Plausibelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Door vrijheid en bier waarschijnlijk
LAMcommissie?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Fsmxi het volgende:
Oh en als lid van de LANcomissie is het ook handig als ik een PC heb waarmee ik gamen kan
Van je vereniging? Of wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen, een heuzen LANcomissie. Zuipen zijn er al zat voor ja
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen, een heuzen LANcomissie. Zuipen zijn er al zat voor ja
Studievereniging ja. Als de beetje vroege planning/ideeën beetje goed lukken wordt het mooi weekend man.quote:
Die jongen op 3:45, prachtigquote:
Stoma gespot?quote:
Biton in Utrecht heeft ook een LANcommissie, wat een bazen daaro.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Fsmxi het volgende:
Oh en als lid van de LANcomissie is het ook handig als ik een PC heb waarmee ik gamen kan
Wat ga je doen dan? Als in: waar ga je heen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Studievereniging ja. Als de beetje vroege planning/ideeën beetje goed lukken wordt het mooi weekend man.
5.54quote:
9.30, stomamomentje?quote:
Oh nice! Mogen Mass Effect Michhas, Fifa Freek, Street Fighter Stef, Medal Maurice en ik, Portal Pierre ook langskomen voor de gezelligheid? Beetje schreeuwen, beetje zuipenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
9.30, stomamomentje?![]()
En qua planning staat er nog praktisch niks vast aangezien we net 1 keer tezamen zijn gekomen nu. Wat we willen is eigenlijk een plek waar 30 man tezamen kan verblijven een weekend lang omgeving Groningen. Maar ja, het staat ook pas in 2013, dus we hebben nog even, eerst tentamens over 2 weken alweer doorkomen
NFS nog welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:03 schreef PierreTT het volgende:
Oh, en vergeet Gears Gert en NFS Nick niet! En Halo Hugo!
Hmm dan kies ik toch voor NHLquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:08 schreef PierreTT het volgende:
Ninja Gaiden Nick? NBA Nick? NFL Nick? NHL Nick? Nascar Nick?
1/3 van de man MW2 slowchat? Klinkt legitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh nice! Mogen Mass Effect Michhas, Fifa Freek, Street Fighter Stef, Medal Maurice en ik, Portal Pierre ook langskomen voor de gezelligheid? Beetje schreeuwen, beetje zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |