En bleh p-a.... dat is flink balen zeg... M.a.w. kun je het nooit goed doen Erg geruststellende gedachte wel Maar ik hoop dat het de vlg keer wel gewoon lukt! Rustig blijven en dan het beste hopen
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En waar is mijn ebay pakket en vice palette Het duurt te lannggggg paniekkkkkk
Stomme postnl die al 3x pakketjes voor iemand anders heeft afgeleverd en ik die als een blije gup bij de deur sta om dan een andere naam te lezen op het pakket gmrpfl
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dus nu ga ik straks naar van haren; want ik wil met iets thuis komen En ik moet toch nog mijn rits kopen voor zaterdag
Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende: Dus nu ga ik straks naar van haren; want ik wil met iets thuis komen En ik moet toch nog mijn rits kopen voor zaterdag