abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118333644
Het is net een dag uit met mijn ex. We hadden ongeveer 7 maanden een relatie en het ging vanaf het begin eigenlijk gewoon perfect. Tot 2 weken na de zomervakantie. Ze kreeg het erg druk met school, werk en sport en dit resulteerde in dat ik haar elke week maar 1 keer maximaal 2-3 uur zag. Opeens vertelde ze me toen dat ze niet meer wist of ze nog wel wou doorgaan met de relatie omdat haar verliefdheid minder werd. Ik heb dit met haar uitgepraat en verteld dat het normaal is dat na een tijdje de verliefdheid minder wordt en omgezet word in 'houden van' (ik was haar eerste echte vriendje dus ze had 0 ervaring op liefdesgebied). Ze hield van me zei ze.

Een weekje later kwam ze weer met hetzelfde;' ik weet niet of ik nog wel echt verliefd ben.' Uiteindelijk hadden we dit weer uitgepraat en ging het weer goed. Maar weer een week later gebeurde precies hetzelfde en weer vertelde ze me dat ze wel veel van me hield/ veel om mij gaf/ en gek op mij was. Ik raakte een beetje verward en uiteindelijk werden mijn gevoelens wat minder sterk voor haar, maar ik wist zeker dat ik er voor wou gaan.

Uiteindelijk, eergisteren, toen ik net terug van een vakantie was zei ze het weer: 'Ik heb gewoon een beetje 't idee dat de verliefdheid op is.' Gisteren kwam ze langs en hebben we het besproken. Van haar kant was het duidelijk dat ze het uit wou maken, en dat is ook gebeurd.

Goed, het was uit. Maar die avond stuurde ze me al berichten dat ze zich heel erg kut voelde, en dat toen ze thuiskwam het als een klap binnenkwam. Ze vertelde me hoe kut ze het vond dat het uit is en dat ze zich enorm 'kut' voelde. En ook vandaag noemde ze de volgende gevoelens die ze had op: een gevoel van leegheid, geen lust meer hebben in dingen doen en niet meer kunnen concentreren.

Maar nu komt de vraag: hoe kan een meisje die het uit maakt (omdat ze niet meer verliefd is, maar wel van je houd) uiteindelijk hier zo opgescheept mee zitten? Ik bedoel,als je het kut vind om iets te doen dan doe je dat liever niet. Als zij het dus kut vind dat het uit is dan had zij dus eigenlijk liever dat het niet uit zou zijn. Volgens mijn 'theorie' moeten er bij haar dus nog gevoelens voor mij zijn die haar een kut gevoel geven en waardoor zij het niet uit zou willen hebben. Tenzij ze graag een vriendje wilt en het kut vind dat ze dat nu niet meer heeft. Maar is deze redenatie wel juist? Of moet ik de oorzaak van de break-up maar spelen op dat relaties op jonge leeftijd(zij 17, ik 18) zijn gedoemd te falen?
pi_118333676
*zucht*

:')
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:52:51 #3
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_118333911
Misschien moet je niet zo blijven hangen in de terminologie van het vriendje-vriendinnetje-zijn. Doe gewoon leuke dingen samen en zie waar het schip strandt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:54:54 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118333966
Wat moet je met iemand die je niet wil? Move on..
pi_118333986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef De.muur het volgende:
Maar nu komt de vraag: hoe kan een meisje die het uit maakt (omdat ze niet meer verliefd is, maar wel van je houd) uiteindelijk hier zo opgescheept mee zitten? Ik bedoel,als je het kut vind om iets te doen dan doe je dat liever niet. Als zij het dus kut vind dat het uit is dan had zij dus eigenlijk liever dat het niet uit zou zijn. Volgens mijn 'theorie' moeten er bij haar dus nog gevoelens voor mij zijn die haar een kut gevoel geven en waardoor zij het niet uit zou willen hebben. Tenzij ze graag een vriendje wilt en het kut vind dat ze dat nu niet meer heeft. Maar is deze redenatie wel juist? Of moet ik de oorzaak van de break-up maar spelen op dat relaties op jonge leeftijd(zij 17, ik 18) zijn gedoemd te falen?
Omdat trekken aan dood paard uiteindelijk nog kutter is dan *nu* uitmaken. Soms is het handiger om iets af te breken, al levert dat veel pijn op. In dit geval kan het dus volgens/voor haar met het oog op de toekomst beter zijn.

Relatie met jou is kut, geen relatie met jou is kut. Als zij nu doorgaat met jou is ze niet gelukkig (kan nog weken/maanden/jaren duren) én voelt ze zich achteraf (nadat het uit is) kut. Als zij het nu uitmaakt, voelt ze zich alleen nu kut. Zoals het eruit ziet stel je het namelijk uit.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:55:35 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_118333996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef Weissman het volgende:
*zucht*

:')
hey!

ieder zijn verdriet, ok?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_118334055
Ook mensen die het uitmaken kunnen daarna gewoon liefdesverdriet hebben hoor TS.
Dat betekent niet dat ze het beter niet hadden kunnen uitmaken.

Sterkte ermee verder :*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:59:01 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118334109
Ik vind het dan weer niet zo'n goed idee dat ze jou lastig valt met haar verdriet.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:00:05 #9
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_118334142
Liefde kan de ene dag heel simpel zijn en de volgende dag heel complex. Denk dat leeftijd inderdaad een rol speelt ja, jullie zijn beide nog groen en ietwat naief. Dat ze zich klote voelt zegt niet zoveel, ze zal je heus respecteren en zelden maakt iemand een respectvolle relatie uit en loopt daarna de polonaise.

Geef het tijd en ga verder met je leven. Dat gejojo van haar is slecht voor jullie beide. Als ze je gaat missen, dan komt ze wel weer in de lucht. Is dat nie zo, dan heeft ze de juiste beslissing gemaakt. Het stof moet nu ff neerdalen voor jullie, daarna zie je het weer helderder.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_118334177
Het betekent dat ze rationeel gezien het niet meer ziet zitten met je.
pi_118334201
Ze geeft duidelijk wel veel om je en vind het kut om je kwijt te raken en om je te kwetsen, dat is het.
pi_118334628
jij moet er niet mee zitten TS. Gewoon lekker weer achter de vrouwen aan gaan. Je bent nog jong.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_118334734
Och, de liefde zit vol met dingen die onbegrijpeloos zijn. Teveel om je er druk om te maken. Neem even een time out en neuk volgende week een andere chick.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_118335101
Probeer het vooral niet te begrijpen want dat lukt je toch niet.
Ze maakt het uit maar blijft je wel lastig vallen met je gevoelens waardoor ze jou weer hoop geeft. Kap het contact helemaal af want anders blijft het maar dooretteren.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:31:30 #15
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_118335111
Dat verliefdheid over gaat na verloop van tijd, en dan kan overgaan in houden van klopt.
Alleen ligt dit punt niet op een paar maanden maar na een jaar of 2.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:31:35 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118335113
Zoals ik het lees wil je het vooral begrijpen? Nou ja ze heeft het gewoon gezien. Net zoals zoveel mensen niet blijven bij hun eerste vriendje. Ze wil ook meer proberen misschien. Ze kan het toch niet leuk voor jou vinden dat ze het uitmaakt? En daarom huilen en blabla. Ze twijfelt blijkbaar erg, nou ja goed, laat haar maar dan. Zij moet ook nog wat leven moet je maar denken
we dan
pi_118335137
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het dan weer niet zo'n goed idee dat ze jou lastig valt met haar verdriet.
Dat. Dan zou ze beter géén contact opnemen.
pi_118335153
Mijn vriendin maakte het na een redelijk kinderachtige ruzie uit (weet nu al niet eens meer waarom). Vroeg mij om naar een trein station te komen zodat ze mijn spullen kon overhandigen. Heb op het trein station nog wat met haar zitten drinken in een poging de boel uit te praten, maar ze stond er niet voor open.

Ik ging naar huis, en een half uur later kreeg ik een SMS van haar, ze miste me toen al. Heb mijn telefoon uitgeschakelt en de TV aangezet. De volgende dag ben ik compleet plat geSMSest en gebelt. Ik heb niet opgenomen of ge-reageert, en mij geconcentreert op mijn werk en aankomende examens, ze was immers "geen prioriteit" meer mijn werk en studie wel.

Uiteindelijk stond ze voor de deur voor mijn kantoor om het uit te praten.

Ik denk wat jouw vriendin voelt niet meer dan normaal is. Opeens is er het besef dat er een leegte is, dat er iets weg is. En dat is niet altijd even makkelijk om mee om te gaan. Het zal uiteindelijk over gaan, of ze zal besluiten om moeite te doen om er nog wat van te maken.

Beste momenteel is echter om elkaar ruimte te geven.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:34:27 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118335216
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:32 schreef AgitoM het volgende:
Mijn vriendin maakte het na een redelijk kinderachtige ruzie uit (weet nu al niet eens meer waarom). Vroeg mij om naar een trein station te komen zodat ze mijn spullen kon overhandigen. Heb op het trein station nog wat met haar zitten drinken in een poging de boel uit te praten, maar ze stond er niet voor open.

Ik ging naar huis, en een half uur later kreeg ik een SMS van haar, ze miste me toen al. Heb mijn telefoon uitgeschakelt en de TV aangezet. De volgende dag ben ik compleet plat geSMSest en gebelt. Ik heb niet opgenomen of ge-reageert, en mij geconcentreert op mijn werk en aankomende examens, ze was immers "geen prioriteit" meer mijn werk en studie wel.

Uiteindelijk stond ze voor de deur voor mijn kantoor om het uit te praten.

Ik denk wat jouw vriendin voelt niet meer dan normaal is. Opeens is er het besef dat er een leegte is, dat er iets weg is. En dat is niet altijd even makkelijk om mee om te gaan. Het zal uiteindelijk over gaan, of ze zal besluiten om moeite te doen om er nog wat van te maken.

Toen alsnog samen gekomen? Aangezien jij dus wel wou en zij een half uur later al spijt had ervan.. krijg het idee dat je het hebt laten verwateren wat ook goed is ja als er toch geen oplossing is verder
we dan
pi_118335325
- Genoeg met je plaatjes. -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 17:42:19 ]
pi_118335524
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Toen alsnog samen gekomen? Aangezien jij dus wel wou en zij een half uur later al spijt had ervan.. krijg het idee dat je het hebt laten verwateren wat ook goed is ja als er toch geen oplossing is verder
Ja, op dat moment is het nog goed gekomen. De reden dat ik in eerste instantie geprobeert heb het uit te praten is omdat ik de voorafgaande ruzie niet genoeg reden vond om de stekker eruit te trekken. Volwassen mensen moeten bepaalde dingen gewoon op een normale manier kunnen oplossen. Het is echter goed gekomen omdat zij er naderand moeite voor deed, voor mij was de maat eigenlijk al vol toen ze in eerste instantie een fatsoenlijk gesprek wilde voeren.

Dus ja, een beetje ruimte geven is niet slecht, daardoor kunnen beide partijen alles een beetje laten bezinken.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:26:45 #22
362356 Zertab
Your heart is unreliable
pi_118337205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 16:57 schreef essnhills het volgende:
Ook mensen die het uitmaken kunnen daarna gewoon liefdesverdriet hebben hoor TS.
Dat betekent niet dat ze het beter niet hadden kunnen uitmaken.

Sterkte ermee verder :*
What doesn't kill you makes a fighter.
Footsteps even lighter.
Doesn't mean i'm over cause your gone.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:27:55 #23
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_118363888
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:32 schreef AgitoM het volgende:

Daar kan ik ook wel over meepraten.
Heb 2 maanden geleden ook een behoorlijk kinderachtige ruzie gehad met mijn vriendin.
Zij maakt het uit en precies ook zoals jouw verhaal zocht ze toch weer contact met me via sms en msn e.d.

We hebben elkaar uiteindelijk 2 maanden met rust gelaten en sinds vorige week proberen we toch weer een beetje de draad op te pakken, wat best redelijk gaat zo.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_118364078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Daar kan ik ook wel over meepraten.
Heb 2 maanden geleden ook een behoorlijk kinderachtige ruzie gehad met mijn vriendin.
Zij maakt het uit en precies ook zoals jouw verhaal zocht ze toch weer contact met me via sms en msn e.d.

We hebben elkaar uiteindelijk 2 maanden met rust gelaten en sinds vorige week proberen we toch weer een beetje de draad op te pakken, wat best redelijk gaat zo.
Vaak gaat het na verloop van tijd helaas dan toch mis. Het is te hopen dat het goed blijft gaan, achterlijke gladiool. :)
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:41:04 #25
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_118364182
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:36 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Vaak gaat het na verloop van tijd helaas dan toch mis. Het is te hopen dat het goed blijft gaan, achterlijke gladiool. :)
Dat zien we dan wel weer :)
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')