Ik vind het wel prima, moet je ook eerlijk zeggen dat ik het alleen als guacemole eetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Wat een vieze vrucht is dat
Vier uur klaar, half vijf thuis, hele avond beschikbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kan ik je vanavond ongeveer in de borderlands verwachten?Ik heb tijd van half 6 tot een uur of 9 denk ik
Fachets, kon gister jullie niet joinen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kan ik je vanavond ongeveer in de borderlands verwachten?Ik heb tijd van half 6 tot een uur of 9 denk ik
Lekker boostenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vier uur klaar, half vijf thuis, hele avond beschikbaar
Oh? Staat je NAT wel open?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fachets, kon gister jullie niet joinen.
I'm downquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vier uur klaar, half vijf thuis, hele avond beschikbaar
Zeker weer bij KFC geweest, grease fingerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kon jou ook nier joinen, kreeg een of andere connection error.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze hebben echt duidelijk de verkeerde map gepakt voor de betaquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze hebben echt duidelijk de verkeerde map gepakt voor de beta
Doet me denken aan Homefront.quote:
Nouuuuuuuu...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er al 10 keer beter uit dan de beta idd.
Maargoed, volgens mij hebben ze de mp van battlefield ook als basis gebruikt
Alleen moet je nog even naar je render settings kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu...
Zoveel beter ziet het er niet uit dan de beta.
Alleen de maps die zich overdag afspelen zien er goed uit.
Trouwens die capturecard laat alles er mooier uit zien.
Volgens mij hoeft ie niet te renderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen moet je nog even naar je render settings kijken.
Export hoe je het ook wilt noemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft ie niet te renderen
Raspen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Export hoe je het ook wilt noemen.Of bewerkt hij die shit op youtube zelf?
El Gato eigen software denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Export hoe je het ook wilt noemen.Of bewerkt hij die shit op youtube zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |