faalhaas + permabanquote:
quote:
quote:
jaja je was net te snel met je ninja edit hartstikke knapquote:
Alleen als jij het niet opent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat leuk dat we gaan juichen om wie het topic wel/niet opent.
Jij bent dan gewoon geen échte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met metal maar waarom kleden ze zich altijd zo kut. Ik luister ook sommige metal maar kleed me wel normaal
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engelaar wissel was gewoon terecht.
Dat kan alleen Dick Advocaat bedenken ja, een zeer slechte trainerquote:
Robben eruit halen is tot daar aan toe, maar Bosveltquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robben kwam net terug van een blessure...terechte wissel dus.
Ja schijnt dat Robben last had en daarom eraf ging.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robben kwam net terug van een blessure...terechte wissel dus.
Vergeet Kutschurft niet te posten.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vergeet Kutschurft niet te posten.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:00 schreef Mandéra het volgende:
Dat klassement kan toch niemand serieus nemen.
Brama vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:00 schreef Mandéra het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:00 schreef Mandéra het volgende:
Genoeg zo.quote:
komt gelijk de ware aard van dat volk naar bovenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:02 schreef Mandéra het volgende:
Zaterdag bij Roda draaiden ze deze weer in de rust en heel dat tukkervak ging los, zag er echt stom uit.
Echt te gaar, ze zaten gewoon allemaal te zitten en ineens heel dat vak hossen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
komt gelijk de ware aard van dat volk naar boven
mss moeten ze limburg en tukkerland bij Duitsland mieteren, denk dat ze daar meer gevoel bij hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:04 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Echt te gaar, ze zaten gewoon allemaal te zitten en ineens heel dat vak hossen.
Misschien wel, Roda Kirchroaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:04 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
mss moeten ze limburg en tukkerland bij Duitsland mieteren, denk dat ze daar meer gevoel bij hebben
Die van 6 weken geleden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef Oliver23 het volgende:
Zou het 'Zoethoudertje' van Hansie nog besproken worden
quote:
Clubwatcher van AZ toch?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:11 schreef Type-R het volgende:
Wat een klapmongool ben je als je met zo'n Beats by Dr. Dre rondloopt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:11 schreef Mandéra het volgende:
Gelukkig zit de jankerd van een Thijs er niet met zijn PSV gezeik.
Iets mis lieverd?quote:
Die metalkerel denkt: SLAYERRRRRRRR!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
Die metalman stond hard te lachen op de achtergrond
En Cillessen op de bank laten wegrotten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Kennethje Vermeer die van Frank alle kansen krijgt om het te verneuken
Sommige dingen ziet die gewoon niet of hij wilt het niet zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Cillessen op de bank laten wegrotten.
Blind speelt al het hele seizoen uitstekendquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik dacht dat Blind daar juist stond om op te bouwen, want verdedigen kan hij in ieder geval niet.
Definieer uitstekend.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind speelt al het hele seizoen uitstekend
Eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef Evertjan het volgende:
voetballer die graag groente uit blik eetJa ja, die kwam gister ook al voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:20 schreef Type-R het volgende:
Genieten van Afellay in Oranje. Ik wist niet dat dat kon.
Daarom had Hansie nu gewoon even moeten zeggen hoe en wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Hansie wordt door Keesie monddood gemaakt
maar de jongens zien hem als een aardige oomquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
Kees Jansma is een verschrikkelijke asslicker.
Dan had ie Loewietje nooit meer mogen interviewenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom had Hansie nu gewoon even moeten zeggen hoe en wat.
ze veranderen ook om de week van meningquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Jivis het volgende:
Die VI verslaggevers die stuk voor stuk doen alsof ze het wiel opnieuw thebben uitgevonden.
nee hoor het zijn gewoon praatpoppen aangestuurd door JDquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Jivis het volgende:
Die VI verslaggevers die stuk voor stuk doen alsof ze het wiel opnieuw thebben uitgevonden.
Bullshitquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had ie Loewietje nooit meer mogen interviewen
johan's hand lijkt er nog in te zittenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor het zijn gewoon praatpoppen aangestuurd door JD
Moet ie poepen?quote:
Dat snapt Taco niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:25 schreef Jivis het volgende:
Van Gaal is aan het doorselecteren, dit is toch meer dan logisch.
Ik moet echt steeds lachen om die foto, alsof er een bruine beer aan het hek staat te rammelen bij hem.quote:
Ik ben het eens met Ajacied422.quote:
ik sluit me aan bij tostitomaatkaas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Ajacied422.
voor de jonge kijkersquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Ted moet de perschef van van gaal worden!!
Die kent zelfs Ajacied nog wel denk ik zoquote:
Samen met Janmaat zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Zeefuik schiet ons naar de wereldtitel in Brazilie
Heerenveenquote:
Karel en Willem?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef Specularium het volgende:
Gebroeders Anker kunnen dit beter.
wel in combi met bier en redbullquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:33 schreef julian6 het volgende:
Gijp denkt dat je agressief wordt van XTC
Stoer hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:34 schreef R-woud88 het volgende:
Zaterdag XTC gehad, het laatste waar ik aan dacht was voetbal
Echte bazen roken helemaal niet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Sigaar alleen voor de bazen. Jammer dat Johan zo 1tje niet heeft.
de rekeningen moeten ook betaald wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt het aan mij of is dit reclameblok ontiegelijk lang?
Ligt aan jou.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
RTL altijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Misschien is het een idee om wat meer sponsoritems in het programma zelf te stoppen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de rekeningen moeten ook betaald worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |