Die eerste death is wel awesomequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:48 schreef SoldMayor het volgende:
Dit is de grootste camp game mode ooit. Lijkt op Rush maar dan net wat anders.
Alle pauper campers er uit geknipt.
Bozzel, krijg nu 4500 a 5000xp bij Flesh-Stick.quote:
ben er zo, moet nog ff mar huis, douche en dan ben ik erquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bozzel, krijg nu 4500 a 5000xp bij Flesh-Stick.
Moet je wel doen,hele topic staat vol met pareltjes uit deze SC-reeks van vroegah!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Fuck, had geen zin topic door te zeulen toen ik thuis was
Sowieso toen iemand mij dat filmpje vanmiddag liet zien, prachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet je wel doen,hele topic staat vol met pareltjes uit deze SC-reeks van vroegah!
Welke?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sowieso toen iemand mij dat filmpje vanmiddag liet zien, prachtig
Oh ik dacht ergens in het topic ofzoquote:
Neen, deze week weer bende nieuwe studieboeken bestellen, en daarna dus doorsparen voor nieuwe pc+monitor+speakers. Been aardige pcgamer weer tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ik dacht ergens in het topic ofzoDie Sinterklaasgedichten
Ga jij trouwens BO2 halen?
Door vrijheid en bier waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen her van eerstejaars vak. Hoe heb ik dit ooit kunnen verneuken vorig jaar
Jammer,jij was toch een aardige RPG-knallert in BO!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Neen, deze week weer bende nieuwe studieboeken bestellen, en daarna dus doorsparen voor nieuwe pc+monitor+speakers. Been aardige pcgamer weer tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |