quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:48 schreef koekii het volgende:
Damens, het is bijna sint en kerst tijd. Hebben jullie al iets op je verlanglijstje staan van TBS?
Ik vind hem zelf niet zo en heb een praktisch vol flesje staan (2x gesprayed), interessequote:
Ik kreeg van de week een proefmonster van de Shea body butter. Héérlijk spul!quote:Op zondag 16 december 2012 20:01 schreef Aventura het volgende:
Ben dol op de shea body butter! Ik ben eergister langsgeweest, o.a. een klantkaart gehaald. Die was tijdelijk ¤5 in plaats van ¤10.
Helpt het ook tegen een droge huid?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef mirjammajrim het volgende:
Mijn huid is gigantisch opgeknapt van de aloë veralijn van the bodyshop
Daar was ik benieuwd naar, maar in de winkel zag ik alleen maar kleur 2 en 3. Met mijn porseleinen huidje echt te donker. Maar als ik jouw post zo lees, is de lichtste tint dat ook.quote:Op zondag 16 december 2012 21:01 schreef Lunaste het volgende:
Die All-In-One BB cream is echt een miskoop, krijg er een soort oompa loompa teint van![]()
Maar de bronzer poeder van Body Shop is echt geweldig
Ik heb inderdaad de lichtste kleur (1) uit die reeks...keek er eens in het daglicht naar, maar vond het een vreemde kleur hebben. Ik zal het van de week nog eens opsmeren zonder bronzer eroverheen, dan laat ik het resultaat wel wetenquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar was ik benieuwd naar, maar in de winkel zag ik alleen maar kleur 2 en 3. Met mijn porseleinen huidje echt te donker. Maar als ik jouw post zo lees, is de lichtste tint dat ook.
@dad, ikheb ook de douchegel van shea! Die is heerlijk. Sowieso zijn de producten met dit weer fijn. Ik heb sinds drie jaar in de winter vooral op mijn romp een kurkdroge huid met rode plekken. Ik smeer nu body butter s morgens en 's avonds, en ik merk dat het vochtinbrengend werkt en ook beschermt. Ik douche het er niet helemaal af als ik niet hard boen, en dat is in mijn geval goed.
Echt welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |