En lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, of wraps. Dat is wel snel klaar en kost weinig moeite
Ik heb van jou nog geen suggestie gehad chef?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je bapao zelf maakt is het heerlijk jus mag je houden
En vetquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, of wraps. Dat is wel snel klaar en kost weinig moeite
Achso.. dan inderdaad tacos/wraps of hamburgertjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik ben normaal zeer culinair maar nu even niet. Het moet binnen maximaal 10 minuten klaar zijn.
Zit weinig anders op. Taco's lekker gratinerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Achso.. dan inderdaad tacos/wraps of hamburgertjes
Avocado, het enige waar ik echt niet van houquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En vetMan wat is het toch altijd briljant die dingen helemaal vol te stouwen met creme fraiche, kaas, guacemole etc
Nou, die Zinger is ook best lekker moet ik zeggen. Alhoewel ik niet zo vaak bij de KFC kom, want die wordt in Tilburg echt overspoeld met tuigquote:
Ook niet in guacemole-stijl? Ik kwam laatst trouwens iemand tegen die wel van gewone kaas hield, maar niet van gesmolten kaas. Wat is er dan mis met jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Avocado, het enige waar ik echt niet van hou
Vorige pagina zemmellllllquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb van jou nog geen suggestie gehad chef?!
Ook lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zit weinig anders op. Taco's lekker gratineren
Ik heb geen zin en tijd om nu nog goulash te maken, en ik kom niet bij jou eten vanavond ben ik bangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb goulash opstaan sinds gisteren piet als je dat nu opzet haal je het wel of doe zo'n pasta ovenschotel van bertolli zijn goed lekker
Teveel werk voor vandaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ook lekker
Maar probeer die risotto ook een keer, beetje pecorino of padano eroverheen
Nee. Wat een vieze vrucht is datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook niet in guacemole-stijl? Ik kwam laatst trouwens iemand tegen die wel van gewone kaas hield, maar niet van gesmolten kaas. Wat is er dan mis met je
Stuur wel een kommetje op want #yoloquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen zin en tijd om nu nog goulash te maken, en ik kom niet bij jou eten vanavond ben ik bangZo'n pasta ovenschotel is ook nog wel een aardig idee, hoef je ook niet naar om te kijken
Extreem lekker, doch teveel tijd om te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Getrancheerde hertenrug met frambozensaus.
Ik vind dat echt ontzettend smerig net zoals rauwe tomaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Wat een vieze vrucht is dat
Per postduifquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stuur wel een kommetje op want #yolo
Vanaf hoe laat kan ik je vanavond ongeveer in de borderlands verwachten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Getrancheerde hertenrug met frambozensaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |