Dan ben je iig mobieler dan onze zieke Mur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik loop met krukken. Zo handig gaat dat dan allemaal niet.
Is dat erger dan de volendamse ziekte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder erg, want ik ben al ouder dan 12 geworden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat erger dan de volendamse ziekte?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb de ziekte van HedelDan heb je een flinke bos hangen, mu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Minder erg, want ik ben al ouder dan 12 geworden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb de ziekte van HedelHilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dus hij is nog klein ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet, daarom ben ik nog maagd
Ze kunnen hem niet vinden
Jongen, je moet humor opbouwen naar het hoogtepunt. Snap je, hoogtepunt. Of ben je daar nog niet geweest?quote:
Nee ik ben nog nooit op de top van Mount Everest geweest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jongen, je moet humor opbouwen naar het hoogtepunt. Snap je, hoogtepunt. Of ben je daar nog niet geweest?
Jongen dat is nog niets. Hoe heet die redbull knakkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit op de top van Mount Everest geweest.
Als je het zo wil noemen... dan heb je niet door mijn *sneeuw* hoeven lopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit op de top van Mount Everest geweest.
Felixquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jongen dat is nog niets. Hoe heet die redbull knakker
Oh jaquote:
Goed, kom maar langs. twi is toch in de keukenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wil knuffelen en dan in slaap vallen.
Godverdomme, en ik heb gisteren nog lopen verkondigen dat ik seks boven knuffelen verkies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wil knuffelen en dan in slaap vallen.
Dan knuffel ik en sex jij daarna en daarna weer knuffelen etc. Knuffeldierenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, en ik heb gisteren nog lopen verkondigen dat ik seks boven knuffelen verkies.
Maar voor knuffelen hoef ik nog minder te bewegen dan voor seks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme, en ik heb gisteren nog lopen verkondigen dat ik seks boven knuffelen verkies.
Zit niet zo veel verschil tussen, toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar voor knuffelen hoef ik nog minder te bewegen dan voor seks.
Als hij je staand pakte kun je het combineren. Als je helemaal slim bezig bent kun je ondertussen ook nog gewoon tv kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar voor knuffelen hoef ik nog minder te bewegen dan voor seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |