quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:45 schreef Kyara het volgende:
Even een speciale buikfoto: tweelingbuik van bijna 20 weken plus de vorige bewoner die er alweer even lang uit is als dat hij er in heeft gezeten
Op deze foto is de buik meer conform werkelijkheid (huge) en donderde M. er ook alweer bijna vanaf
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet komende vrijdag mijn nuggs aan óf mijn lompe zomer ballerina's naar een bruiloft. Ik weet hoe je je voelt![]()
37w2d:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Isis, wat mooi
Kyara, wat een mooie foto's, symbolisch ook![]()
Coco, wow!! groot!! Pretteh!
Ik ben vandaag 30 weken zwangerquote:quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef Logician78 het volgende:
Jeuj!
Paar dagen terug, incl. rommel op zolder, te strakke onderbroek & legging
[ Bericht 48% gewijzigd door Kyara op 22-10-2012 16:35:42 ]
Maakt niet uit wat ik doe, ze vallen sowiezo opquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:22 schreef Ticootje het volgende:
Met zulke truitjes vallen je tetten in elk geval wel lekker op.
Valt volgens mij best mee, maar wel een goed idee idd die zou ik ook direct kopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
wil ik ook, maar daar ben ik te dik voor
Ik wil corrigerend ondergoed met buikuitsparing of zo.
Welke maat heb je? Voor die 9 eu kun je toch geen vreselijke miskoop doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Kyara het volgende:
Ja, ligt er een beetje hoe ze vallen. Als ze maar niet te strak gaan zitten. Rond de buik prima, maar niet rond mijn kont
44, Zou dan inderdaad een XL kopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Voor die 9 eu kun je toch geen vreselijke miskoop doen?
Ik vind alle kleding van h&m positielijn onwijs stom... En toch ga ik steeds even kijken, en tot mijn grote vreugde hingen nu deze shirtjes er.. Gewoon, recht toe, recht aan...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
44, Zou dan inderdaad een XL kopen.
Binnenkort maar even kijken in de dichtsbijzijnde H&M. Ik vind de meeste positiejurkjes namelijk ook erg lelijk vallen. Vanaf het dikste punt van je buik naar beneden.
http://www.hm.com/nl/product/96773?article=96773-Mquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
44, Zou dan inderdaad een XL kopen.
Binnenkort maar even kijken in de dichtsbijzijnde H&M. Ik vind de meeste positiejurkjes namelijk ook erg lelijk vallen. Vanaf het dikste punt van je buik naar beneden.
Die vond ik juist onwijs stom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:36 schreef Kyara het volgende:
Ik vond die broeken in leuke kleurtjes wel erg leuk.
Thanx logi!
quote:
Die truien staan volgens mij alleen leuk bij die uberslanke modellen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Die truien heb ik probeerd Vlindur maar die staan mij voor geen meter. Daar lijk ik he huge in.
Online shoppen voor de win!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
Let wel even op dat niet elke H&M winkel zwangerschapskleding verkoopt
de zwangerschapskleding hadden we net afgekeurdquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
Let wel even op dat niet elke H&M winkel zwangerschapskleding verkoopt
Dan geef ik veel te veel geld uitquote:
Oh, ik klik heel graag mandjes bij elkaar en dan koop ik het niet... Maar heb ik wel geshopt..quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan geef ik veel te veel geld uitIk wil gewoon in een winkel alles kunnen passen, me dan bedenken dat het veeeel te duur is en dan de mooiste dingetjes uitzoeken
Ja zeg ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
de zwangerschapskleding hadden we net afgekeurd
Zo kom je toch nooit aan zwangerschapskleding?!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ik klik heel graag mandjes bij elkaar en dan koop ik het niet... Maar heb ik wel geshopt..
Ok ik spoor niet helemaal.
Daar hebben ze wel hele fijn shirtjes die niet positiemode zijn maar wel lang zijn en meerekken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zeg ik nietIk keur de zwangerschapskleding van de miss etam af
Wat een lelijke meuk hebben ze daar zeg. En de zwarte broeken glimmen gewoon van de goedkoopheid, brrr
BUIKFOTO!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel hele fijn shirtjes die niet positiemode zijn maar wel lang zijn en meerekken.
Hoewel mijn shirtje nu wel aan het opkruipen is. En mijn positielegging zakt af. En mijn normale rokje hangt op mijn heupen dus dan sta je daar in je blote pens
Ik ga altijd "even kijken" bij de prenatal... Dan duik ik het aanbiedingen rek in... En J staat er dan bij met ja dat is leuk, wil je het hebben??quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo kom je toch nooit aan zwangerschapskleding?!
blote pens is niet charmant. De strepen van de vorige keer hebben niet eens de kant gekregen om eerst wit te worden.....quote:
Maar als ik jullie lelijke grote blote buiken zie, kan ik denken dat het bij mij allemaal nog wel meevaltquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
blote pens is niet charmant. De strepen van de vorige keer hebben niet eens de kant gekregen om eerst wit te worden.....
Mamalicious... Ik vind het vaak hele leuke kleding...quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, Prenatal heeft soms ook wel leuke dingen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar als ik jullie lelijke grote blote buiken zie, kan ik denken dat het bij mij allemaal nog wel meevalt
ik vind het duur....quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mamalicious... Ik vind het vaak hele leuke kleding...
Kinderen schijnen sowieso duur te zijn. Misschien maken ze de kleding zo duur zodat je alvast aan je nieuwe uitgavenpatroon kunt wennen...quote:
Aanbiedingenrek...quote:
ik heb er al 1 hequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kinderen schijnen sowieso duur te zijn. Misschien maken ze de kleding zo duur zodat je alvast aan je nieuwe uitgavenpatroon kunt wennen...
Marktplaats!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
daar hingen de vorige keer vooral zomerkleren in.
Dat snap ik dan weer niet. Alsof je er volgend jaar zomer nog in past??quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
daar hingen de vorige keer vooral zomerkleren in.
Oeh, vorige keer was ik maar al te blij... Hier was het koud kutweer, en ik ging nog een weekendje italie... En ik heb juist de maat die vaak blijft hangen.. Jeej.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Alsof je er volgend jaar zomer nog in past??
ik zeg maar even niks.....quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Alsof je er volgend jaar zomer nog in past??
Als ik nu zwanger ben, ben ik in de zomer hoogzwanger. Dus dan zou ik 'alvast' iets kunnen kopen.quote:
Kwisted had al 1 gepost, die was mooi terug geplooid na een paar dagen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Enf en Kwisted, post nog eens een terugplooifoto
weet ik, ik wilde Spirit nog even pestenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kwisted had al 1 gepost, die was mooi terug geplooid na een paar dagen!
Mooie buiken hier damesmis de mijne
Vond kleding zoveel makkelijker, alles lekker strak en geen zorgen om een zacht buikje want mooi rond mag
Had foto's gekregen van 40+1herkende mezelf bijna niet haha maar wel leuk om na 5mnd te zien
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
weet ik, ik wilde Spirit nog even pesten
+1quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:15 schreef Pvoesss het volgende:
Plus ik droeg mijn oude vesten enzo nog maar wilde er wel zwangerschaps tshirts onder.
Ik had het ook altijd warm dus tshirt kwam goed van pas
Stom kind! Nou, maar... toevallig.. rek jij meer uit dan ik! Pha!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
weet ik, ik wilde Spirit nog even pesten
Dit zou ik snel even editen.. Karma!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Spirit82 het volgende:
Stom kind! Nou, maar... toevallig.. rek jij meer uit dan ik! Pha!
volgens mij is de rek er wel een beetje uit nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dit zou ik snel even editen.. Karma!!
Serieus, ik woon boven de h&m en ik shop soms gewoon onlinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef Suikertante het volgende:
Nu het toch ineens on topic is, heeft iemand nog een h&m kortingscode?
Nee nee!
Ik moet gewoon naar de winkel, ik woon in dezelfde straat, ik liet me even gaan.
Hihi jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef Suikertante het volgende:
Nou ik ben er nog niet eens geweest! Tis ook nog niet écht nodig...
Maar tis wat he, live winkelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je buik is prachtig! En aan het begin was ie snel opgang, maar nu doet ie het wat geleidelijker aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:30 schreef Logician78 het volgende:
Belle, mijn buik is de laatste wk erg aan het groeien, voelt ook strak aan. Foto was van 6dgn geleden dus misschien is er al wel weer wat verschil te zien ondertussen.Maar gaat idd niet meer zo snel als in het begin, gelukkig!
Spees![]()
mooi hoor!
Suiker, whaaaaaaaaa daar ga je!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:17 schreef Suikertante het volgende:
Ja je blijft er maar hot uit zien inderdaad SE!
Hier weer eens een vergelijkingsfoto: week 5 vs. week 13 (nu)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een mini babybuik!
Dit ja. Moet je juist trots op zijn Tico!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef bellelena het volgende:
Nou, volgens mij ging er helemaal niks fout hoor Tico! Mooie buik, mooi figuurtje!
Ik bak dan ook een mooi kind...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:39 schreef Suikertante het volgende:
Ja na week 22 gaat ie los, maar je blijft verder helemaal slank! Mooi bolletje is het ook he.
Dat kan nog bijtrekken!!!quote:
Kan....quote:
Ik betwijfel dat hoor...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef Suikertante het volgende:
Dat kan nog steeds Joene, dat kan nog steeds![]()
Ik schoot keihard in de lach in mijn eentje op de roltrap in de V&Dquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:14 schreef bellelena het volgende:
Spees_eend, als ik een fetisj had voor dikke buiken én op vrouwen viel, dan wist ik het wel
Hier weer eens een vergelijkingsfoto: week 5 vs. week 13 (nu)!Thanx! L0t & Logician ook! Wat een complimentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Suikertante, bij jou begint het ook wel echt te komen nu! Nog even en het krijgt een echte bolvorm!
Hier weer eens een vergelijkingsfoto: week 5 vs. week 13 (nu)!HAAAAAAAA!! JIJ BENT OOK ONTPLOFT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry maar zo voelt het nu eenmaal als je net zwanger bent en je past nergens meer in
Sarcasme. Herken het.
Denk aan je karma, denk aan je karma!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HAAAAAAAA!! JIJ BENT OOK ONTPLOFT!!![]()
Sorry maar zo voelt het nu eenmaal als je net zwanger bent en je past nergens meer in
Ik ben afgelopen weekend al ontploftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Denk aan je karma, denk aan je karma!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik schoot keihard in de lach in mijn eentje op de roltrap in de V&D![]()
Maar: dankje!
[..]
I know right! Je voelt je dan ook gewoon vadsig en oncharmant ipv zwangerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Hahaha! ik hoop alleen dat hij binnenkort een vaste ronde vorm aanneemt. Want de helft van de tijd lijkt het nu écht alsof ik enorm ben aangekomen..
Dat had ik ook tot een week of 26quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Suikertante het volgende:
Hahaha! ik hoop alleen dat hij binnenkort een vaste ronde vorm aanneemt. Want de helft van de tijd lijkt het nu écht alsof ik enorm ben aangekomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heel leuk om vaak foto's van je buik te maken. Heb ik veel te weinig gedaan en dat is achteraf best jammer, want het komt niet meer terug.
[ Bericht 22% gewijzigd door Cathmar op 26-10-2012 10:45:26 ]Met een meidenkwartet
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:41 schreef Kyara het volgende:
Kijk en vergelijk:
[ afbeelding ]
de ene foto is met 40 weken zwangerschap van Midas en de andere is van vandaag.....
Ja, voel me af en toe wel hoogzwanger. En kleding is nu irritant. Bij > heb ik vanaf 37 weken bijna alleen maar joggingbroeken gedragen omdat niks meer lekker zat. Nu dus ook niet maar ik moet nog wel een week of 8 werken dus dat gaat hem ook niet worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:47 schreef L0t.. het volgende:
Wow Kyara, je lijkt nu zelfs al wat groterWel supermooi hoor! Maar het lijkt me wel heel zwaar...
nou, of iets met heel veel en heel lange armen en benenquote:
ik ben wel blij dat ik pas nog gezien heb dat het er inderdaad 2 zijn en dat er geen alien of zo in mijn buik zitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:12 schreef bitterend het volgende:
Een octopuss![]()
echt bijzonder vind ik het!
Wacht maar af wat die dames nog van plan zijn! Heel veel sterkte,succes en geniet!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat ik pas nog gezien heb dat het er inderdaad 2 zijn en dat er geen alien of zo in mijn buik zit
ik vind het ook heel bijzonder. Die echo was ook zo speciaal, zo duidelijk dat vlies er tussen en de interactie tussen de dames en zo
Oh, ik ging gewoon uit de van de chronologische volgorde, dus Midas links en de dames rechtsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, voel me af en toe wel hoogzwanger. En kleding is nu irritant. Bij > heb ik vanaf 37 weken bijna alleen maar joggingbroeken gedragen omdat niks meer lekker zat. Nu dus ook niet maar ik moet nog wel een week of 8 werken dus dat gaat hem ook niet worden.
En groter? Weet je dan welke foto van wanneer is? ik moet zelf ook even spieken naar de data
Ik zal morgen weer eens een foto maken en ze naast elkaar leggen. Laatste is al weer van 3 weken geleden..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
L0t, dat krimpen zal vast meevallenHeb je geen foto's naast elkaar gelegd? Dan zie je het verschil wat beter
Ik zag t aan je buikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef Kyara het volgende:
Thanx! Ik heb bij allebij de foto's zijn haar half vast. En dezelfde kleding dus. Ik kan het nu aan mijn handen zien welke foto van wanneer is. Mijn man dacht dat het allebei foto's van vandaag waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kyara wat mooi! Leuk die vergelijking, net zo'n verschillenplaatje!
Coco ook mooi! Die outfit staat goed zeg! Zelfs met nuggs![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Mineola het volgende:
One week afterFietfieuwww, hot mama! Doe je goed zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Met 38w1d:Leuk!! Zelfs met (N)UggsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Mineola het volgende:
One week afterWow, na één week! Mooi zeg, dat is binnen no time weer als vóór je zwangerschap zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is taking 'bescheiden buikje' to a whole new levelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef becky27 het volgende:
De mijne, morgen 31 weken... kreeg vandaag nog een verbaasd gezicht toen ik zei dat ik zwanger was en helemaal toen ik meldde dat ik nog maar negen weken hoef... mensen kijken echt niet goed hoor![]()
[ afbeelding ]maar wel mooi hoor, en zeker weten dat je wel ziet dat je zwanger bent!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef Mineola het volgende:
One week afterOh die foto geeft een mens moed zeg. Wat mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kyara wat mooi! Leuk die vergelijking, net zo'n verschillenplaatje!
Coco ook mooi! Die outfit staat goed zeg! Zelfs met nuggs![]()
Die dump ik bij mn moeder jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef Suikertante het volgende:
Logi je krijgt een streepje! Mooie buik hoor en die kledingbult hebben we allemaal (behalve Tico)!
Dat is het eerste dat mn ouders voor me kochten toen ik op mezelf ging wonen. Samen met een strijkplank en -boutquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die dump ik bij mn moeder ja
Ik heb geen wasmachine.
Oh maar mijn wasmachine staat dan ook bij mn ouders in de schuur... Ik heb alleen nog iemanden nodig om het kreng 5 trappen op te sjouwen..quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat mn ouders voor me kochten toen ik op mezelf ging wonen. Samen met een strijkplank en -boutIk word verwaarloosd
Mooie buiken weer!!
Jouw buik heeft een mooie vormquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:44 schreef Logician78 het volgende:
Coco hoe mooi
Becky, je zou het echt niet zeggen idd! Maar wel een mooi bolletje
Mineola jeetje was vlug zeg!
Mijn buikje, 23wk 3dgn.
http://instagr.am/p/RXNgIJMhr1/
Let niet op de kledingbult![]()
Lastig te vinden he, mensen die dat even moeten doen. Nouja, dan moet hij daar maar even blijven staan!quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maar mijn wasmachine staat dan ook bij mn ouders in de schuur... Ik heb alleen nog iemanden nodig om het kreng 5 trappen op te sjouwen..
Klopt, t is een heel erg knuffelige poes (bij mij en mijn vriend dan, het meeste bezoek wordt nauwelijks een blik waardig gegundquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:26 schreef L0t.. het volgende:
Zo tof dat je kat dat zo doet Spees, hij is echt aanhankelijk hèMooie bol hoor, helemaal geen streepjes
Logi ook mooi weer, je wordt groot joh!
Thx! Is een authentieke IKEAquote:
Dankjequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:40 schreef Suikertante het volgende:
SE wat een gezellige buik heb jij, en die kat maakt het alleen maar beter
Die van mij zat gisteren op de vuilnisbak, en toen ik er tegenover ging staan ging hij met zijn poten tegen mijn borst leunen. Nu probeer ik het te trainen, voor de buikfoto's straks
+1quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:37 schreef Suikertante het volgende:
Nou L0t, met zo'n lichaam snapt echt iedereen dat je geen dikke buik hebt hoor. Die vriendin zit je in de maling te nemen!
Haha aww thnx bellequote:Op maandag 29 oktober 2012 20:46 schreef bellelena het volgende:
Je hebt echt een heel duidelijk babybolletje al! Zeker in combi met de rest van je slanke lichaam! Ik vind het mooi
Ik zie er gewoon nog steeds alleen maar dik uit
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha aww thnx belle![]()
En jij ziet er helemaal niet dik uit, schei uit joh! Je buik wordt echt al wel bol
dat!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jouw vriendin spoort niet
Je bent prachtig!
Het scheurt ook overal op mijn buik openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies 3 weken na de bevalling, vandaagLet niet op de waardeloze kleurencombi's
Alles zit in de was, want lektetten.
Dag voor de bevalling was ik 75kg en vanochtend 62,5kg, gaat me iets te snel eigenlijk, magoed.. Verder geheel tevreden met het terugplooien of course
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, ik sta er ook echt onwijs van te kijken.. Had dit echt niet verwacht. En ook dat ik binnen een week al 10kg kwijt wasquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Dat is al onwijs mooi teruggeplooid!
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef Enfermera het volgende:
Tico mooi buukske!
Nou, ik ben hier denk ik met mn laatste buik-na fotoIk vergat er telkens nog 1 te maken
Doe je goed! Hoeveel was je in totaal aangekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies 3 weken na de bevalling, vandaagLet niet op de waardeloze kleurencombi's
Alles zit in de was, want lektetten.
Dag voor de bevalling was ik 75kg en vanochtend 62,5kg, gaat me iets te snel eigenlijk, magoed.. Verder geheel tevreden met het terugplooien of course
Placentaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik sta er ook echt onwijs van te kijken.. Had dit echt niet verwacht. En ook dat ik binnen een week al 10kg kwijt was
nou, die baarmoeder zit er nog steeds in hoop ik?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Placenta
Baby
Vruchtwater
Extra bloed
Baarmoeder...
Tel maar op
Maar die weegt geen kilo meer dan...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou, die baarmoeder zit er nog steeds in hoop ik?
Ik woog 57 voordat ik begon, laatste dus 75 dus aardig watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Doe je goed! Hoeveel was je in totaal aangekomen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Placenta
Baby
Vruchtwater
Extra bloed
Baarmoeder...
Tel maar op
Lolquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou, die baarmoeder zit er nog steeds in hoop ik?
Thanks!quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Vanochtend foto's gemaakt bij 38+2.
En Puss had weer een (oude) trick up her sleeveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
39 weken!Wow, en nog geen striae volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, tot nu toe nog nietquote:Op donderdag 1 november 2012 16:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wow, en nog geen striae volgens mij?
Da's waar, maar volgens mij is jouw huid best een tough cookie als ik het zo zie. Je hebt echt een flinke toeter en nog steeds intact!quote:Op donderdag 1 november 2012 16:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nope, tot nu toe nog niet![]()
Maar goed, ik heb van genoeg anderen gehoord dat het er nog tijdens de bevalling in kan schieten, dus ik juich nog even niet te vroeg
Mijn moeder had ook geen striemen, terwijl ze een behoorlijke buik had toen ze zwanger was van mij. En ze was een klein vrouwtje van ongeveer 45kg toen ze van mij in verwachting raakte. Dus ik heb hoopquote:Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Da's waar, maar volgens mij is jouw huid best een tough cookie als ik het zo zie. Je hebt echt een flinke toeter en nog steeds intact!
Grotendeels wel, jaquote:Op donderdag 1 november 2012 16:53 schreef Suikertante het volgende:
Ja en hij zit zo helemaal naar voren!
Gunstige genen schijnt ook het belangrijkste te zijn. Ik smeer niet, behalve af en toe wat babyolie als mijn huid jeukt van de spanning. Smeren tegen striae helpt ook niet, hoe duur het spulletje ook is..quote:Op donderdag 1 november 2012 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook geen striemen, terwijl ze een behoorlijke buik had toen ze zwanger was van mij. En ze was een klein vrouwtje van ongeveer 45kg toen ze van mij in verwachting raakte. Dus ik heb hoop
Smeren jullie eigenlijk met zalfjes enzo?
Ja, dat denk ik zelf ook. Hier dus ook geen gesmeer.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gunstige genen schijnt ook het belangrijkste te zijn. Ik smeer niet, behalve af en toe wat babyolie als mijn huid jeukt van de spanning. Smeren tegen striae helpt ook niet, hoe duur het spulletje ook is..Want je huid scheurt onder de oppervlakte.
Wat een gave bol cocoquote:Op donderdag 1 november 2012 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook geen striemen, terwijl ze een behoorlijke buik had toen ze zwanger was van mij. En ze was een klein vrouwtje van ongeveer 45kg toen ze van mij in verwachting raakte. Dus ik heb hoop
Smeren jullie eigenlijk met zalfjes enzo?
Ik droeg ook echt naar voren, van de achterkant zag je niet eens wat voor toeter ik had, en het was toch echt wel zeker weten overduidelijk een meisje!quote:Op donderdag 1 november 2012 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grotendeels wel, jaDe meeste mensen denken ook dat we een zoon krijgen
Thxquote:Op donderdag 1 november 2012 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een gave bol coco![]()
Mijn moeder had idd ook geen striae, en ik heb het ook niet gekregen bij deze zwangerschapWel met 38w bevallen.. maar toch
Ik smeerde gewoon zoals altijd met lekkere lotions of een olie op het laatst, gewoon wat lekker voelde
Ja, ik gok ook nog steeds op een meisjequote:Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik droeg ook echt naar voren, van de achterkant zag je niet eens wat voor toeter ik had, en het was toch echt wel zeker weten overduidelijk een meisje!![]()
En striae, tsja, tot ongeveer 37 weken en een beetje had ik nauwelijks wat en toen werd het met de dag meer. Ik voelde het gewoon scheuren en jeuken! Ook idd tijdens de bevalling, alsof er nog niet genoeg strepen zaten!
t zal niet de eerste keer zijn dat ik het fout hebquote:Op donderdag 1 november 2012 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kleine Saartje![]()
Zul je zien dat het toch een menneke is
Ik droeg ook naar voren en heb ook een Saartjequote:Op donderdag 1 november 2012 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kleine Saartje![]()
Zul je zien dat het toch een menneke is
Oh Saarquote:Op donderdag 1 november 2012 17:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx![]()
![]()
En Zoë, wat leuk!De meisjesnaam is 100% zeker. En die is dus 'Saar'
![]()
Voorteken?![]()
Ik vind het lief en tegelijk ook heel stoer. Stel me echt een schattig-maar-stoer meisje voor, met twee staartjesquote:Op donderdag 1 november 2012 17:36 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Oh Saarwat leuk dat je het ook deelt, een paar dgn geleden is er bij ons in de kring ook een Saar geboren, lieve naam
Geen idee of dat algemeen geldt, maar voor mij wel iddquote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Fieder het volgende:
Ik hoorde van de week van iemand dat als je een kuiltjesnavel hebt, dat het nooit zo'n plopperd kan worden. Dan wordt ie gewoon plat uitgerekt. Is dat waar?
Bij mij klopte dat iddquote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Fieder het volgende:
Wow Coco je ziet er goed uit! En geen plopnavel volgens mij? leuke namen ook, ben benieuwd wat het is!!
Ik hoorde van de week van iemand dat als je een kuiltjesnavel hebt, dat het nooit zo'n plopperd kan worden. Dan wordt ie gewoon plat uitgerekt. Is dat waar?
+ 1 Heel intrigerend ja, die uitplooiende navel!quote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Bij mij klopte dat idd![]()
Aan mijn navel merkte ik heel erg dat m'n buik groeide, ik kreeg steeds meer het binnenste van m'n navel te zien. Was ik ook heel erg door gefascineerd![]()
Same herequote:Op donderdag 1 november 2012 19:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Aan mijn navel merkte ik heel erg dat m'n buik groeide, ik kreeg steeds meer het binnenste van m'n navel te zien. Was ik ook heel erg door gefascineerd![]()
Harr! Ik ben benieuwdquote:
Beetje viezig/engig bijna, vinnik!quote:
Speciaal voor Fieder, een close-up. Die van mij wordt dus idd ook gewoon uitgerekt. Heb ook een vrij diepe navelquote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Fieder het volgende:
Wow Coco je ziet er goed uit! En geen plopnavel volgens mij?
Oh! Ben wel benieuwd hoe 'ie er straks uit gaat zien danquote:Op donderdag 1 november 2012 21:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, hele herkenbare navel, zo zag de mijne er ook uit! Nu is ie bij mij weer gewoon diep uiteraard maar hij heeft sinds mijn zwangerschap wel een iets andere vorm gekregen. Interessant ding, zo'n navel
Mja, bij mij was 'ie gewoon rond eerst en nu lijkt 'ie een beetje op een parapluutjequote:Op donderdag 1 november 2012 21:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Ben wel benieuwd hoe 'ie er straks uit gaat zien danHad nu gewoon een diep spleetje (
). maar misschien wordt mijn navel wel ronder of breder ofzo
Hier klopte het ook 2 keer! Plat, maar geen PLOP navelquote:Op donderdag 1 november 2012 19:12 schreef Fieder het volgende:
Wow Coco je ziet er goed uit! En geen plopnavel volgens mij? leuke namen ook, ben benieuwd wat het is!!
Een Tommie in je Tummy?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:00 schreef Phaidra het volgende:
Coco!! Ik ben ook zo benieuwd wie er in jouw buik huist!
Wij vonden Thomas ook leuk, maar die viel af omdat mijn moeder de buikbeeb consequent Tommie noemde.
S.ara heet ze maar noem dr Saartjequote:Op donderdag 1 november 2012 17:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx![]()
![]()
En Zoë, wat leuk!De meisjesnaam is 100% zeker. En die is dus 'Saar'
![]()
Voorteken?![]()
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ThxBen benieuwd hoe die bol er leeggelopen uitziet
Ik kan me niet voorstellen dat mijn buik echt nog groter wordt dan nu, zoveel kan er in die max. 2 weken toch niet meer veranderen? Denk ik tenminste... Dus hopelijk blijf ook ik striemvrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op maandag 5 november 2012 12:33 schreef Spirit82 het volgende:
Even opscheppen met mn minibol. Vond hem er zo mooi uit zien vanochtendJa, die is wel fotowaardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk he als je ineens écht verschil gaat zien...
quote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben nu 39+2. Hoop een beetje dat dit de laatste foto's zijn met volle buikKat is op de laatste foto ook eigen buik even aan het inspecteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BOL!Dat duurt gelukkig nog wel even bij mij
Sarcasme. Herken het.
Zo, mooie foto zeg!!quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik word emo van al die mooie buikjes.
Speeseend, jij blijft 't wel netjes doen! Mooi!
Even een tearjerker van die zwangerschapsshoot die ik gewonnen heb:
[ afbeelding ]
En dan neem ik snel nog eens een "gewoon" buikfotootje een dezer.
Oh ja! Wow, solidaire poes!quote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kat is op de laatste foto ook eigen buik even aan het inspecteren?
BOL!Dat duurt gelukkig nog wel even bij mij
Lookin' good!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:21 schreef Logician78 het volgende:
En wederom incl. rommelzolder![]()
24wk 4dgn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logi ik heb ook kriebels!!
^^quote:
wow wat vind ik deze foto mooi zeg!! Waar heb je de shoot gehad??quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik word emo van al die mooie buikjes.
Speeseend, jij blijft 't wel netjes doen! Mooi!
Even een tearjerker van die zwangerschapsshoot die ik gewonnen heb:
*mooie foto*
En dan neem ik snel nog eens een "gewoon" buikfotootje een dezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |