ik volg het ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weinig reacties hier terwijl het programma de afgelopen weken werd uitgezonden. Ik ben nu aan het kijken. Heerlijk programma. Sowieso is het concept mooi maar de karakters (presentator, juryleden) maken het programma nog mooier.
Eindelijk een topic hierover. Kijk al jaren Strictly op BBCquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Weinig reacties hier terwijl het programma de afgelopen weken werd uitgezonden. Ik ben nu aan het kijken. Heerlijk programma. Sowieso is het concept mooi maar de karakters (presentator, juryleden) maken het programma nog mooier.
ik vond het niet zo geweldigquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat vond jij van de Nederlandse kloon? Ik heb die nooit gezien.
Abbey mag van mij winnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eindelijk een topic hierover. Kijk al jaren Strictly op BBC
Ik vind dat Nathalie moet winnen... al is Abby een zeer goede tweede. En kudo's aan Patrick. Niet slecht voor een 50-jarige
wie ligt eruit?quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef Lotusss het volgende:
Zo jammer dat Natalie en Patrick in de dance off stonden, ik vind Susannah en Sophie veel minder goed. Maar ja, popularity contest en geen pure dance contest...
Patrick.quote:
hoiquote:
Mijn favorieten zijn Nathalie en Abby. Wie van die 2 wint maakt me niet echt uit. Als één van die andere 2 winnen, dan ben ik daar niet zo blij mee. Maar ja, stem van het publiek telt voor 100%...quote:
abby en nathalie zijn ook mij favo's en ik verwacht ook dat 1 v.d 2 gaat winnenquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn Nathalie en Abby. Wie van die 2 wint maakt me niet echt uit. Als één van die andere 2 winnen, dan ben ik daar niet zo blij mee. Maar ja, stem van het publiek telt voor 100%...
Ja, zij is puur door aaibaarheid van haar en haar partner telkens door gestemd. Niet door haar danstalent.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
abby en nathalie zijn ook mij favo's en ik verwacht ook dat 1 v.d 2 gaat winnen
suzanne en sohpie zijn de zwakste schakels vooral suzanne
Not a total travesty..... mijn persoonlijke favoriet was Nathalie, maar Abby is ook een hele verdiende winnares. Van voetbalvrouw en "model" tot zo'n goede danseres is ook zeker een hele prestatiequote:
Ik had liever ook natquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Not a total travesty..... mijn persoonlijke favoriet was Nathalie, maar Abby is ook een hele verdiende winnares. Van voetbalvrouw en "model" tot zo'n goede danseres is ook zeker een hele prestatie
Ze zag er snoezig uit.....maar dan deed ze haar mond openquote:Op zondag 22 december 2013 18:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Abbey liet mijn hartje sneller kloppen. Wat een uitstraling en beweging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |