quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik herontdek marktplaats, Allen Carr boekje kopen voor 3 ekkies
prioriteiten, dun zijn is de grootstequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is er nog geen matigen beauty-goeroe die een boek heeft geschreven over stoppen met roken? Waarom heb je 300 miljoen matigen dieetboekjes maar maar 1 goeden matigen stoppen met roken boek?
quote:1456234 resultaten in "schoenen". Populairste zoektermen:
uggs, wit, ugg, nh, gratis, doos, 50
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN GODVERDOMME HOEREN AIDS!
Of ik mijn hont nou vraag of hij gaat zitten, draaien of op zijn hoofd gaat staan... HIJ GAAT ZITTEN EN MET Z'N POOT ZITTEN ZWAAIEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:3.032 resultaten in Honden | Niet-rashonden
Populaire zoektermen: gratis, boomer, kruising, honden, pup, boerenfox, pups
quote:76.633 resultaten in Romans
Populaire zoektermen: 50 tinten grijs, boeken, bouquet, gezocht, nora roberts, vijftig tinten grijs, gratis
Nederlandquote:13.807 resultaten in Tuinmeubelen
Populaire zoektermen: gratis, lounge, tafel, loungeset, tuinset, tuinbank, bank
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
EN GODVERDOMME HOEREN AIDS!
Of ik mijn hont nou vraag of hij gaat zitten, draaien of op zijn hoofd gaat staan... HIJ GAAT ZITTEN EN MET Z'N POOT ZITTEN ZWAAIEN![]()
![]()
![]()
![]()
Sosiaalquote:hallo ik ben boefje een mini malthezertje
ik ben erg sosiaal en ben op zoek naar een vriendje
want ik speel graag met andere hondjes van mijn formaat
Zo een informatieve advertentiequote:Ik heb een labrador herder en ben op zoek naar een goed tehuis voor hem hij is verder wel lief.
waar ga je falen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef Dwyn het volgende:
Wil er nog iemand meefalen trouwens? Als ik me toch scheel betaal aan verzendkosten?
Whoah kosta?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Dwyn het volgende:
http://www.speciallita.com.br/loja/index/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooienquote:mooien kleine chihuaha te koop kortharigen!
het is een reutje en een teefje
gewicht van reutje is 700 gram
gewicht vrouwtje is 600 gram
zyn door de dierenarts na geken!!!!
zyn in huislyken kring op gegroeit ze zyn ontwomt en ingent ook zit er een gezondheidsverklaring van de dierenarts by en een paspoort!
ze zyn nu 6 weken oud en over 2 weken mogen ze na hun nieuwe baasje toe die hun een warm en liefdenvol huis kunnen geven!!!!
op de hondjes kan niet geboden worden voor meer inv graag bellen
0627141292
mvg cindy op mailtjes wordt niet gerejageert!!!!
quote:Wij hadden een luxe comfort family home geboekt, geschikt voor 8-10 personen. Het was wat het was: Een sta-caravan. Je kon niet van de vloer eten, maar ach, dat kunnen wij thuis ook niet. De kamers zijn efficiënt, er is geen ruimte onbenut. Dat kan ook niet, want de ruimte is op. Voordeel is dat het onmogelijk is om uit bed te vallen, dan lig je al in het volgende bed. Als je op de wc zat kon je nog gezellig meepraten met de mensen op het terras, wat wij als zeer praktisch hebben ervaren. Let wel op: de bierglazen zijn breekbaar!
Wij kwamen met een groep, met voornaamste doel om veel te drinken en dan voldoet zo'n caravan uitstekend. Mocht je de caravan gebruiken om als gezin te gaan dan vrezen wij dat zelfs het meest harmonieuze gezin elkaar binnen twee dagen de hersens inslaat.
De caravans staan dicht op elkaar en dat vormt een probleem. Ze worden namelijk gebruikt door gezinnen, dronken groepen en Polen. Deze bevolkingsgroepen hebben verschillende tijdstippen om luidruchtig te zijn en dat kan lastig zijn. Voor de rust zouden we dit park dus niet aanraden.
Alles in het park is gratis. Dit betekent wel dat je alleen je voet in het zwemparadijs kan steken, dan is het bad namelijk vol. Bij het midgetgolf is er een gebrek aan clubs, maar je krijgt maar 1 balletje, dus je hebt eigenlijk ook maar 1 club nodig. Wij hebben ons hier kostelijk vermaakt.
Als tip willen we meegeven dat er in de caravan ter vermaak een brochure van Oostappen Groep aanwezig is. Het lezen van deze brochure zorgt gegarandeerd voor een uur lang dolle pret.
Ook de speeltuinen en het meer zorgen voor vertier. Hierbij dienen we wel aan te merken dat het niet wordt gewaardeerd als je om half 1 's nachts van de glijbaan gaat en dat het meer 's nachts best koud is.
Wij hebben een geweldig weekend gehad! Om het in de woorden van de Oostappen Groep samen te vatten: GENIET!
Iedereen in dit topic loopt te falen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De laatste tijd koop ik heul niet veel. Ja een paar bollen wol van 1 euro per stuk
de laatste tijd = afgelopen week?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De laatste tijd koop ik heul niet veel. Ja een paar bollen wol van 1 euro per stuk
afgelopen 2 dagenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de laatste tijd = afgelopen week?
Nee blijkbaar niet! Ik heb ze al een tweet gestuurd, maar daar reageerden ze de vorige keer ook niet op.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap zo weinig van de laatste twee berichten
Hij ging net liggen op commandoquote:
Ik snap ze allebeiquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap zo weinig van de laatste twee berichten
Een Running Dinner? Ja, dat zou dus echt NIKS voor jou zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb even gegoogeld, kom vooral tot de conclusie dat het een slekte matige acitivteit voor autisten is?
Koken, eten, heul veul vreemden en onvoorspelbaarheid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een Running Dinner? Ja, dat zou dus echt NIKS voor jou zijn.
Nopequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een Running Dinner? Ja, dat zou dus echt NIKS voor jou zijn.
Ik zou er ook ver van wegblijven als ik jou wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koken, eten, heul veul vreemden en onvoorspelbaarheid.
Sounds like my worst nightmare
Wel een leuk ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope
http://www.irisbuurt.nl/j15/recent-iriskrant/529-running-dinner
Zoek de skjoe
echt, het was zo leuk dat ik er nog dagen hyper van was. Zelfs bb was er hyper van, dan is het echt voor iedereen leukquote:
Ik heb er wel 1 maar zelf kopen is haast goedkoper dan twee keer verzendkosten en stomerijquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft een van jullie toevallig misschien een fiftiesjurk voor mij te leen? Maat 44 om en nabij, is voor een bruiloft
Ik beloof er zuinig op te zijn en je krijgt hem gewassen/gestreken/gestoomd (doorhalen wat niet van toepassing is) weer terug.
Of waar koop ik er een voor niet te duur?
True!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De bruiloft is 2 november in eindhoven. Zou 1x verzenden schelen
Lijkt me logisch! Ik ga ff met mezelf in overlegquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
je mag 'm lenen maar als je er velen vuile vlekken in maakt eis ik wel een nieuwe. Mag je zelfs de petticoat erbij lenen.
Ik moet zo hard lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
We kunnen nog een revieuw van de bazencaravan op zoovert plaatsen
Ik heb reeds een opzet gemaakt
[..]
Ik herkende je huiskamer eerder dan je hoofdquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope
http://www.irisbuurt.nl/j15/recent-iriskrant/529-running-dinner
Zoek de skjoe
Ja dat is bijna overalquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren zijn Dicootje en ik trouwens langs zo'n bord gekomen:
[ afbeelding ]
Alleen onder Brabant had iemand "KUT" geschreven
Kap af die handel!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:15 schreef Dwyn het volgende:
Oh, die vriendin van mij is ook weer bezig. Zij is om kwart voor 6 begonnen en dat is veel vermoeiender!
Is het weer verdwenenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
En wat is dezen? Sinds wanneer heeft TD geen OPI meer???
Sinds van de week. Nu heeft nailsupplies het weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
En wat is dezen? Sinds wanneer heeft TD geen OPI meer???
ja die zijn cool!quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Incantrix het volgende:
Ik vond de 'hé sukkels, lekker in de file?' Op de geluidswand bij Amersfoort altijd bijzonder grappig![]()
En 'leipe shit ouwe' bij Schiphol ook
Oké... lamequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sinds van de week. Nu heeft nailsupplies het weer.
Hela hola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hela hola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hela hola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
smeriger vloebare troep bestond er zo ongeveer nietquote:
Tangle Teezer FTW!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Tangle teezer besteld![]()
niet goedkoper op ebay though; maar ik wil em nu meteen dit dat alles
Bazendingquote:
ik heb zitten kijken op internet naar plaatjes, want ik had er nog nooit van gehoord, maar dat zit echt lekker? Is het voor onder een jurkje ofzo? Ik kan me er echt niks bij voorstellen namelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb zoeen Ahh Brah achtig ding gekocht. Beetje te grote maat. Ik had beter een S kunnen pakken maar ik was nogal sceptisch of mijn tieten er wel in zouden passen. Maar oeh wat zit dat fijn
Gewoon een los in de kooi gevoel zonder dat zware hangende en zweterige gevoel.
Maar ik zou 'm NOOIT onder dagelijkse kleding aan doen, want het lijkt ook wel heel erg los in de kooi
Hehehehe, ga je 'm ook schreeuwend bestellen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bazending![]()
Pehehehhe... ben versiering aan het zoeken voor pensioenfeest van paps... Staat er op de vlag: Pensioen; GENIET ervan.
En nee ik kan het écht niet anders lezen![]()
GENIET!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bazending![]()
Pehehehhe... ben versiering aan het zoeken voor pensioenfeest van paps... Staat er op de vlag: Pensioen; GENIET ervan.
Belgen hebben altijd een reden om iets te vieren; dus ja wellicht is dat iets belgischquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, ga je 'm ook schreeuwend bestellen?
Is een pensioenfeest iets Belgisch? Ik heb er nog nooit van gehoord. Wel leuk idee
Hey Trixje! Hoe is het?quote:
Naja ik heb natuurlijk niet de echte want ik ben maar een arme 40 urige werkweek werkende volwassen vrouw student (quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb zitten kijken op internet naar plaatjes, want ik had er nog nooit van gehoord, maar dat zit echt lekker? Is het voor onder een jurkje ofzo? Ik kan me er echt niks bij voorstellen namelijkLijkt op een sport BH
Ik zeg DOEN!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bazending![]()
Heuj mopquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hey Trixje! Hoe is het?
Nog paar weekjes werken en dan verlof
Hoe is het bij de BA gegaan?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik krijg vandaag net ook de nieuwsbrief van ooststappen groep vakantieparken![]()
![]()
![]()
[..]
Belgen hebben altijd een reden om iets te vieren; dus ja wellicht is dat iets belgisch![]()
Ohja, dat ding.. Is daar ook een linkshandige versie van? Ik heb begrepen dat 'ie is gemaakt op rechtshandig gebruik?quote:
oh ik heb echt nooit last van mijn beugel tetterhouders eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Naja ik heb natuurlijk niet de echte want ik ben maar een arme 40 urige werkweek werkende volwassen vrouw student () dus ik heb de cheapass rip off gekocht.
Maar hij zit gewoon fijn voor als je thuiskomt vaan je werk en ECHT die beugel BH ff uit wil doen. Maar ik kan er niet tegen on helemaal zonder enige steun voor de dames rond te lopen, dat vind ik echt vervelend voelen. Dit is gewoon een zachte sport BH die geen enkele support bied qua versteviging maar wel de dames net ff dusdanig optilt dat het comfortabel voelt. Alsof je geen BH aan hebt zeg maar.
Maar zoals gezegd ik zou er niet in gaan sporten of mee naar mijn werk
ja prima hier hoor, toffe nieuwe baan, vreet wel even veel energie en veel nieuwe dingen, dus ik vond dat ik ook maar nieuwe kleding en schoenen moest, want ik loopt er echt te vaak suffig en a-modieus bijquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj mopmet jou alles ok?
Mjah, werken doe ik niet meerik had er vorige week zo'n last van, de ba was het met me eens dat werken eigenlijk een beetje een gepasseerd station was. Ik ga nog wel een keer langs op mijn werk omdat ik het heel raar vind dat het zo abrupt op is gehouden, maar het werk zelf hoeft niet meer. De ba was erg begripvol en 'lief' (ik moest nl. enorm hard huilen
), dat was wel erg fijn..
Dus nu had ik een zieke kakpeuter en kan ik alsnog niet meer lopen
hoor jij er ook in je hoofd zo'n slow motion "hhuuuwwwwwhaaaaaaa" bij?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Kip, van dat derde plaatje moest ik hardop lolleren
cursus op maandagavond, dude.... willen ze je dood hebben ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme.. Net cursus gehad en de hele tijd dingen geroepen als "JEUJ HIJ DOET HET". De stem kunnen jullie er wel bij verzinnen
HET IS STERKER DAN IK EINZ. NAZISTEM O SORRY MEVROUW
Hondencursusquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
cursus op maandagavond, dude.... willen ze je dood hebben ofzo
oh vandaarquote:
Wat fijn! En het went vast, dan heb je ook weer wat meer energie over! Maar spannend joh, al neem ik zomaar aan dat je daar glansrijk en met een bos veren in je reet vandaan komtquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja prima hier hoor, toffe nieuwe baan, vreet wel even veel energie en veel nieuwe dingen, dus ik vond dat ik ook maar nieuwe kleding en schoenen moest, want ik loopt er echt te vaak suffig en a-modieus bij
Dus ik heb de afgelopen 2 weken vet veel kleding en schoenen gekocht en ik ben er blij mee
Van de week proeftijdgesprek, ook wel spannend
Fijn dat het gesprek goed verliep. Fijn dat de druk van werk er nu even af is, dat komt wel weer na je zwangerschap
Kakpeuter gaat vast (hopelijk) snel weer over en dan kun jij je goed voorbereiden op bevallen en zulks, en wat meer op eigen tempo enzo doen
Als je foto's hebt van de kamers wil ik ze ook graag zien, ben er erg benieuwd naar
Wordt vast érg tof!
En een gastoeterquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoor jij er ook in je hoofd zo'n slow motion "hhuuuwwwwwhaaaaaaa" bij?
Geen idee, ik hoor vrijwel alleen maar positieve geluiden maar goed, ik merk het wel joh, komt vast goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat fijn! En het went vast, dan heb je ook weer wat meer energie over! Maar spannend joh, al neem ik zomaar aan dat je daar glansrijk en met een bos veren in je reet vandaan komten nieuwe kleders, yay
![]()
fijnfijn!
En joah, gewoon een buikgriepje, dus dat moet niet te lang duren denkk ik. Al hoop ik wel echt heel erg dat hij het morgen gewoon redt op het kdv óf dat ik hem niet weer 4x onder de douche moet zetten, dat breekt wel een beetje op nu.
En jaa! Ik had vandeweek met mijn telefoon een paar pics gemaakt, maar daar krijg ik niet eens een hele muur mee op de foto, dus ik moet ff met m'n groothoekje naar boven. Zodra het lukt, ok?
[..]
En een gastoeter![]()
Vast wel jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor vrijwel alleen maar positieve geluiden maar goed, ik merk het wel joh, komt vast goed
Ik hoop dat de spetterpoep morgen alweer minder is
En gastoeter hoorde ik er niet bij, maar nu ik 'm weer zie wel![]()
Haha, wat Skjoe zegtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Mss het volgende:
Inca heb je van het weekend nog buikpics gemaakt?
Doe ik allaaaang. Ik volg het zwangerschap en geboorte topic, het kinderfototopic en het buikentopic.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, wat Skjoe zegtwacht even, even linkje kopiëren, hoef je je niet in OUD te begeven
mooie buik hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Le fu, dat gaat niet op den ipad, sorry.. Hope this works instead
Het grote buikentopic deel 84
Van jou wist ik het jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe ik allaaaang. Ik volg het zwangerschap en geboorte topic, het kinderfototopic en het buikentopic.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe ik allaaaang. Ik volg het zwangerschap en geboorte topic, het kinderfototopic en het buikentopic.
Jij bent engquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is serieus best ernstig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thnxquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef Mss het volgende:
Wauw, goeien buik Inca. En ja, ik kom dus nooit in OUD
.
Ontgroeningstopics.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Moet je eens bij de gesloten topics van OUD kijken
quote:mijn zoon heeft knobbel in nek
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:29 schreef Nestalgie het volgende:
nee grapje dit is een kuttopic voor debuurvrouw
EN JE HAD HET BELOOFD!quote:
ik probeer wel ff wat op fb... Momentquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN JE HAD HET BELOOFD!
JE KAN EEN AUTIST TOCH NIET IETS BELOVEN DAT JE NIET WAAR KAN MAKEN JONGE! BEL ALBERTO! MAAK FOTO'S VOOR ZOOVER! DAT HET KAN IN BELGIE!
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeer wel ff wat op fb... Moment
Neeee. Daar ben ik niet terechtgekomen via iemand van hier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:00 schreef Mss het volgende:
Bambi volg je ook het trouwtopic, want dan is de emoslinger helemaal compleet.
Zeerquote:
die zijn er nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeer![]()
Mis alleen nog de wel-gelukte-foto's van de poetel met z'n vork
Die tweede foto met flits van hem met mij was mislukt?quote:
Heb je geen Codeïne in huis?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga slapen. Of iig proberen in slaap te vallen, tussen het hoesten door.
Truste!
Ja dank je!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:49 schreef Mss het volgende:
Mir jongeuh! Ik zag op feestboek je prestatie. Wat ontzettend goed van je![]()
!!!!!!
Ja terecht dat je trots bent! Dat is een retegoeie prestatie! Dat is echt een heerlijk gevoelquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja dank je!Ik ben zelf ook wel trots, en vooral heel blij
Ben nog nooit zoveel afgevallen geloof ik
Ja, ik durf nu ook verder te denken, nog eens dit gewicht en dan zit ik op 10%, verdikkeme wat zou dat een prestatie zijn jongequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja terecht dat je trots bent! Dat is een retegoeie prestatie! Dat is echt een heerlijk gevoel
Wat heerlijk dat je nu lekker in die flow zit. Hoeveel ben je nu kwijt? En supertof als die oude broeken weer passen. Dat is een soort van gratis shoppen. ERMAHGERD GRATIS!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik durf nu ook verder te denken, nog eens dit gewicht en dan zit ik op 10%, verdikkeme wat zou dat een prestatie zijn jonge
Dit had ik niet echt verwacht, of meer gehoopt, omdat ik altijd wel problemen heb gehad met afvallen. Het juiste systeem doet wonderen
En binnenkort ga ik mijn oude broeken passen, of ik ze weer aan kan, keispannend
7,3quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je nu lekker in die flow zit. Hoeveel ben je nu kwijt? En supertof als die oude broeken weer passen. Dat is een soort van gratis shoppen. ERMAHGERD GRATIS!
Aaawh MMquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:32 schreef megamandy het volgende:
Net even liggen janken![]()
Wist wel dat het eraan zat te komen maar morgen zal het wel zeker worden dat meneer naar Londen gaat. En dat vind ik echt super kut, en meteen ook egoïstisch van mijzelf. Omdat ik nu super blij met hem was en dan moet ik weer opnieuw beginnen.
Was gewoon kut dat ik al verliefd was voordat ik van Londen af wist, toen heb ik mijzelf nog proberen in te houden qua gevoelens maar dat is toch mislukt.
En nu baal ik echt ontzettend en ben vooral heel kwaad op mijzelf.
Zo dat moest ik even kwijt, sorry jongens maar dit lucht wel even op voor mij. Jullie hoeven hier verder niets mee te doen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Le fu, dat gaat niet op den ipad, sorry.. Hope this works instead
Het grote buikentopic deel 84
Waarschijnlijk wel ja. Vanavond krijgt hij ren aanbod aan de hand van de sollicitatie van afgelopen weekend, maar Google heeft ook interesse getoond, dus daar maakt hij ook nog een kans. En die ontwikkelingen zou hij hier in NL niet kunnen maken zegt hij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
Weet ie nu al dat het voor altijd is??? Damn
Aaaahh Inca heeft echt een bolletjequote:
Gadver wat een naaiballenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaaahh Inca heeft echt een bolletje
Ik ben net voor de 3e keer gezakt voor m'n rijexamen. De eerste keer reed ik wat tuttig/langzaam, de tweede keer reed ik te vlot en mocht ik wel wat meer afstand houden, nu hield ik teveel afstand als ik ergens omheen ging
Ik ga maar even zitten wiegen
Dat was ik inderdaad, maar sinds ik 1 keer gezakt ben is hij poeslief tegen mij. Waar het misgaat is dat ik inderdaad teveel nadenk over wat er allemaal gezegd is. Tijdens de les laat ik dat wel los, want dan rijd ik hoe ik zou rijden als geslaagd ben. Maar tijdens het examen denk ik aan alles wat de vorige examinatoren hebben gezegd en dan raak ik in de war, want ze spreken elkaar tegen. En dan ga ik bedenken wat voor type er naast me zit, en wat deze zou willen zien. Deze examinator zei ook "Lekker rustig he, om 8 uur sochtends in de herfstvakantie, dan kun je tenminste een beetje doorrijden".. Dus ik dacht oh ik rijd weer tuttig, hij probeert me wat te zeggen.. Maar dat bleek hij dus niet de bedoelen, hij vond dat ik gewoon goed doorreedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aw wat kut P-A.
Heel frustrerend, dat je denkt "Ik luister goed naar wat er gezegd wordt" en dat dat dan tegen je werkt.
Heb je een idee waar het mis gaat? Je had toch problemen met je instructeur? Of was dat iemand anders?
Haha, je lijkt wel een vrouw met die redenatiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad, maar sinds ik 1 keer gezakt ben is hij poeslief tegen mij. Waar het misgaat is dat ik inderdaad teveel nadenk over wat er allemaal gezegd is. Tijdens de les laat ik dat wel los, want dan rijd ik hoe ik zou rijden als geslaagd ben. Maar tijdens het examen denk ik aan alles wat de vorige examinatoren hebben gezegd en dan raak ik in de war, want ze spreken elkaar tegen. En dan ga ik bedenken wat voor type er naast me zit, en wat deze zou willen zien. Deze examinator zei ook "Lekker rustig he, om 8 uur sochtends in de herfstvakantie, dan kun je tenminste een beetje doorrijden".. Dus ik dacht oh ik rijd weer tuttig, hij probeert me wat te zeggen.. Maar dat bleek hij dus niet de bedoelen, hij vond dat ik gewoon goed doorreed
quote:De pagina op imgirlsnow.layoutz.org says:
Wil je een vriendin?
When it thinks like a woman, it's probably a womanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Haha, je lijkt wel een vrouw met die redenatie.
Maar het is wel ontzettend balen en dat soort gedachten zijn ook moeilijk te stoppen.
Ik heb bij het hele examen gedacht "ik rijd gewoon zoals in de les en als ik het niet haal doe ik het nog een keer" Enige waar ik op heb gelet is dat ik niet mijn "HUU IK BEGRIJP ER NIKS VAN"-gezicht opzette, want die neiging heb ik nog al eens, ook als ik het heus wel begrijp, maar dat is een soort indekken voor als ik het verziek.
Ik had wel de ontspanning dat als ik het niet haalde, ik nog een keer kon zonder extra kosten.
Weet je al hoe je nu verder gaat?
O men, als ik het zo lees was het bij jou ook echt dikke ellende! Ik had jouw laatste examinator graag gehad, mijn instructeur dacht ook dat dat zou gebeuren. Zo van ja je reed wat ruim eromheen, maar goed, no biggie. Maar nein. Misschien heb ik een gezicht dat ze gewoon pertinent hatenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:30 schreef Incantrix het volgende:
Hè kut PA, wat klote![]()
Mijn ervaring is eigenlijk dat het ook wel ligt aan de examinator hoor, ik ben de vierde keer pas geslaagd en er zat zo'n verschil tussen die lui.. De eerste keer dat ik ging zakte ik volledig terecht, ik had van de zenuwen een halve blackout en het ging gewoon volledig nergens over. De tweede keer reed ik m.i. het beste van alle keren, maar ze zei 'jah, weet je, je reed hardstikke goed, maar ik twijfel, dus ik laat je toch zakken.', de derde was een chagrijnig stuk vreten die me liet zakken omdat ik op de snelweg in de spits met stromende reden bij het invoegen mijn auto er niet meteen tussen propte en de vierde keer had ik 2 examinatoren (1 in opleiding), deed ik allerlei wazige dingen verkeerd (wegrijden in z'n 2 enzo), maar we keuvelden lekker en het was wel gezellig en toen zei hij 'ja, je maakte wel fouten, maar wat de hel, dat doet iedereen wel eens. Verder reed je prima, dus geslaagd'
![]()
Mijn gevoel erbij: je moet het treffen, mijn beste keer rijden betekende geen rijbewijs
Maargoed, heb je lekker veel aan eigenlijkIk hoop dat ze de volgende keer wél inzien dat jij een aanwinst voor automobiel Nederland bent
Ik geloof er namelijk niks van dat jij het niet kan
Je moet wel wat leren, je moet leren om te blijven rijden zoals het jou goed lijkt en je niet te laten beïnvloeden door wat een examinator op dat moment zegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
O men, als ik het zo lees was het bij jou ook echt dikke ellende! Ik had jouw laatste examinator graag gehad, mijn instructeur dacht ook dat dat zou gebeuren. Zo van ja je reed wat ruim eromheen, maar goed, no biggie. Maar nein. Misschien heb ik een gezicht dat ze gewoon pertinent hatenHad ook echt een kutroute en 2 keer enorme clusteropdrachten, waar 1 gebruikelijk is
Lief van je![]()
Ik moet mezelf ook blijven vertellen dat het niet is dat ik het niet kan, ik hoef niets meer te leren en ik moet vooral niets anders dan anders gaan doen, ik moet gewoon geluk hebben. Jammer dat dat geluk toch rond 350 euro weer gaat kosten
Truequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet wel wat leren, je moet leren om te blijven rijden zoals het jou goed lijkt en je niet te laten beïnvloeden door wat een examinator op dat moment zegt![]()
Ja, fijn he? Maar dat laatste is ook wel heel moeilijk, ik vond het toch wel een aardige deuk voor mijn zelfvertrouwen dat het telkens niet lukte. En die kosten jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
O men, als ik het zo lees was het bij jou ook echt dikke ellende! Ik had jouw laatste examinator graag gehad, mijn instructeur dacht ook dat dat zou gebeuren. Zo van ja je reed wat ruim eromheen, maar goed, no biggie. Maar nein. Misschien heb ik een gezicht dat ze gewoon pertinent hatenHad ook echt een kutroute en 2 keer enorme clusteropdrachten, waar 1 gebruikelijk is
Lief van je![]()
Ik moet mezelf ook blijven vertellen dat het niet is dat ik het niet kan, ik hoef niets meer te leren en ik moet vooral niets anders dan anders gaan doen, ik moet gewoon geluk hebben. Jammer dat dat geluk toch rond 350 euro weer gaat kosten
1 a 2 keer per jaar maar, armen zielquote:Ik reis veel voor mijn blog maar ga eigenlijk maar 1 á 2 keer per jaar ‘echt’ op vakantie.
Ja ik kom binnenkort ff buurten al;s je dat goed vindt! Wel als ik helemaal beter ben, anti biotica kuur is nu de verkoudheid aan het bevechtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Incantrix het volgende:
Mir! Ik heb hier nog spullen staan voor je! Wat zullen we regelen?
Ja, supergezellig juist!! En da's prima hoor, laat die AB eerst maar eens even huishouden jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik kom binnenkort ff buurten al;s je dat goed vindt! Wel als ik helemaal beter ben, anti biotica kuur is nu de verkoudheid aan het bevechten
Armen Masja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Masja
[..]
1 a 2 keer per jaar maar, armen ziel
Kut, ik wil zequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Mirjam het volgende:
http://polishjinx.blogspo(...)-spotted-effect.html
Ik kan ze opsturen hoor, maar ik ben zo vreselijk ziek geweest, ik begin nu eindelijk mens te woprden. Dus alles heeft wat vertraging opgelopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
We moeten ook nog wat afspreken voor die w7s
zeer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Armen Masja.![]()
Wat nobel van haar dat ze dan toch een kat red, terwijl ze al zo hard werkt
Vertel vertel vertelquote:
quote:
Of mijn telelens ook op 1 of andere gare Coolpix camera past.quote:
Ik moest die coolpix even googlen, maar alsnog:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Of mijn telelens ook op 1 of andere gare Coolpix camera past.
NEE NATUURLIJK NIET HOFTEDOMME DAT SNAP JE ZELF TOCH OOK WEL
Gewoon ja zeggen en als ze hem kopen zeggen "gekocht is gekocht, jammer joh"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Of mijn telelens ook op 1 of andere gare Coolpix camera past.
NEE NATUURLIJK NIET HOFTEDOMME DAT SNAP JE ZELF TOCH OOK WEL
hehehe, snap ik! Stuur de gegevens maar als je er klaar voor bentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kan ze opsturen hoor, maar ik ben zo vreselijk ziek geweest, ik begin nu eindelijk mens te woprden. Dus alles heeft wat vertraging opgelopen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen en als ze hem kopen zeggen "gekocht is gekocht, jammer joh"![]()
Ja, godsallemachtig, ik vraag me af wat je dan doet en denkt ofzo, ik bedoel, hallo..?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moest die coolpix even googlen, maar alsnog:![]()
Echt wtf?
sgoequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, snap ik! Stuur de gegevens maar als je er klaar voor bent
Echt he? Die hele fokking telelens is waarschijnlijk minstens 3x zo groot als die hele coolpix-cameraquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, godsallemachtig, ik vraag me af wat je dan doet en denkt ofzo, ik bedoel, hallo..?
Minstens ja, om nog maar te zwijgen van het feit dat een coolpix geen wisselbare lenzen heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he? Die hele fokking telelens is waarschijnlijk minstens 3x zo groot als die hele coolpix-camera
ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ging een plaatje van duckttape googlen, en toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Datte ja, zo'n gaar in- en uitschuifgeval..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Minstens ja, om nog maar te zwijgen van het feit dat een coolpix geen wisselbare lenzen heeft
Die katquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Mirjam het volgende:
overigens krijg je echt de meest rare dingen als je op ducttape googelt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rare..narequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Mirjam het volgende:
overigens krijg je echt de meest rare dingen als je op ducttape googelt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is een lesbi!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oude foto van Fred gevonden.. Waar hij een roze tuinbroek aanheeft![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vrees het ookquote:
Heb jij weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vrees het ook![]()
![]()
Hij rookt ook shag![]()
En hij laat z'n okselhaar staan![]()
Het is een pot!![]()
![]()
Die is te erg.quote:
hittegolf!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Mss het volgende:
Ik ben helemaal lekgeprikt vannacht, mugsgewijs. Die beesten zijn toch allang weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |