Dit inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Ik was er altijd van overtuigd dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, maar daar ben ik op terug gekomen. Er is altijd één partij die meer wil, bewust of onbewust.
Dat is nou eenmaal zoals de natuur werkt.
Goede dit inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef maily het volgende:
weet je waarom hij met die beste vriendin geen relatie heeft?
dat zou je gerust kunnen stellen....
Dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef oLexie het volgende:
Begrijpelijk wel dat je hier mee zit maar als jullie relatie aanhoudt zullen die gesprekken waarschijnlijk eerder naar jou gaan dan naar haar.
Ja, dat is het wél.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tja, ik ben dus zo'n vrouwelijke beste vriendin... En wat je zegt is waar. Ik weet meer van hem dan zijn vriendin (en vice versa) en hij is eerlijker tegen mij dan tegen zijn vriendin (en vice versa)... Maar dat is niet anders dan wanneer hij een beste vriend zou hebben.
Vriendschappen hebben tegenwoordig gewoon meer "eeuwigheidswaarde" dan relaties lijkt het wel. Ik weet zeker dat hij en ik over 50 jaar nog vrienden zijn, in de 15 jaar dat ik hem ken is hij inmiddels aan zijn 5e vriendin bezig en ik heb een hele lange relatie en wat losse flodders achter de rug. Die vriendschap is voor mij belangrijker dan een relatie waarschijnlijk (iig de eerste jaren) zal zijn en ik weet dat hij er ook zo over denkt.
Maar nogmaals, dat zal niet anders zijn wanneer hij een mannelijke beste vriend heeft. Dan is het ook bro's before ho's en dat lijkt mij niet meer dan normaal.
Nou, waarom is het anders?quote:
En zo kun je jezelf inderdaad nog veel meer wijsmaken. Blijf er vooral in geloven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou, waarom is het anders?
Hij heeft nog nooit aan mn tietjes gezeten en mijn hand is nog nooit in de buurt van zn Japie Krekel gezeten. Ja, we hebben elkaar ages ago wel eens gezoend. Maar ik heb ook mijn vrouwelijke beste vriendin gezoend in onze lekker-pillen-lekker-gek faseAncient history. Nul spanning. Nul aantrekkingskracht.
Dus hoe is het anders? Dat hij met mij intiemer kan zijn dan met zijn alpha-male vrienden? Ik weet dat er heel veel mannen zijn die ook heel open en kwetsbaar onder elkaar kunnen zijn. Bromance-FTW. Ik weet OOK dat er mannen zijn die dat niet hebben en dat is dan sneu voor die mannen, maar die diepte van vriendschap en intimiteit is niet tekenend voor een man-vrouw vriendschap, die oprecht een vriendschap is, volgens mij.
Tuurlijk kan ik 1000 bijzaken aandragen waarin het anders is. Hij blijft een mannetje en ik een vrouwtje en hij zal dus altijd de deur openhouden als het uitkomt. Maar voorbij de bijzaken zijn we gewoon twee vrienden die veel van elkaar houden.
Je zou ook met tegenargumenten kunnen komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:32 schreef thabit het volgende:
[..]
En zo kun je jezelf inderdaad nog veel meer wijsmaken. Blijf er vooral in geloven.
Wat een flauwekul ,ik heb ook een beste vriend, al jaren lang . Zou er niet mee willen neuken en hij ook niet met mij. Vriendschap kan primaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:52 schreef HyperViper het volgende:
Die twee gaan sowieso neuken of hebben dat al gedaan.
Zal wel een loser zonder ballen in de friendszone zijn. I ain't buying it.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat een flauwekul ,ik heb ook een beste vriend, al jaren lang . Zou er niet mee willen neuken en hij ook niet met mij. Vriendschap kan prima
Niet mee eens. Heb al jaren een heel goede vriendin waarvan ik 100% zeker weet dat er over een weer geen aantrekkingskracht is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Magistic het volgende:
Ik was er altijd van overtuigd dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn, maar daar ben ik op terug gekomen. Er is altijd één partij die meer wil, bewust of onbewust.
Dat is nou eenmaal zoals de natuur werkt.
2 mogelijkheden:quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef maily het volgende:
weet je waarom hij met die beste vriendin geen relatie heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |