelt...
En dat wilde ik weten.
Da fuckquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
moet ik dan met mijn huig spelen ofzo? want ik voel echt niets.
Nee bedankt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil je best wel helpen door iets in je mond te stoppen
Hee wij waren toch exclusief?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil je best wel helpen door iets in je mond te stoppen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef FL_Freak het volgende:
hop hop ff flying lotus knallen door mijn headset <3
Ik snap niet dat mensen daar een (of twee) vingers voor nodig hebben eigenlijk. Gewoon effe het eruitgooien, beetje zelfde alsof je moet persen voor poepen maar dan de andere kant op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb dat 1 keer gedaan toen ik echt mega bezopen was en het wilde niet komen. Ik wilde van het slecht gevoel af dus dan maar vinger in de keel. Totally worth it.
Ik heb het ook maar 1 keer ooit nodig gehad gelukkigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen daar een (of twee) vingers voor nodig hebben eigenlijk. Gewoon effe het eruitgooien, beetje zelfde alsof je moet persen voor poepen maar dan de andere kant op.
he geo, nog ff fringe inhalenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wij negeren jou.
Ik nam even pauze, nu ga ik weer verder met je negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |