wat voor motiverend muziek luister jij danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Computer uit, tv uit, motiverende muziek aan en gewoon beginnen. Werkt bij mij erg goed.
Tonight i`m fucking you van Enrique.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:19 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
wat voor motiverend muziek luister jij dan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Stop met leren en ga naar de Mc Donalds Academy.
heb jij oogje op enrique danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tonight i`m fucking you van Enrique.
Radioquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:19 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
wat voor motiverend muziek luister jij dan
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb het zelfde probleem man, moet nog een verslagje schrijven voor morgen maar kan de motivatie er niet voor op brengen op dit moment. Gelukkig is mijn bankrekening goed gevuld dus heb eigenlijk geen opleiding nodig maarja
ow je kan al met pensioen dus! Gewoon doen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb het zelfde probleem man, moet nog een verslagje schrijven voor morgen maar kan de motivatie er niet voor op brengen op dit moment. Gelukkig is mijn bankrekening goed gevuld dus heb eigenlijk geen opleiding nodig maarja
Ik denk dat hij bedoelt dat hij vorig jaar al is blijven zitten. Zo lees ik het tenminste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef Yreal het volgende:
in oktober al roepen dat je blijft zitten. Teringkneus
De welbekende 'self-fulfilling prophecy'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef sjipsjap het volgende:
ik heb proefwerkweek , maar echt geen zin om te leren , ik ben toch al blijven zitten en t word toch niks met mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |