quote:cd's die maandag uitkomen liggen doorgaans altijd al vrijdag of zaterdag in de winkel. Op maandag zijn er geen leveranties (tenminste bij de cd-zaken die ik bezoek).
Op woensdag 4 juni 2003 12:30 schreef Scylla het volgende:
Hmmz, van Leest Hilversum zou hem zaterdag binnen krijgen, en bij t' Oor staat hij voor maandag op de lijst, maar de verkoper zei dat tie hem misschien ook morgen al gehad, omdat er allemaal vaag gedoe was met de platenmaatschappijen wist hij het niet zeker. De limited, die volgens hem een uitvouwbare poster-landkaart bevatte, kreeg hij meteen erbij binnen, hij had er 20 bestelt.
quote:Ben aan het luisteren, bedankt voor de tip! (2+2=5)
Op woensdag 4 juni 2003 20:20 schreef placebeau het volgende:
straks op studio brussel, om negen uur, een uur aan een stuk stellen ze het nieuwe album voor.
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 20:20 schreef placebeau het volgende:
straks op studio brussel, om negen uur, een uur aan een stuk stellen ze het nieuwe album voor.
De interviews met Johnny en Thom waren wel gaaf.
quote:ARGGHHHH!
Daar istie dan, in het eggie, met alles erop en eraan, inclusief kopieerbeveiliging: de nieuwe Radiohead. En hij is fijn.
Ik had me voorgenomen om Hail To The Thief zeker in huis te halen, ondanks dat ik de mp3s al lang en breed heb. Ik ben niet voor niks enorm fan
Maar ik wil ook niks met kopieerbeveiligingen te maken hebben en ik wil die zooi gewoon uit principe niet kopen. Godverde.. zelfs Radiohead zelf is ertegen, waarom zou EMI dit doen? Het zou de eerste keer zijn... Heeft de Subjectivisten-reviewer soms toch nog een beveiligde promo?
Hij was er nog niet
.....morgen dan maar.
Hij klinkt erg fijn! De afgemixte versie klinkt vooral stukken beter. In de nummers zelf zijn de verschillen heel subtiel. Maar There There klinkt nu wel erg cool!
quote:Je krijgt er een poster bij en het geheel is een mooi boekwerkje met songteksten.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:39 schreef Kbautrplov het volgende:Wat is er trouwens Special aan de Special Edition?
Ik heb hem vanmiddag gekocht bij Velvet in Rotterdam en luister hem nu voor de eerste keer. Ik heb expres geen tracks van internet afgehaald.
Het klinkt tot nu toe hemels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |