Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Toen ik nog moeite deed om aan de algehele sfeer bij te dragen
Zondag weer toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Enige echte mooie wedstrijd in Nederland
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef Michhas het volgende:
BAM BAM BAM NEGERS!
Dit is de mooiste dag van mijn leven
Ik dacht: Gelijk een potje knallen met de boysIs er niemand...
Ik was niet nuchter toen ik dit postte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En het spel is achtelijk als je Crysis 2 gewend bent.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik was niet nuchter toen ik dit postte.![]()
Ik heb geen EredivisieLive... moet ook werken trouwens, kijken of er een livestream te vinden isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup vanaf 11 uur op eredivisie live
Sowieso. Of anders even sopcast op je werk installeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
[..]
Ik heb geen EredivisieLive... moet ook werken trouwens, kijken of er een livestream te vinden is
O. My. God. De legende. Hij is terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef Parvus het volgende:
modrn wafare 3 is echt een vette spel ga denk ik taatoage van nemen
And he's gone.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O. My. God. De legende. Hij is terug![]()
![]()
![]()
Risotto met erwtjes, selderij en spekjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Stef, help mij. Ik heb totaal geen zin om te koken maar mijn vriendin verwacht dat ik eten gemaakt heb straks. Wat ga ik maken? Frituur geen optie. Pizza ook niet. En ook niet aankomen met boterhammen/gebak/koekjes/snoep aub
Vrouwen met een Vlaams accentquote:
Zemmel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrouwen met een Vlaams accent
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrouwen met een Vlaams accent
Goed op de maat allemaal.quote:
Teveel werk. Ik ben normaal zeer culinair maar nu even niet. Het moet binnen maximaal 10 minuten klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Risotto met erwtjes, selderij en spekjes
Nou dit iig niet jezus kerel doe dan een lekkere bospaddestoelen risotto met lekker wat grana padano er doorheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Risotto met erwtjes, selderij en spekjes
Bapao met jus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik ben normaal zeer culinair maar nu even niet. Het moet binnen maximaal 10 minuten klaar zijn.
Taco'squote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Teveel werk. Ik ben normaal zeer culinair maar nu even niet. Het moet binnen maximaal 10 minuten klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |