Uit het niks? Of wist je er al iets van en vroeg je ernaar?quote:alle 3 de voorbeelden heeft zij mij uitgelegd en laten lezen.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:57 schreef Matiso88 het volgende:
[quote]Ik en mijn vriendin zijn al 10 maanden samen en in deze periode heb ik mee kunnen maken dat mijn vriendin eerst door een vriend van haar wordt aangesproken dat hij haar leuk vind. hij weet dat ik haar vriend ben.
Meerdere interpretaties mogelijk. Misschien was hij oprecht bezorgd.quote:Daarna was een ex van haar bezorgd omdat ze moe was geworden en haar niet alleen naar huis durfde laten gaan. dus is hij meegereden en heeft zij hem thuis afgezet.
Die heb je altijd.quote:Afgelopen zondag heeft een vreemde via facebook verkondigd dat hij haar een lekker ding vind, leuk vind etc. En het meest verontrustende is nog dat hij haar aanspoord om het stiekem te doen.
Niks aan de hand dus. Gewoon om die vertoningen lachen. Maar jij neemt dit allemaal te serieus. Wees blij dat je vriendin aandacht krijgt. Ze is dus niet de lelijkstequote:alle 3 de voorbeelden heeft zij mij uitgelegd en laten lezen.
Kweek wat zelfvertrouwen ipv wantrouwen.quote:ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken, omdat ik dit sinds mensenheugenis nooit mee heb mogen maken. Want mijn vingers jeuken om die laatste gast aan te spreken en hem te confronteren met zijn aangeboden overspel.
Dat dus. Als ze vreemd wil gaan doet ze het toch wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:16 schreef HyperViper het volgende:
Je vriendin klinkt oprecht. Niets mee doen. Ze kan het zelf wel aan.
Ja dit dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:07 schreef Chawi het volgende:
Echt zo ontzettend dom gedoe dit.
Heb je blijkbaar een vriendin die er niet uitziet als een hobbit en daardoor dus ook in het oog springt van andere mannen en dan zeiken dat ze aandacht krijgt. Als je daar niet tegen kunt, moet je er maar één uit de lelijke koppen trommel trekken.
Ja, slim. Dan vertelt ze het in de toekomst gewoon niet meer dus...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:01 schreef Ronhui het volgende:
Ik zou ook gewoon tegen je vriendin zeggen hoe je je voelt, benadrukken dat het iets is wat je zelf niet kent en je zelf mee moet om leren gaan. Maar dan weet ze wel dat je soms misschien automatisch wat anders regeert.
Riiiiight.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:38 schreef hlmllp het volgende:
Matiso, het ligt aan je vriendin
dat soort chicks stralen gewoon iets naïefs en tegelijkertijd iets uitdagends uit
daarom.
Ze doet het wel expres, dat wel
Je reageert toch, bewust of onbewustquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, slim. Dan vertelt ze het in de toekomst gewoon niet meer dus...
Waar staat dat zij met andere jongens flirt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
Gewoon dumpen.
Heb toch eens zelfsrespect man, een vriendin die flirt met andere jongens is het sowieso niet waard. Je zoekt toch een vrouw en geen hoer?
flikker toch eens op uit R&P met je bullshit... hup vort gaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef bojan het volgende:
Gewoon dumpen.
Heb toch eens zelfsrespect man, een vriendin die flirt met andere jongens is het sowieso niet waard. Je zoekt toch een vrouw en geen hoer?
Om te flirten moet je met twee zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Waar staat dat zij met andere jongens flirt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |